X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
t
בראיונות לעיתוני סוף השבוע אומר אולמרט

דיאלוג עם המתנחלים לגבולות קבע

מבטיח רצף בנוי בין מעלה אדומים לירושלים מצהיר כי בעוד ארבע שנים תהיה ישראל מנותקת מרוב האוכלוסיה הפלשתינית מאשים: "נתניהו לא למד לקח מרצח רבין"
▪  ▪  ▪

ממשלת ישראל תיפעל ליצירת רצף בנוי בין מעלה אדומים לירושלים. כך מתחייב מ"מ ראש הממשלה, אהוד אולמרט, בראיונות לעיתוני סוף השבוע. לדבריו, הממשלה, בראשותו, תיפעל לבנייה בשטח E-1 למרות עמדת הממשל האמריקני השולל תוכנית זו.
בראיון לעיתון הארץ אמר אולמרט, כי בישראל יש קונצנזוס מוחלט בנושא זה. אפילו יוסי ביילין תומך בהשארת מעלה אדומים בידי ישראל. אולמרט ציין, כי לא יעלה על הדעת להשאיר את מעלה אדומים כמובלעת מבודדת, ולכן בכוונתו להוביל בנייה מאסיבית באזור. לדבריו, מדובר בתוכנית ברורה אודותיה יודעים גם האמריקנים וגם הפלשתינים. על-פי התוכנית, מבקשת ישראל בנו 4000-3500 יחידות דיור באזור.
אולמרט ואנשיו יזמו את הראיונות לאמצעי התקשורת, נוכח המיתקפה נגד אולמרט כאילו בכוונתו לייזום פינוי שטחים נוספים ובכלל זה להותיר את מעלה אדומים מבודדת. המיתקפה נגדו באה לידי ביטוי הן בתשדירי הבחירות של הליכוד, האיחוד הלאומי ואחרות, והן בראיונות שהעניקו בנימין נתניהו, אביגדור ליברמן, בני אלון וזבולון אורלב.
בראיונות לג'רוזלם פוסט והארץ, תוקף אולמרט את יו"ר הליכוד, בנימין נתניהו. לטענתו, נתניהו לא למד לקח מההסתה שקדמה לרצח רבין. אולמרט התייחס בדבריו לקמפיין שנערך מצד כמה גורמי ימין, בין היתר באמצעות אתר האינטרנט "ליכודניק", ובו פורסמה תמונתו של אולמרט כשהוא חובש, כביכול, כובע של החמאס, בצבע ירוק.
אולמרט אמר עוד, כי בכוונתו להוביל את ישראל לגבולות של קבע, וזאת תוך תקופה של ארבע שנים. ההחלטה על גבולות הקבע תקבל, לדבריו, תוך דיאלוג עם המתנחלים ובהסכמה רחבה בחברה בישראל. הגדר שהוקמה הינה גדר ביטחונית, אמר, והיא תוזז בהתאם למתווה שייקבע. בעוד ארבע שנים, הדגיש, ישראל תהיה מנותקת מהרוב המכריע של האוכלוסיה הפלשתינית.
מ"מ ראש הממשלה, אהוד אולמרט, מתריע כי ישראל לא תוכל להשלים בשום אופן עם יכולת גרעינית בידי אירן. בראיונות לכלי התקשורת אמר אולמרט, כי ישראל עושה את הדרוש כדי להגן על עצמה, אך הטיפול באירן צריך להיות בידי הקהילה הבינלאומית כולה.
בהתייחסו לחמאס אמר אולמרט, כי לאחר שתוקם ממשלה חדשה בישראל, בראשותו, הוא ימתין זמן-מה כדי לראות לאן פני החמאס. אם יכיר החמאס בישראל, יתפרק מנשקו ויפסיק את הטרור, תוכל ישראל לנהל מגעים עם הרשות הפלשתינית. ואולם, אם לא יפעל החמאס תוך פרק זמן סביר, תאלץ ישראל לפעול באופן חד-צדדי.
יו"ר מרצ-יחד, יוסי ביילין, דוחה את דבריו של מ"מ ראש הממשלה, אהוד אולמרט, כאילו קיים קונצנזוס מלא, שלו שותף גם ביילין, בעניין מעלה אדומים. ביילין אמר, כי מי שיבנה באזור E-1 ימנע השגת הסכם ישראלי-פלשתיני בעתיד הקרוב.

תאריך:  09/03/2006   |   עודכן:  10/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
ארגון הבריאות העולמי: "תהיה מגיפה בסופו של דבר בקרב בני אדם, אולי בגלל וירוס ה-H5N1, אולי בגלל וירוס אחר של השפעת, והיא עלולה להתחיל בכל רגע"
נוה יוסף
עיתון הארץ טוען לקשרים והתנהלות של מועמד מפלגת העבודה, יורם מרציאנו, עם משפחות הפשע    מרציאנו טוען "מדובר בעלילת דם", דורש התנצלות, פיצויים ומאיים בתביעה
אורון חדי
חוקרי הפרשה דחו את הטענות לפיהן הוסטו תשלומי מיסים ותשלומים סוציאליים שנגבו מעובדי הרשת    קובעים: "התשלומים לקופת הקואופרציה התקבלו במלואם"
יפעת גדות
בדיקה הצורכת יריקה בלבד    24 שעות לאחר שהדגימה נמסרת התשובה תמסר למטופל    ההבטחה הגדולה ביותר: בדיקת יריקה לאבחון סרטן השד
ברוך לוי
בעלות השליטה בקבוצת אלגדקום מוכרות את אחזקותיהן בחברה תמורת 53 מיליון דולר    החברה, הנסחרת בלונדון, רשמה תשואה של 130% בעשרת החודשים האחרונים    משה שושן: בכוונת קבוצת אלגדקום להמשיך הצמיחה בחברות הקיימות, ולחדור לתחומים חדשים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il