X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לקראת הפסח: אג'קס עולה בקמפיין חדש לרגל השקת אג'קס פרופשיונל ספריי בהשקעה של 5 מיליון שקל
▪  ▪  ▪

"אג'קס" עולה עם קמפיין חדש לרגל השקת אג'קס פרופשיונל ספריי. הקמפיין יתמקד בטלוויזיה ופעילות בנקודות המכירה.
קמפיין הטלוויזיה מתבסס על שיטת "נסו והיווכחו". הסרט, מציג גבר צעיר הנכנס למקלחת ומגלה הצטברות של אבנית באמבטיה. לדבריו, רק בחור רווק כמוהו יכול היה לצבור כזו כמות של אבנית. הוא מתקשה להאמין כי ניתן יהיה להחזיר את הברק לאמבטיה, אג'קס פרופשיונל ספריי מוכיח לבחור כי ניתן להסיר את האבנית בקלות. לאחר מכן רואים אישה שהשומנים הקשים על החרסינה במטבח מייאשים אותה והיא אינה מאמינה שתצליח לנקותם. גם כאן מראים לה כי עם אג'קס פרופשיונל ספריי ניתן להיפטר גם מהשומנים הקשים ביותר. עתה, נותר גם לכם לנסות ולהיווכח בעצמכם.
הסיסמה המובילה את הקמפיין היא "אג'קס פרופשיונל ספריי החדש עם העוצמה הכפולה לניקיון מושלם נגד שומנים ואבנית". שוק המוצרים לניקוי כללי מוערך כיום ב- 48 מיליון שקל בשנה, על-פי נתוני אי.סי.נילסן 2005. "אג'קס" שולטת ב- 20.3% מנתח השוק הכספי השנתי. הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום "שלמור אבנון עמיחי".

תאריך:  14/03/2006   |   עודכן:  14/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עינב רוזיליו
GetIT, אתר המכירות של תפוז, יוצא בקמפיין תחת הסלוגן "קח אותי ב-99 ש"ח"    האתר יקדם את המכירות הפומביות המתבצעות דרכו ב- 100 שטחי פרסום בשירותים של בתי הקפה    הקמפיין הפרובוקטיבי עולה עצמאית על גבי מיקומים של "לעומק התודעה"
ענבל אביב
בעקבות שינוי בלוח הזמנים של מסע ההופעות, הקדימו אמרגניה את הגעתה לארץ, והמופע שתוכנן ליום ב', 27.3.06 הוקדם למוצאי שבת, 25.03.06
מירב לוי
מה להביא? איך לבחור את הטיפול? מה כדאי לעשות אחרי הטיפול? ועוד עצות מועילות לטיפול נוח ונעים
מירב לוי
המלצות לטיולים וסיורים ברחבי הארץ
ענבל אביב
המשרד לאיכות הסביבה מדגיש כי האירוע חמור פחות מהאירועים שהיו בשבועיים האחרונים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il