X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
ח"כ חיים אורון יוזם חוק המטיל את האחריות על העסקת העובדים על מנהל החברה פרופ' בן-דויד: חוק ההסדרים - לא דמוקרטי חברי הכנסת התעמתו בנושא בדיון במכללה החברתית-כלכלית
▪  ▪  ▪

"תופעת עובדי הקבלן הינה התופעה המסוכנת ביותר כיום והיא גרסא מודרנית של מושג העבדות. כיום יש בישראל 100 אלף עובדים מדווחים המקבלים פחות משכר מינימום, אך בפועל מספרם רב יותר", כל הזהירה מועמדת מפלגת העבודה, שלי יחימוביץ במסגרת בעימות רב מפלגתי שנערך אתמול (10.3.06) במכללה החברתית כלכלית בהנחיית העיתונאית עינת פישביין.
ח"כ חיים אורון ממרצ הודיע בדיון כי הוא פועל לחקיקת חוק אשר יכריח כל מנהל להיות אחראי לתנאי ההעסקה של העובדים במוסדו, גם אם הם לא מועסקים ישירות דרכו. "חוק שכזה יפסיק את התופעה המכוערת של עובדי הקבלן", אמר ח"כ אורון.
במהלך הדיון האשימה שלי יחימוביץ' את פרופ' דן בן-דויד מקדימה בריכוך עמדותיו: "דן בן דויד שיושב פה איתנו איננו כלכלן מאוניברסיטת שיקגו - הוא פוליטיקאי ממפלגת 'קדימה' כמו שאני לא עיתונאית בערוץ 2 אלא פוליטיקאית ממפלגת העבודה. דן כתב דברים הרבה יותר אמיצים וחד-משמעיים לפני שהפך לפוליטיקאי".
ויחימוביץ' המשיכה במתקפה: "הרכיכה הזו שנקראת 'קדימה' שאני אפילו לא יכולה לקרוא לה מפלגה, לא מסוגלת לחדד שום עמדה ולומר את דעתה האמיתית. היא תורמת יותר מכל למסמוס הדיון בבחירות הללו. אני מעדיפה את חידוד העמדה של הליכוד למרות שאני לא מסכימה עימו על הערפל של קדימה".
פרופ' דן בן דויד: "סכומי עתק עוברים מיד אחת לשנייה בעזרת חוק ההסדרים בלי שום פיקוח. זהו חוק לא דמוקרטי ואני קורא לקמפיין ציבורי נגד החוק". יצויין כי למרות דבריו של בן דויד - הקריאה לביטול חוק ההסדרים אינה קיימת במצע מפלגת קדימה.

תאריך:  11/03/2006   |   עודכן:  11/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
נתניהו התראיין לתוכנית פגוש את העיתונות    טוען כי הבחירות הן משאל עם על תוכניתו המדינית של אולמרט    מתריע ממסירת שטחים לחמאס כפי שמתכנן אולמרט
מחלקה ראשונה
ח"כ אורי אריאל שביקר באתרי קבורה קדושים באיזור השומרון אמר: "אנחנו שומרים על כבודם של המסגדים, אין שום סיבה שגם הפוך זה לא יקרה"
יפעת גדות
חומרים נוגדי חמצון הנמצאים ביין ובענבים אדומים נמצאו כמקור פוטנציאלי לטיפול במחלות חניכיים
אסף גדות
חברת הטכנולוגיה Antig הודיעה ביריד הטכנולוגיה Cebit כי תאי-הדלק מבוססי המתאנול שלה יהיו זמינים לרכישה ולשימוש במחשבים ניידים כבר בתחילת השנה הבאה
יוסי עבדי
העיתון הלבנוני, א-ספיר, מדווח: מנגנוני הביטחון חשפו התארגנות טרור של אל-קאעידה אשר אחראית על ירי רקטות לעבר שטח ישראל    על-פי החשד, אזרח פלשתיני עמד בראש החוליה    אמש: שתי רקטות נחתו בסמוך ליישובים כרמיה ונתיב העשרה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il