קסטרו מעלה סרטון פרסומת לקולקציית קיץ 2006. לימור ויכסלבאום, סמנכ"ל השיווק של קסטרו אמרה לרגל עליית הקמפיין: "סרטון הפרסומת של קסטרו מטפל במסר השיווקי החשוב הייחודי והמבודל: new collection every day, קולקציה חדשה בחנויות בכל יום.
CASTRO מציגה בידול תקשורתי המבוסס על דגש בקולקציית המעצבים הרחבה והעשירה, הכוללת למעלה מ-1,000 דגמים בעונה, כאשר בכל יום נכנסים דגמים חדשים לחנויות הרשת. משמע, לקוחות קסטרו נהנים מקולקציה מגוונת ועשירה המרגשת בכל בוקר מחדש.
הקולקציה והקמפיין של CASTRO מוצגים תחת הערכים עיצוב ותשוקה הבאים לידי ביטוי בסלוגן designed for desire. סלוגן זה שם לדגש את המותג כבית האופנה המוביל בישראל, עם סטודיו לעיצוב אופנה הכולל 3 מחלקות עיצוב (אופנה, טקסטיל וגרפיקה, אביזרים וסטיילינג), בו 17 מהמעצבים המובילים בישראל תוך חיזוק הבולטות והמשך המובילות האופנתית, בשפה בינלאומית המשדרת אופנה, עיצוב, תשוקה והתרגשות".
בסרטון הפרסומת מככבים הדוגמנים מאט ביילי וקרינה הריס מבריטניה. קרינה החלה את דרכה בתוכנית ריאלטי בבריטניה ומשם נכנסה לעולם הדוגמנות. מאט דוגמן מצליח אשר עתיד להשתתף בסרט קולנוע בקרוב. סרטון הפרסומת יעלה ב- 2 גרסאות של 20 ו- 40 שניות בערוצי הטלוויזיה.