X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בביקורת שערכו מפקחי אגף הרכב במכון "היימן" באשדוד, התגלו ליקויים בתפקוד המכון ובעיקר בתקינות המכשור, המשמש לבדיקות כלי רכב במכון הרישוי "פליקס" בלוד התברר, כי המכון נהג לקבל כלי רכב לבדיקה, ללא זיהוי בעל הרכב ובסיום הבדיקה נעדרה חתימת הבוחן המסכם
▪  ▪  ▪

משרד התחבורה הורה (יום ג', 14.3.06) לסגור את מכוני הרישוי לרכב "היימן" באשדוד ו"פליקס" בלוד, עקב ליקויים חמורים שהתגלו בתפקוד המכונים.
ליקויים במכון היימן
במהלך ביקורת שערכו במהלך השבוע מפקחים של אגף הרכב במכון "היימן" באשדוד, התגלו ליקויים בתפקוד המכון ובעיקר בתקינות המכשור, המשמש לבדיקות כלי רכב. בין השאר התגלה, כי באחד ממסלולי הרישוי חסר מכשיר כיוון אורות ובשני המסלולים הנוספים מכשירי כיוון האורות אינם יציבים ומתנדנדים. בנוסף, התברר כי מכשירי כיוון האורות במכון אינם מראים את תוצאות הבדיקה.
כמו-כן, נמצא כי המכשיר לבדיקת עשן למנועי דיזל שבמכון אינו תקין ובעמדת הבור, המשמשת לבדיקה של תחתית הרכב, התגלו ליקויים שאינם מאפשרים בדיקה תקינה של הרכב.
בנוסף, התגלו בביקורת ליקויים בתפקוד אחד הבוחנים במכון, שבדק את פנסי חזית של כלי רכב ואישר אותם כתקינים. בבדיקה חוזרת של משרד התחבורה התברר, כי הפנסים אינם מכוונים כראוי.
אגף הרכב החליט לשלול לאלתר את כתב ההרשאה של מכון "היימן", וזאת עד שהמכון ימציא אישורים ממעבדה מוסמכת שכל המכשור שבמכון תקין ומכוייל כחוק. בנוסף לכך, הוחלט לשלול את תעודת הבוחן של אחד העובדים במכון.
ליקויים במכון פליקס
במכון הרישוי "פליקס" בלוד התברר, כי המכון נהג לקבל כלי רכב לבדיקה, ללא זיהוי בעל הרכב ובסיומה של הבדיקה נעדרה חתימתו של הבוחן המסכם, כמתחייב מהנוהלים.
עוד עולה מהביקורת, כי בדיקת הנגררים במכון נעשתה שלא על-פי הנדרש וכי ממצאי הבדיקה הטכנית שבוצעה לא הודפסו על-גבי הטופס הנדרש.
בנוסף לכך התברר, כי לא היתה כל התאמה בין משקלו העצמי של הרכב, כפי שרשום ברשיון הרכב, לבין ממצאי השקילה שעל-גבי מכשיר הבדיקה, במסלול הרישוי. יתרה מכך מתברר, כי לא קיימים ערכי בדיקה של משקל הרכב, דבר המוכיח מעל לכל ספק שכלי רכב לא נכנסו כלל למסלול הבדיקה.
באגף הרכב הוחלט לסגור את מכון "פליקס" לתקופה של שבועיים ולהגביל את פעילות המכון לשבועיים נוספים, לבדיקת רכב פרטי ומסחרי עד 4 טון בלבד. כמו-כן, חוייב המכון לערוך שימוע לבוחנים המעורבים בבדיקות הרכב שלא בהתאם לנוהל, ולהתקין במכון מכשיר מיוחד שיאפשר בדיקה של כלי הרכב, בהתאם לנוהלים.

תאריך:  14/03/2006   |   עודכן:  14/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ברוך לוי
על-פי חברת המחקר, השוק צמח בשיעור דו-ספרתי בשנת 2005 באזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה. EMC שמרה על ההובלה, והרחיבה את נתח השוק שלה. IBM צמצמה את הפערים בינה לבין HP שבמקום השני
מירב לוי
תבצע את ההשקעות באמצעות חברת האם רדט    אנקור היא המשווק המוביל בארץ של קונצרן NetApp    נסחרת בנאסד"ק לפי שווי של 12.3 מיליארד דולר
עידן יוסף
תעמולת הבחירות של שס עולה על פסים אחרים    בסרט נראים ילדים עניים בבתי תמחוי מבלי שפניהם יטושטשו
ניר וייס
לירון שלמוני, בעל מסגריה, שימש במהלך התקופה כבעל השליטה והמנהל בפועל של ארבע חברות נוספות    את ההכנסות שהעלים נהג להפקיד בחשבונות בנק על שם אשתו ועל שם בתו
ברוך לוי
איגוד לשכות המסחר: הפדיון ביום הבחירות בענפי המסחר והשירותים יהיה גבוה בכ- 200% מהממוצע היומי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il