X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מזכיר ארגון מגדלי האווזים, חי בנימיני: על הממשלה וארגוני הירוקים להבין, שגם בני אדם הם סוג של בעל חיים שצריך לדאוג לו
▪  ▪  ▪

משחטות האווזים "אווז הכסף" מבנימינה ו"פרוגרס" מפתח תקוה הוציאו מכתבי פיטורים ל-200 מעובדיהן. המכתבים יכנסו לתוקף בחג הפסח, באמצע חודש אפריל, עם כניסתה לתוקף של ההחלטה על סגירת ענף האווזים.
עובדי המשחטות הם מאור עקיבא, בנימינה, ג'סר א-זרקה, בקה אל-ערביה, ערה, פתח תקוה וכפר קאסם, אזורים שברובם מוכי אבטלה ונעדרי חלופות תעסוקתיות.
מזכיר ארגון מגדלי האווזים, חי בנימיני, אמר שפיטורי עובדי המשחטות הם השלב הראשון באסון הכלכלי שעומד לנחות על כל הקשורים לענף. לדבריו, מגדלי האווזים, שהשקיעו סכומי עתק בפיתוח הענף, עומדים לקבל תביעות משפטיות מבנקים בארץ ומצד גורמים שאיתם עבדו בקשרים מסחריים בשל הפרת הסכמים. הוא הוסיף, כי עם סגירת המשחטות יזרקו לרחוב גם מגדלי האווזים, מאחר וכחקלאים הם מוגדרים כעצמאים, ולכן לא יהיו זכאים לדמי אבטלה.
"על הממשלה וארגוני הירוקים להבין, שגם בני אדם הם סוג של בעל חיים שצריך לדאוג לו. כל מי שנלחמו בעוז למען האווזים מגלים אדישות מוחלטת כשמדובר בבני אדם. מדינת ישראל נותנת מתנת פסח נפלאה למאות אנשים עובדים שמושלכים בין לילה למעגל האבטלה לאחר שעבדו בצורה חוקית מעל לחמישים שנה", אמר.
בנימיני קרא למ"מ ראש הממשלה ושר האוצר, אהוד אולמרט, ולשרת המשפטים, ציפי ליבני, לעמוד מאחורי ההבטחה שנתנו, לפצות את העוסקים בענף האווזים, ולהנחות את אנשי משרדיהם לפעול בהתאם.
לדברי מזכיר ארגון מגדלי האווזים, גם ועדת החינוך של הכנסת שעסקה תקופה ממושכת בענף האווזים, קבעה שיש לפצות את העוסקים בענף. "לא יתכן שפקידי הממשלה יעשו דין לעצמם, וינהלו מלחמה עצמאית נגד העוסקים בענף האווזים בניגוד לדעתם של השרים וחברי הכנסת. מגדלי האווזים לא חטאו ולא פשעו. אם המדינה החליטה לשנות את ערכיה ואת מצפונה, עליה לפצות את מי שנפגעו מכך".
מזכיר ארגון מגדלי האווזים מסר, שאנשי עסקים נערכים בימים אלו להכשרת משחטות אווזים בהונגריה ובצרפת לצורך יבוא כבד אווז כשר לישראל. במקביל עומדים לקום משקים לגידול אווזים ברשות הפלשתינית ובירדן, שימלאו את החלל שתותיר תעשיית כבד האווז הישראלית.

תאריך:  15/03/2006   |   עודכן:  15/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
האגודה למלחמה בסרטן תשקיע בשנה הקרובה כמיליון שקלים בפרוטוקול טיפול בילדים חולי לויקמיה
ברוך לוי
גיל סבר, מנכ"ל סייפנד: השילוב של פתרונות סייפנד עם מוצר האוטנטיקציה של פניקס משפר את יכולותיהם של ארגונים להגן על נכסיהם מפני זליגה או מתקפה זדונית
עומר שיקלר
הרווח גבוה פי 5 מהתוצאות של שנה קודמת    מנכ"ל החברה: "בשנת 2005 הוכיחה אזורים את מעמדה כחברה המובילה את תחום המגורים בישראל, וקצרה רווחים אדירים בפעילויות בחו"ל"
ברוך לוי
הרווח הנקי של החברה הסתכם ב- 32.5 מיליון דולר בשנת 2005 לעומת 51.9 מיליון דולר בשנת 2004    הפסד של 5.7 מיליון דולר ברבעון הרביעי    לעומת זאת, רשמה החברה שנת שיא בהכנסות, בצבר ההזמנות ובתזרים המזומנים התפעולי
יוסי עבדי
בעקבות אירועי יריחו, טוענים פעילי הפת"ח כי לרשות "אין עוד תקווה"    עורך העיתון אל-קודס אל-ערבי: "אנחנו בדרך לאינתיפאדה נוספת"    בחמאס מאיימים: נחטוף חיילים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il