X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ש"ס וישראל ביתנו מסרבות להתחייב כי ימליצו בפני הנשיא שנתניהו יקים את הקואליציה
▪  ▪  ▪

הבחירות עוד לא התקיימו, לא ברור כמה מנדטים תקבל כל מפלגה, או איזה גוש יהיה גדול יותר, אבל המגעים לקואליציות אפשריות כבר החלו.
הליכוד, המנהל קרב בלימה נגד מפלגת קדימה, מנסה להקים גוש חוסם לאחר הבחירות, כלומר 61 ח"כים מהגוש הימני-דתי, עמם יוכל נתניהו להרכיב קואליציה, בלי אולמרט ופרץ. יו"ר הליכוד אף נפגש בחשאי עם שני ראשי הסיעות, שהם למעשה המפתח להצלחת המהלך. יו"ר ש"ס, אלי ישי, ויו"ר ישראל ביתנו, איווט ליברמן.
לפי שעה נתניהו אינו יכול להיות אופטימי. השניים הסבירו לו, כל אחד בנפרד כמובן, שאין בכוונתם להתחייב בפניו לפני הבחירות, כי יתמכו רק בו בפני הנשיא, כמי שמומלץ על ידם לנסות להרכיב ראשון את הממשלה.
מבחינת ש"ס, אין לה כל בעיה לשבת בקואליציה גם עם אולמרט. אומנם הרב עובדיה יוסף, מנהיגה הרוחני של ש"ס, קבע כי אסור ללכת לנסיגות חד-צדדיות, אך הערכה בש"ס היא שאולמרט לא ילך לתוכנית ההתכנסות שיזם, כבר בתחילת הדרך, כך שכמה חודשים של חברות בממשלה, כמעט מובטחת להם גם אם אולמרט הוא שירכיב את הקואליציה.
על-פי הערכות במפלגות הימניות, אם יהיה גוש חוסם של לפחות 61 ח"כים להקמת ממשלת ימין, יעדיפו בש"ס את נתניהו מאשר את אולמרט, אך עד שיחסי הכוחות לא מתבהרים, לא מוכנים בש"ס להתחייב לאיש.
מבחינתו של ליברמן, כפי שכבר הצהיר כמה פעמים, הוא יהיה מוכן לשבת בכל ממשלה. כשנפגש עם נתניהו, הבהיר ליברמן ליו"ר הליכוד, כי עד הבחירות הוא לא מתחייב על כך שימליץ דווקא על נתניהו כמי שינסה ראשון להרכיב קואליציה.
ובתוך כך, בליכוד, יוצאים למתקפה חריפה נגד מפלגות הימין הקטנות. בכירי הליכוד מסבירים בזמן האחרון מעל לכל במה ואולפן, כי רק אם הליכוד יהיה חזק, קדימה תחלש ולא תהיה בממשלה הבאה. במקביל, העלו בליכוד סרטון, המשודר במסגרת שידורי התעמולה, ובו נראים פתקי ההצבעה של המפלגות הקטנות: ש"ס, ישראל בתנו והאיחוד הלאומי-מפד"ל, כשהם נגרסים במכונת גריסה, תוך ציון העובדה כי המפלגות הקטנות יהיו חסרות השפעה מול קדימה.

תאריך:  14/03/2006   |   עודכן:  14/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עינב רוזיליו
משרד הפרסום מימד המתמחה בפרסום ושיווק למגזר החרדי, ינהל את תקציב הפרסום של קוקה קולה
במגזר החרדי
מירב לוי
עיריית ירושלים ובנק לאומי מקדמים תוכנית לשימור הבנין ששימש בית דירות להשכרה    בית בונם תוכנן ע"י האדריכל והצייר ליאופולד קרקואר כקומפוזיציה של גושים גיאומטריים פשוטים, הקשורים ביניהם באמצעות מרפסות ייחודיות, חצר פנימית ופתחים שנבחרו בקפידה
עינב רוזיליו
אורנג' מציגה חווית גלישה מתקדמת בדור 3.5 ללקוחות עסקיים ברשת אורנג'    פרטנר החלה בחיבור לקוחות עסקיים ראשונים לרשת ה - HSDPA, ומשווקת כרטיסי מודם בטכנולוגיה זו
עינב רוזיליו
ג'וי שוובל, יו"ר ומנכ"ל גוטקס, הודיע היום, כי חברת גוטקס חתמה עם חברת ג'ק קובה על הסכם לשיווק מותג בגדי הים "גוטקס" ו"גוטקס סילבר" בבוטיק "ג'ק קובה", במתחם חנויות ה"דיוטי פרי" בנתב"ג    צפי המכירות מוערך בכ- 4 מיליון שקל בשנה
ענבל אביב
בשנים אחרונות קופחו חייהם של 12 בני אדם על כביש זה    רוכבי האופנועים מסכנים את עצמם ואת כלל התעבורה בכביש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il