X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שרי אריסון רכשה מנחמה את מניותיו ואחזקותיו בחברה תמורת כ- 120 מיליון דולר נחמה ימשיך בכהונתו כיו"ר בנק הפועלים במהלך 5 השנים הקרובות אפרת פלד תתמנה למנכ"ל אריסון החזקות
▪  ▪  ▪
אריסון, רוכשת

פלד, המנכ"ל החדשה

שרי אריסון, יו"ר קבוצת אריסון בישראל, הודיעה (ג', 14.3.06) כי אריסון החזקות רכשה משלמה נחמה, מנכ"ל אריסון החזקות ויו"ר בנק הפועלים, את מניותיו ואחזקותיו בחברה.
נחמה ואריסון נמנעו ממסירת פרטים על היקף המכירה והתמורה. ואולם נודע, כי נחמה יקבל בגין מניותיו (כ- 17%) סכום כולל של 120 מיליון דולר.
שלמה נחמה, אשר יפרוש מתפקידו כמנכ"ל אריסון החזקות, ימשיך בכהונתו כיו"ר בנק הפועלים במהלך 5 השנים הקרובות (בכפוף להחלטת האסיפה הכללית) וימשיך לכהן כחבר מועצת המנהלים של חברות הנמנות עם קבוצת אריסון בישראל.
שרי אריסון, יו"ר קבוצת אריסון בישראל, הודיעה עוד כי אפרת פלד (31) תתמנה למנכ"ל אריסון החזקות. פלד רואת חשבון, ומוסמכת מנהל עסקים בתוכנית הבינלאומית קלוג רקנאטי של אוניברסיטת תל אביב, מכהנת בשנים האחרונות כמנכ"ל המשרד המשפחתי של משפחת שרי אריסון בחו"ל.
אריסון אמרה היום: "בכוונתי להמשיך ולפתח את ההחזקות בבנק הפועלים, בשיכון ובינוי ואת יתר השקעות הקבוצה. כמו כן בכוונתי, כי אריסון החזקות תפעל גם בפעילויות בעלות ראייה כלכלית בתחומי האנרגיה החלופיים, התפלות וטיהור מים ואיכות הסביבה. אריסון החזקות תייצג, תשלב ותוביל מגמות חדשות מתוך ראייה אסטרטגית וחזון עולמי ללקיחת אחריות עסקית ואישית ביחס לעתיד מדינת ישראל בפרט והבטחת הקיום האנושי בכלל".
אריסון הוסיפה ואמרה: "כשם ששלמה ואני הובלנו בשנים האחרונות את החזון והאסטרטגיה העיסקית של אריסון החזקות ובנק הפועלים להצלחות והישגים בישראל ובעולם, כך נמשיך גם בשנים הבאות בשיתוף פעולה ובתאום מלא, להוביל את הבנק לפסגות חדשות".
שלמה נחמה, יו"ר בנק הפועלים אמר היום: "עבודתי המשותפת עם שרי אריסון התברכה בשיתוף פעולה והרמוניה מלאה שהניבו הצלחה וצמיחה בתחומים השונים שבהם פעלה החברה. אני משוכנע שמערכת היחסים והקשר בינינו יניבו בעתיד הישגים רבים לבנק הפועלים".

תאריך:  14/03/2006   |   עודכן:  14/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עינב רוזיליו
יעל ורסנו ברזילי, לשעבר הקונסול הכלכלי של ישראל בקנדה, מונתה למנהלת תוכנית הבוגרים של TIM GLOBAL    בתוכנית ה- ExecuTIM לפיתוח מנהלים ישראלים להצלחה בשוק הגלובלי, משתתפים מאות אנשי עסקים, מנהלים וסמנכ"לים בכירים
גלית יצחק
מרכז טאוב ממליץ על נציג אישי לחולה בתוך בתי החולים, על הקמת משרד קשר רפואי בכל בית חולים ועל יצירת תיק רפואי אישי ממוחשב שילווה את החולה במערכת הבריאות
שלומי דיאז
לרכב, שחנה ליד ביתו ביבנה, נגרם נזק    ההערכה: פעילי ימין עומדים מאחורי המעשה    החשד: תכננו להציתו אך סיור אבטחה שעבר במקום מנע זאת
אלעזר לוין
תבנה 72 דירות    העיסקה מותנית באישור שר הפנים בתוך 6 חודשים
גלית יצחק
הנשיא הלאווי מסר, כי התרשם מאוד ממה שראה בביקורו    לדבריו, "אני חושב שיש לשירותי בריאות כללית בכלל ולמרכז שניידר לרפואת ילדים בפרט, מערכת IT שקשה מאוד למצוא, אם בכלל, בבתי חולים אחרים בעולם"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il