X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
על-פי חברת המחקר, השוק צמח בשיעור דו-ספרתי בשנת 2005 באזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה. EMC שמרה על ההובלה, והרחיבה את נתח השוק שלה. IBM צמצמה את הפערים בינה לבין HP שבמקום השני
▪  ▪  ▪

ההכנסות ממערכות אחסון חיצוניות מבוססות דיסק באזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה (EMEA), הסתכמו ב- 4.6 מיליארד דולר בשנת 2005, גידול של 10.3% לעומת שנת 2004. כך על-פי גרטנר, חברת המחקר והייעוץ ל- ICT (טכנולוגיות מידע ותקשורת) המובילה בעולם.
עוד נמסר מגרטנר, כי חברת IBM צמצמה את הפער בינה לבין HP, הממוקמת במקום השני בשנת 2005. נתח השוק של IBM במערכות אחסון חיצוניות מבוססות דיסק באזור EMEA, צמח ל- 17.1%, ואילו נתח השוק של HP בתחום ירד כמעט ב- 2%, כשהיא מסיימת את השנה עם נתח שוק של 20.7%. EMC שמרה על ההובלה בשוק בשנת 2005, עם גידול של 14.7% בהכנסות ושיפור בנתח השוק ל- 22.3%. חברת Hitachi/HDS השיגה גידול של 29.7% בהכנסות, ונתח השוק שלה צמח ל- 6.3% בשנת 2005.
את הגידול המשמעותי ביותר מבין כל הספקים באזור EMEA, הציגה חברת DELL, עם גידול של 46.1% בהכנסות לשנת 2005 וגידול של 58.3% ברבעון הרביעי. הביצועים החזקים של DELL בשנת 2005 העלו את החברה מהמקום השביעי למקום השישי באזור EMEA.
עוד עולה מהנתונים, כי הספקיות הגדולות שולטות בנתח גדול מהשוק באזור EMEA. שבע הספקיות המובילות אחראיות על 85.5% מסך כל ההכנסות באזור בשנה החולפת, עלייה מ- 83.8% בשנה שעברה. ברבעון הרביעי של שנת 2005 נתח השוק של שבע הספקיות המובילות באזור הסתכם ב- 86.1%, עלייה מ- 82% ברבעון המקביל אשתקד.
חלק מהספקיות הגדולות הציגו קצב גידול משמעותי ברבעון הרביעי של 2005 לעומת הרבעון המקביל של שנת 2004. חברות DELL ו- IBM הובילו את הצמיחה עם גידול כולל בהכנסות של 58.3% ו- 54.7% (בהתאמה).
רובין בורק, סגנית נשיא למחקר בגרטנר: "DELL ו- IBM חוו גידול משמעותי מאד ברבעון הרביעי, אשר הרים את סך כל ההכנסות השנתיות שלהן, ומציב אותן בנקודה שבה הן מהוות אתגר ל- EMC ו- HP בהתמודדות על המקום הראשון באזור EMEA". לעומת זאת, חברת Network Appliance לא השיגה גידול משמעותי ברבעון. הצמיחה בהכנסות ברבעון במונחים שנתיים עמדה על 15.2%, כשהיא ניזונה ממערכת ה- FAS3000, והתוצאה היא שהחברה שמרה על נתח השוק שלה 5.7%. ל- HP היה רבעון קשה עם ירידה של 7.8% בהכנסות. החברה ירדה למקום השלישי עם 17.2% נתח שוק ברבעון".
חברת Sun Microsystems חוותה ירידה של 7.3% בהכנסות בשנת 2005, אולם ברבעון הרביעי החברה השיגה צמיחה של 6.8% בהכנסות. חברת SUN רכשה את חברת StorageTek ברבעון השלישי לשנת 2005, רכישה שהשפיעה לחיוב על תוצאותיה בהמשך השנה.
יצוין כי גרטנר הינה ספקית מובילה של מחקרים וניתוחים בתעשיית טכנולוגיות המידע הגלובלית. החברה מספקת שירותים ליותר מ- 11,000 לקוחות, בהם מנהלי מערכות מידע (CIOs) ובכירים רבים אחרים בענפי ה- IT בארגונים ומשרדי ממשלה, כמו גם חברות טכנולוגיה ובתי השקעות.

תאריך:  14/03/2006   |   עודכן:  14/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
תבצע את ההשקעות באמצעות חברת האם רדט    אנקור היא המשווק המוביל בארץ של קונצרן NetApp    נסחרת בנאסד"ק לפי שווי של 12.3 מיליארד דולר
עידן יוסף
תעמולת הבחירות של שס עולה על פסים אחרים    בסרט נראים ילדים עניים בבתי תמחוי מבלי שפניהם יטושטשו
ניר וייס
לירון שלמוני, בעל מסגריה, שימש במהלך התקופה כבעל השליטה והמנהל בפועל של ארבע חברות נוספות    את ההכנסות שהעלים נהג להפקיד בחשבונות בנק על שם אשתו ועל שם בתו
ברוך לוי
איגוד לשכות המסחר: הפדיון ביום הבחירות בענפי המסחר והשירותים יהיה גבוה בכ- 200% מהממוצע היומי
מירב לוי
שכרו של המבקר הפנימי עומד על 700,000 ש"ח    אומ"ץ: מדובר בשערוריה, שכרו עולה על שכר מבקר המדינה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il