X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
87 סוכנויות דואר מסרבות לשתף פעולה עם הנהלת "דואר ישראל", בטענה כי לא הגיעה איתם להסדר ביהמ"ש דחה את בקשתם לביטול הצו לתפיסת דברי הדואר, הכספים והציוד בסוכנויות
▪  ▪  ▪

סגן נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב, יהודה זפט, הורה (15.3.06) ל- 87 סוכני דואר אשר אינם מספקים שירותים לציבור, להשיב באופן מיידי את כל דברי הדואר והציוד לחברת דואר ישראל.
המעבר של רשות הדואר מרשות ממשלתית לחברה פרטית (בבעלות המדינה) בשם "דואר ישראל" נתקל בחבלי לידה, כאשר 420 סוכני דואר הודיעו על החרפת המאבק מול רשות הדואר ופתיחה בשביתה בכל סוכנויות הדואר, זאת בטענה כי המעבר לחברה נעשה ללא שהושג הסכם הפעלה עם סוכני הדואר.
בעקבות ההשבתה, אשר כללה עיכוב דברי דואר, כספים וציוד, פנתה "דואר ישראל", באמצעות עורכי הדין יוסי לוי, אייל בליזובסקי ועמוס חריף ממשרד לוי-מידן ושות', לבית המשפט המחוזי, אשר הוציא צו המאשר לחברה לחלץ את דברי הדואר של הלקוחות מסוכנויות הדואר השובתות.
בית המשפט קבע, כי במידה וסוכני הדואר לא יעשו כך, החברה תהיה רשאית להוציא מהסוכנויות השובתות באמצעות קציני הביטחון שלה, ובסיוע משטרת ישראל כל רכוש השייך לה.
יש לציין, כי נכון לימים אלה מתקיימים שיבושים רק ב- 87 סוכנויות דואר, אשר מסרבות לשתף פעולה עם החברה החדשה.
אתמול, כאמור, דחה השופט זפט את בקשת סוכני הדואר השובתים לבטל את הצו הזמני המורה להם להחזיר באופן מיידי את כל דברי הדואר, הכספים והציוד לחברת דואר ישראל.
עוד קבע השופט זפט, כי סוכן שלא יציית לצו, צפוי להליכי אכיפה על-פי פקודת ביזיון בית המשפט, לפיהם ניתן לאכוף קיום הצו באמצעות מאסר או קנס.
אבי הוכמן, מנכ"ל דואר ישראל, מסר בתגובה להחלטת בית המשפט: "מדובר בקומץ סוכני דואר המסרבים לקיים משא-ומתן עם דואר ישראל וההופכים את הציבור לבן ערובה לקידום מטרותיהם, ופוגעים בתדמיתם של מאות סוכני דואר המשרתים את הציבור ביעילות ובנאמנות רבה מדי יום".

תאריך:  16/03/2006   |   עודכן:  16/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
החשד: מאות אלפי שקלים ניתנו בצורת עטים נובעים לאולמרט ורכישת ציורים במחירים מופרזים מרעייתו    אולמרט: "פרסום זה מהווה הוצאת לשון הרע"
גלית יצחק
שש עבודות בנושא בריאות ורפואה מתחרות בתחרות מדענים צעירים 2006    בתחרות תוצג מערכת מודולרית לחקירת עקרונות פעולת הדיאליזה, פתרון למחלת הפסוריאזיס, מיגור הסרטן באמצעות עלי ההדס והאקליפטוס ועוד
יפעת גדות
כך על-פי סקר שערכה מועצת הדבש    במקום הראשון בצריכת דבש באופן קבוע נמצאת אוכלוסיית המגזר הרוסי    41% מהציבור החרדי ציינו שהתכונות המיוחסות לדבש קשורות לריפוי ולבריאות
ענבל אביב
העמותה מבקשת גם לבדוק אם השופט מלץ היה כשיר להיות בורר
מתי טוכפלד
הליכוד יוצא למתקפה נגד מה שהוא מכנה "הספינים של קדימה"    נתניהו מעריך כי הדשדוש בסקרי סוף השבוע נובע מההילה שהשאיר המבצע ביריחו    "עוד יום-יומיים זה יעלם", העריך נתניהו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il