X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
t
אמר את הדברים בעקבות הקו החדש שאימץ הליכוד, לתקוף את מפלגות הימין האחרות טוען: "ביבי רואה שאנחנו עוברים אותו בסקרים ולכן התחיל לתקוף"
▪  ▪  ▪

זמן קצר לאחר שהליכוד שינה את אסטרטגיית הקמפיין והחל לתקוף את מפלגות הימין הקטנות, איווט ליברמן, יו"ר ישראל ביתנו, משיב מלחמה שערה. בתקיפה חזיתית על יו"ר הליכוד, בנימין נתניהו, אומר ליברמן: "שלא יטיפו לנו מוסר מי ילך עם השמאל ומי לא. נתניהו הצביע בעד ההינתקות".
יו"ר ישראל ביתנו, אומר, כי ידוע לו כי לליכוד תוצאות סקרים המצביעים על כך שמפלגתו עוברת את הליכוד. "ביבי חושש שלא הליכוד ינהיג את המחנה הלאומי לאחר הבחירות, ולכן הוא התחיל לתקוף אותנו", אומר ליברמן. לדבריו, ישראל ביתנו עומדת להיות הפתעת הבחירות. "אני קורא לכל אנשי המחנה הלאומי להיות אחראים ולא להצביע לליכוד", הוסיף.
ליברמן מגיב על תקיפות הליכוד, לפיהם יישב גם עם מפלגת העבודה ועם אולמרט בקואליציה. "שבליכוד לא יטיפו לנו מוסר", הוא אומר, "כל אזרח במדינת ישראל יכול להיכנס לאתר הכנסת באינטרנט ולראות מי הצביע בעד תוכנית ההינתקות, ומי נגד. בנימין נתניהו הצביע בעד. סילבן שלום - בעד. ישראל כץ - בעד. ומי הצביע נגד - יורי שטרן הצביע נגד, אליעזר צ'יטה כהן הצביע נגד".
לאחרונה קיבלה ישראל ביתנו חיזוק בדמות סגן ראש המוסד לשעבר, האלוף (במיל.) עמירם לוין, שהודיע כי הוא תומך בליברמן ובמפלגתו.
ליברמן שב וחוזר על הצהרתו, כי אינו פוסל ישיבה משותפת בכל קואליציה, בין יהיה זה אולמרט שירכיב אותה, או אפילו עמיר פרץ. "העניין הוא כלל לא פרסונאלי", אמר, "אלא מהותי בלבד. אלה עניינים של עקרונות". ליברמן אומר, כי למרות שאינו שולל ישיבה עם פרץ, דווקא ישיבה משותפת עם מרצ, הוא כן שולל. "אני וביילין ידידים טובים, אך אין לנו שום מכנה משותף", אמר, "הוא איש אשכולות אך יש לנו תפיסת עולם שונה. אני מעריך אותו לפחות על זה שיש לו דעה, והוא אינו ניזון רק מסקרים, כפי שעושים מנהיגים אחרים".

תאריך:  15/03/2006   |   עודכן:  15/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
ארבעה אחרים מאושפזים במצב קשה אך יציב    על-פי הדיווחים, ראשו של אחד הגברים התנפח פי שלושה מגודלו הרגיל    דובר החברה: מקרה נדיר ביותר
מירב לוי
לרוב ממעט לטייל בארץ, אך מוכן להשקיע הרבה כסף בטיול בחו"ל    אוהב לבקר במוזיאונים ובאתרי תרבות וללון במלונות 4 כוכבים ומעלה    בישראל הוא מעדיף את ים המלח, טבריה וירושלים
נוה יוסף
עמותת צלול: "הוועדה למתן היתרי הזרמה לים פועלת בחוסר שקיפות ציבורית, תוך הפרה בוטה של כללי המנהל התקין והיא נכנעת ללחצים פסולים מצד גורמים חיצוניים לוועדה"
אלעזר לוין
בני משפחת רייס מארה"ב מתנגדים לעיסקת המכירה    גב-ים: אין השפעה מיידית עלינו
גלית יצחק
חוזר שפרסם מנכ"ל משרד הבריאות אוסר על קופות החולים להפנות מבוטחים להשתלות איברים בחו"ל    הסיבה: האיברים מושגים בפעילות סחר או כפיה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il