X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
החברות הגדולות מחוייבות להפעיל מוקד טלפוני חינם לתלונות צרכנים על המוקד להיות מאוייש במענה אנושי רוב החברות טרם הסתגלו לשינוי
▪  ▪  ▪

תיקון 17 לחוק הגנת הצרכן המחייב את החברות הגדולות בישראל לאייש מוקד טלפוני חינם שבו יינתן מענה לתלונות צרכנים נכנס היום (15.3.06) לתוקפו.
על-פי החוק החדש, מחוייבות חברות בזק, פלאפון, סלקום, אורנג', מירס, חברות הכבלים והלווין (יס ו- הוט), חברות הגז, החשמל והמים, לספק לצרכנים שירות טלפוני חינם לשם מתן מענה, כולל מענה אנושי, לכל פניה שעניינה ליקויים או פגמים בטובין או בשירותים שמספקות החברות.
עוד קובע התיקון, כי על החברות מוטלת החובה לגלות לצרכנים "באופן ברור ובולט" את מספר הטלפון שבו ניתן לקבל את השירות ואת השעות שבהן השירות ניתן. על מספר הטלפון להופיע בכל הסכם, בכל חשבונית לצרכן ובאתר האינטרנט של הספק.
בדיקה חטופה באתרי האינטרנט של החברות האמורות מגלה שבישראל כמו בישראל, חוקים לחוד ומציאות לחוד. החברות הגדולות כנראה התקשו להסתגל לחוק החדש ורובן טרם מפרסמות את מספרי הטלפון למוקדי החינם.
בדיקה של אתרי האינטרנט בחברות הגדולות גילתה כי חברות yes ו- hot, לא היו זקוקות לתיקון החוק על-מנת להעניק את השירות. שתיהן מספקות זה זמן רב מוקדי שירות תקלות בשיחת טלפון חינם (1-800). מספרי הטלפון מופיעים בהפניות בולטות וברורות בדפי הבית של אתרי האינטרנט של החברות.
מי שלא הצליחו להיערך כראוי היו חברות הגז. לכן, למשל, באתר חברת פז-גז, מופיעים מספרי הטלפון של סניפי החברה, אך אין מספר טלפון למוקד טלפוני חינם לתלונות צרכנים.
באתר חברת אמישראגז השקיעו יותר וסיפקו, נוסף לטופס פניה לחברה, גם מספר טלפון חרום, אך זה איננו מספר חינם כמתחייב בחוק החדש.
עוד יש לציין את חברת החשמל, אשר מפעילה מחלקת נציבות תלונות הציבור, אך אליה לא ניתן לפנות באצמעות טלפון חינם, אלא רק דרך אתר האינטרנט, בדואר, בפקס או באימייל. בנוסף יש לציין כי שירות 103 של חברת החשמל איננו שיחת חינם.

תאריך:  15/03/2006   |   עודכן:  15/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מתי טוכפלד
השניים שוחחו בטלפון    אולמרט: "הכוח הרב לאומי עזב את כלא יריחו בגלל הפרות ההסכמים מצד הפלשתינים"    אנאן: "אין הסלמה, אז אני רגוע"
עינב רוזיליו
תפוז וגלובס מעמיקים את השת"פ ביניהם: יקימו ערכת בלוגים יחודית לאנשי עסקים    הבלוגיה פתוחה לאנשי עסקים במגוון תחומים: חוק ומשפט, שיווק ופרסום, יזמות, כלכלת בית, עסקים ללא כוונת רווח, בורסה ועוד
עינב רוזיליו
בפעם הראשונה בישראל, אורנג' מציעה ללקוחות הדור השלישי ערוץ בחירות 24 שעות ביממה, במתכונת ייחודית בפורטל oboxlive    הערוץ ישדר ברצף ראיונות וכתבות מיוחדות מחדשות ערוץ 2, בשילוב סרטוני תעמולת הבחירות
ענבל אביב
הכלבה מלאת שמחת החיים, נמסרה כשהייתה בת 3 למשפחה אוהבת ובגיל 6, חוזרת לבעליה המקוריים    סיפור מרגש עד דמעות
יפעת גדות
במחקר: ה'קפסאיצין', המרכיב הפעיל בפלפל החריף, היה יעיל בגרימת מותם של 80% מתאי הסרטן    כיווץ באופן דרמטי את הגידולים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il