X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
רשת הוניגמן מעלה קמפיין רחב להשקת קולקציית אביב קיץ 2006 בהשקעה כוללת של מיליון דולר הקמפיין, אותו מובילה הדוגמנית הבינלאומית מור קציר, יעלה בערוצי הטלוויזיה, שלטי חוצות, עיתונות ארצית ומגזיני נשים מובילים
▪  ▪  ▪

רשת הוניגמן משיקה את קולקציית אביב-קיץ 2006 ויוצאת בקמפיין תדמיתי בטלוויזיה, בהשקעה כוללת של כמיליון דולר.
קמפיין הוניגמן להשקת הקולקציה, בכיכובה של הדוגמנית הבינלאומית מור קציר, יעלה לאוויר השבוע ויכלול סרט פרסומת שישודר בערוץ 2, ערוץ 10 וערוץ 24. כמו כן הקמפיין יכלול קטלוג מעוצב שיופץ בלמעלה ממיליון בית אב, שלטי חוצות, פרסום ע"ג קירות באזור גוש דן, ומודעות בעיתונות הארצית ובמגזיני נשים.
סרט הפרסומת החדש, משלב את דמותה המצולמת של מור קציר המטיילת בעולם אנימציה צבעוני (רקעים מאויירים) המגיב אליה בהערצה. בסרטון, נראית קציר כאשר היא יורדת מהמטוס והולכת בנונשלנטיות ברחובות בירות העולם לונדון, פריז, וניו-יורק. דמותה לא ממש מודעת למה שקורה מסביבה, והיא פשוט נקלעת איכשהו לכל המקומות ולסיטואציות שונות בהן בין השאר היא נוסעת ברכב, עולה על מטרו, חוצה את מעבר החצייה המפורסם ב"אייבי רוד", עולה במעלית, נרגעת בדירה פריזאית, ועוד כאשר בסופו היא היא מגיעה למסיבה על גג ניו-יורקי.
הקמפיין נערך על-ידי משרד הפרסום גלר נסיס ובימוי הסרט נעשה על-ידי שירי שחר.
לדברי מיכה הוניגמן מנכ"ל הוניגמן: "הקונספט העומד מאחורי האסטרטגיה הפרסומית והשיווקית של החברה הנו פנייה לנשים בגילאי 25-35 שהינן נשים עסוקות, קרייריסטיות שמתמרנות בין כל תחומי החיים, כאשר במעט זמן שנשאר להן לעצמן את מעדיפות להתפנק ולפרגן לעצמן בשופינג, ובשבילן הקנייה בחנויות הוניגמן הינה הפינוק האולטימטיבי".
רשת הוניגמן נמצאת בבעלות מיכה ויעקב הוניגמן, קבוצת הוניגמן, מפעילה את הרשתות הוניגמן, הוניגמן קידס ורשת TNT. לרשת הוניגמן כ- 51 סניפים ברחבי הארץ.

תאריך:  15/03/2006   |   עודכן:  15/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נוה יוסף
החברות הגדולות מחוייבות להפעיל מוקד טלפוני חינם לתלונות צרכנים    על המוקד להיות מאוייש במענה אנושי    רוב החברות טרם הסתגלו לשינוי
מתי טוכפלד
השניים שוחחו בטלפון    אולמרט: "הכוח הרב לאומי עזב את כלא יריחו בגלל הפרות ההסכמים מצד הפלשתינים"    אנאן: "אין הסלמה, אז אני רגוע"
עינב רוזיליו
תפוז וגלובס מעמיקים את השת"פ ביניהם: יקימו ערכת בלוגים יחודית לאנשי עסקים    הבלוגיה פתוחה לאנשי עסקים במגוון תחומים: חוק ומשפט, שיווק ופרסום, יזמות, כלכלת בית, עסקים ללא כוונת רווח, בורסה ועוד
עינב רוזיליו
בפעם הראשונה בישראל, אורנג' מציעה ללקוחות הדור השלישי ערוץ בחירות 24 שעות ביממה, במתכונת ייחודית בפורטל oboxlive    הערוץ ישדר ברצף ראיונות וכתבות מיוחדות מחדשות ערוץ 2, בשילוב סרטוני תעמולת הבחירות
ענבל אביב
הכלבה מלאת שמחת החיים, נמסרה כשהייתה בת 3 למשפחה אוהבת ובגיל 6, חוזרת לבעליה המקוריים    סיפור מרגש עד דמעות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il