"אג'קס" עולה עם קמפיין חדש לרגל השקת אג'קס פרופשיונל ספריי. הקמפיין יתמקד בטלוויזיה ופעילות בנקודות המכירה.
קמפיין הטלוויזיה מתבסס על שיטת "נסו והיווכחו". הסרט, מציג גבר צעיר הנכנס למקלחת ומגלה הצטברות של אבנית באמבטיה. לדבריו, רק בחור רווק כמוהו יכול היה לצבור כזו כמות של אבנית. הוא מתקשה להאמין כי ניתן יהיה להחזיר את הברק לאמבטיה, אג'קס פרופשיונל ספריי מוכיח לבחור כי ניתן להסיר את האבנית בקלות. לאחר מכן רואים אישה שהשומנים הקשים על החרסינה במטבח מייאשים אותה והיא אינה מאמינה שתצליח לנקותם. גם כאן מראים לה כי עם אג'קס פרופשיונל ספריי ניתן להיפטר גם מהשומנים הקשים ביותר. עתה, נותר גם לכם לנסות ולהיווכח בעצמכם.
הסיסמה המובילה את הקמפיין היא "אג'קס פרופשיונל ספריי החדש עם העוצמה הכפולה לניקיון מושלם נגד שומנים ואבנית". שוק המוצרים לניקוי כללי מוערך כיום ב- 48 מיליון שקל בשנה, על-פי נתוני אי.סי.נילסן 2005. "אג'קס" שולטת ב- 20.3% מנתח השוק הכספי השנתי. הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום "שלמור אבנון עמיחי".