X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לדברי שר התחבורה, משרדו צפוי לאשר במהלך השבוע הקרוב 5 בקשות נוספות מתוך כ- 110 בקשות שהוגשו למשרד התחבורה, להפעלת קווי שירות למוניות
▪  ▪  ▪

משרד התחבורה אישר עד-כה 95 בקשות להפעלת קווי שירות למוניות, בכל רחבי הארץ, במסגרת פתיחת ענף מוניות השירות לתחרות. כך הודיע (יום ב', 13.3.06) שר התחבורה, מאיר שטרית.
משרד התחבורה פרסם לפני מספר חודשים את רשימת קווי השירות של המוניות ואת מסלולי הנסיעה של כל אחד מהקווים שיוצאו לתחרות, שעות הפעילות של הקווים וההגבלות וההוראות החלות על הפעלת הקווים.
לדברי שר התחבורה, משרדו צפוי לאשר במהלך השבוע הקרוב 5 בקשות נוספות מתוך כ- 110 בקשות שהוגשו למשרד התחבורה, להפעלת קווי שירות למוניות.
הבקשות שאושרו עד עתה כוללים, בין השאר, את קווי השירות בין ירושלים ומודיעין, חיפה-קריות, תל אביב-אום אל-פחם, חיפה-קריית אתא, בני ברק-ירושלים, בני ברק-אופקים-נתיבות, אשקלון-תל אביב- אשקלון אשדוד.
כמו-כן, אושרו קווים פנימיים, הכוללים, בין היתר, את אשדוד, חיפה, קריית ים, קריית מוצקין, עכו, חדרה, פתח תקוה, רמלה, נתניה, תל אביב.
משרד התחבורה צפוי לאשר בקרוב בקשות לקווי שירות בינעירוניים נוספים ובהם הקווים: כפר סבא-רעננה-הרצליה, לוד-ראשון לציון ופתח תקוה-תל אביב,
ממשרד התחבורה נמסר, כי הרפורמה זכתה לתמיכתם המלאה של ארגוני המוניות השונים שאף דאגו לבצע פעילות הסברה על הרפורמה בקרב הנהגים ומנהלי החברות.
השר שטרית אמר, כי הרפורמה בענף המוניות נועדה להסדיר את ההסעות בקווי השירות של המוניות ולשפר את השירות לציבור. לדבריו, ענף מוניות השירות מתנהל כיום בצורה לא מוסדרת ובלתי יעילה, דבר הפוגע בשירות הניתן לנוסע.
על-פי הרפורמה, החל מ- 12 באפריל 2006 יבוטלו כל הרשיונות הקיימים להפעלת קווי השירות ובמקומם ינתנו רשיונות חדשים לכ- 60 תאגידי השירות אשר יקבלו אישור ממשרד התחבורה.
תאגידי המוניות שקיבלו אישור להפעיל קווי מוניות יחוייבו לעמוד בקריטריונים שנקבעו בתקנות ובהם: אחזקת חניון למוניות, הפעלת סדרנים, תשלום דמי רשיון שנתי של כ- 2,000 שקלים לכל מונית והפקדת ערבות בנקאית אישית בסך 5,000 לכל מונית.
לדברי שר התחבורה, עם סיום ההליכים התחרותיים בעוד כחודש, צפוי ענף המוניות כולו לעבור שינוי משמעותי, הן מבחינת רמת השירות לנוסע והן מבחינת התדמית של תאגידי השרות כמפעילי תחבורה ציבורית.

תאריך:  13/03/2006   |   עודכן:  13/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ברוך לוי
הסתכם בכ- 16 מיליון שקל    קיטון של של כ- 6.2% בהיקף תנועת מטעני היצוא והיבוא של החברה    נחמה רונן, יו"ר ממן: הקבוצה תרחיב בשנים הקרובות את פעילותה בתחומים סינרגטיים בחו"ל
מחלקה ראשונה
באגודה למלחמה בסרטן בארץ תומכים בחוק: העישון בזמן הנהיגה גורם לנוכחים ברכב לסבול מעישון פסיבי כפוי, הגורם לנזקים בריאותיים בטווח הקצר, וגם בטווח הארוך
נוה יוסף
"נעלמה החמלה האנושית. רשע ואטימות תפסו את מקומה", כותבים השופטים בגזר הדין    ישלם פיצויים בסך 20 אלף ש"ח למתלוננת
עומר שיקלר
אילן כהן אמר את הדברים במהלך דיון של הוועדה לביקורת המדינה שעסק בדוח מבקר המדינה על ההינתקות    ראש מנהלת סל"ע חשף נתונים על השתלבות המפונים
גלית יצחק
רלי מרידור תכהן כסמנכ"ל מערכות מידע, מיכל בונדי ששון תכהן כסמנכ"ל משאבי אנוש ואלדד כהן מונה לסמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בחברה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il