X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בשבועות הקרובים צפויות כמויות עצומות של הודעות SMS והודעות קוליות למנויים ברחבי הארץ חברת קונטקט: "ההודעות שיופצו ע"י מפלגות מכל קצוות הקשת הפוליטית יסייעו בתפעול הלוגיסטי של הפעילים ובהנעת הבוחרים לקלפיות"
▪  ▪  ▪

כשבועיים וחצי בלבד ליום הבחירות לכנסת, נראה כי הזירה הפוליטית מגיעה לשיאה. על תשדירי הבחירות ושלטי החוצות המסורתיים נוסף השנה גם המדיום הסלולרי, שהחל לחדור עמוק לתודעת הציבור ככלי שיווקי לכל דבר.
בחברת "קונטקט", המספקת שירותי תוכן ופתרונות שיווק סלולריים, צופים כי בשבועות הקרובים יופצו עשרות מיליוני הודעות טקסט (SMS) והודעות קוליות אישיות. הודעות אלה ישמשו הן ברמה הלוגיסטית של ניהול הפעילים הפוליטיים, והן להנעת ציבור הבוחרים אל הקלפיות.
לדברי ערן פפר, מנכ"ל קונטקט, "שיווק נבחרי ציבור דומה במידה רבה לשיווק מוצרים אחרים, בעצם העובדה שהוא דורש תהליך מובנה המתבסס על מסרים ממוקדים. באמצעות הטלפון הסלולרי, ניתן לפנות בקלות ובמיידיות לקהל רב באופן אישי וזו אחת הסיבות לכך שקמפייני הבחירות השנה יעשו שימוש ניכר בפלטפורמה הסלולרית".
הוא מוסיף כי ככל שמתקרב מועד הבחירות, תדירות השימוש בסלולר הולכת וגדלה גם ברמה של שליטה ובקרה על מערך הפעילים הרבים שלוקחים חלק במסעות השיווק הפוליטיים.
עדין, טוען פפר, השימוש בטלפון הסלולרי במודל שיווקי עסקי של ממש - כפי שקורה כיום בצורה משמעותית וברורה בארה"ב - טרם חילחל לתודעת הציבור הישראלי. "בארה"ב, השימוש ב'מועדון לקוחות' שצובר באופן שוטף נתונים על לקוחותיו ומעדכן אותם הוא לא רק ביטוי למה שקורה בצרכנות, אלא גם בעולם השיווק הפוליטי".
שימוש פופולרי נוסף לסלולר בזמן הבחירות, הוא באמצעות 'טפטים' אישיים של המועמדים לכנסת ה- 17, כגון: אהוד אולמרט, ביבי נתניהו, עמיר פרץ ועוד. ניתן להוריד את הטפטים הללו באמצעות מותג התוכן הסלולרי של החברה.
תאריך:  13/03/2006   |   עודכן:  13/03/2006
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלומי דיאז
המשטרה תפסה שלושה בקבוקי תבערה    לא ברור למי שייכים    אצל חלק מאוהדי בית"ר נתפסו מוטות וברזלים    עוכבו חמישה פעילי כהנא
עידן יוסף
400 ביצים, 200 ק"ג קמח, 40 ק"ג סוכר, 30 ק"ג שמן, 30 ק"ג שמן, 18 ליטרים מים ו-150 ק"ג תמרים למילוי
יוסי עבדי
גורם רשמי: ישראל החלה בהקמתו של מטה מחוז שומרון ויהודה של המשטרה בין אזור ירושלים ומעלה אדומים    בארה"ב מתנגדים, הפלשתינים זועמים
יוסי עבדי
שר החוץ הטורקי: "אם הגרעין האירני מסוכן - אז גם הגרעין הישראלי הוא כזה"    דורש: לאפשר לפקחי הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית לפקח על המתקנים בישראל
יוסי עבדי
מסר מבוש: "אם תצטרפו לממשלת חמאס - נצמצם את המגעים עם אבו מאזן"    ברקע: ניסיון מצרי להביא להקמתה של ממשלת אחדות פלשתינית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il