ביתן משרד התיירות זכה במקום הראשון בקטגוריית המזרח התיכון, ביריד התיירות הבנלאומי ITB בברלין. הביתן הישראלי שנחנך ביריד, מציג את מהות הביקור בישראל על בסיס חוויתי וירטואלי, תוך שימוש בטכנולוגיות אורקוליות מתקדמות.
את המקום הראשון העניק לביתן הישראלי קולון ביזנס סקול, המקיים את התחרות מדי שנה, על בסיס הקריטריונים הבאים: עיצוב, שירות, תוכן-חומר פרסומי, פעילויות בביתן וידידות המציגים.
מנכ"ל משרד התיירות, אלי כהן: "הביתן החדש הינו שלב נוסף בשינוי התפיסה השיווקית של משרד התיירות, המתמקדת בפניה לקהלי יעד נוספים, תוך הצגת ישראל כיעד של נופש, בילוי וכיף."
הביתן שהשתרע על 850 מ"ר, נבנה בתפיסה של חלל פתוח ומרחבים. המוצר התיירותי הישראלי שווק בביתן באמצעות: סרטונים המוקרנים על מסכי פלזמה, קולאז'ים של תמונות, עמדות אינטרנט שעמדו לרשות המבקרים, בהן הוצג אתר האינטרנט של משרד התיירות, תוך הפניה לאתרי העמותות והחברות שהציגו בביתן. כל זאת תוך הדגשת התכנים הבאים: תרבות, טעמים ואוכל, בילוי ונופש, טבע ונופים, היסטוריה, דת ועוד. בביתן הציגו 33 חברות מסחריות ו- 8 עמותות תיירות.
במקום השני באותה קטגוריה בתחרות זכה הביתן של אירן ובמקום השלישי זכה הביתן מעומאן.