X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לו פריגנו, כוכב סידרת הטלוויזיה המיתולוגית משנות ה- 70, הגיש תביעה משפטית נגד אחיו ואישתו, באשמת שימוש שלא כדין בשמו ותמונתו בחנות למכירת ציוד כושר
▪  ▪  ▪

לא ברור אם מצבו הקשה של שוק גיבורי-העל גרם לזה, או שאולי מדובר ביעילותה של מערכת המשפט האמריקנית, אבל דבר אחד בטוח - פעם, בימיו הגדולים כ"ענק הירוק", היה לו פריגנו קורע את חולצתו מעל גופו השרירי, ומפרק את אחיו לחתיכות קטנות.
אבל הזמנים השתנו, ואפילו כוכב סידרת הטלוויזיה המיתולוגית משנות ה- 70 -"The Incredible Hulk" נאלץ להשתמש בשירותיו של עורך-דין. השבוע הגיש פריגנו תביעה משפטית נגד אחיו אנדרו, ואישתו ג'ני, באשמת שימוש שלא כדין בשמו ובתמונתו של הכוכב לשעבר בחנות למכירת ציוד כושר בשם "Ferrigno Fitness Greenwich Township" בניו-ג'רסי.
במסגרת התביעה, אשר נידונה בימים אלו בבית המשפט המחוזי בטרנטון, נטען, בין השאר, כי בכניסה לחנות מותקן גגון ירוק, חלקים מהחלל הפנימי צבועים אף-הם בצבעו של הענק, ועל הקירות תלויות תמונותיו של לו בפוזות של אלוף פיתוח גוף ובדמותו כגיבור-העל.
לגירסת התובע, בחרו הנתבעים להשתמש, בכוונה תחילה, בשם "פריגנו" כדי להרוויח מהמוניטין ומהקישור לכוכב הפעולה לשעבר ולסידרת הלהיט שלו. במספר רב של פעמים, נטען, פנו אל התובע ואל בני משפחתו האחרים אנשים זרים, אשר חשבו בטעות "Frrigno Fitness" לחנותו של לו. בנוסף, נתבעים בני-הזוג גם על השימוש בדומיין ferrignofitness.com, שלטענת לו משמש אותו כבר שנים במסגרת עסקיו השונים.
פרקליטם של הנתבעים הגיב בחריפות על ההאשמות, וטען כי מדובר בבריונות לשמה. לטענתו, אנדרו ואישתו מפעילים את העסק המשותף כבר למעלה מ- 20 שנה, ורק עכשיו, בפעם הראשונה, רוצה לו להפסיק את פעילותם.
אנדרו עצמו, הוסיף הפרקליט, אינו מבין מה גרם לאחיו להפוך לפתע לנקמני ולזדוני כל כך, ואפילו מבלי לדעת את מידת הכנסתו הנוכחית, אין לו ספק כי היא עולה על שלו בהרבה.
לגופו של עניין מתארת ההגנה את הקמת העסק בידי אנדרו ואביו המנוח, מת'יו, בשנת 1980. החנות פעלה תחילה בשכונת ברוקלין, ניו-יורק, ולאחר שנתיים עברה למתחם גדול יותר בעיירה גרינוויץ', סמוך לכביש 57.
במהלך שנת 2003 נפטר האב מסרטן הקיבה, לאחר מעבר קשה בן למעלה משנתיים. בתקופה זאת, הדגיש הפרקליט, לא הציע לו לעזור בניהול העסק כדי להקל על אנדרו המטפל באביו.
לאור-זאת, מציינת ההגנה, מתכוון האח הפגוע להילחם עד הסוף כנגד ההאשמות הבלתי ראויות שהגיש נגדו אחיו המפורסם. כל שנותר עתה הוא להמתין לדיון בבית המשפט, ולראות מה יקרה כשישמע לו משהו שלא ימצא כן בעיניו - האם יצליח לשבת בשקט על ספסלי האולם, או שכמו הענק הירוק, ינתפח למימדים עצומים ויכלה זעמו בחבר המושבעים.

תאריך:  10/03/2006   |   עודכן:  10/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר שיקלר, שלומי דיאז
שר הביטחון הנחה את מערכת הביטחון וצה"ל להגביר את הכוננות וההיערכות לקראת חג הפורים והבחירות מחשש שארגוני הטרור יבקשו לנצל את הזמן לבצע פיגועים בישראל
עומר שיקלר, שלומי דיאז
רכבו של סנ"צ חיים פדלון הוצת הלילה סמוך לביתו בחדרה    המשטרה חושדת כי הרכב הוצת על-רקע מעורבותו באירועי עמונה    השר החליט למנוע הופעת קצניו בפני הוועדה
מערכת טלספורט
שחקני אלופת אירופה נחתו בתום הניצחון 84:89 על קלימאמיו בולוניה בחוץ, שהוציא אותם מהקבר    גרשון: "יש לי דילמה אם להלביש את באסטון או ארנולד בגביע"
אשר גולדברג
בעסקה שסוכמה יש דרישות הדדיות לשינויים שאינם מקובלים על שני הצדדים    הערב, הפערים גדולים    אוהדי מכבי ת"א יפגינו נגד השחקנים והבעלים במשחק מול הפועל פ"ת
יהונתן דחוח-הלוי
בראיון ל"כול אלערב" טוענת שרת החוץ, כי בקרב ערביי ישראל קיימים חוגים השוללים קיומה של המדינה    מצדדת בשוויון זכויות מלא לערבים, בדומה ליהודים בארה"ב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il