X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
השתמש במספרי הביטוח הלאומי של העובדים כדי לקבל את כתובותיהם האלקטרוניות, ואז שלח להם הודעות דוא"ל בהן התבקשו לחוות דעתם על רכבי החברה שברשותם
▪  ▪  ▪

איש ביטחון שהועסק במרכז הטכנולוגי וורן של חברת ג'נרל מוטורס, חשוד בגניבת מספרי הביטוח הלאומי של עשרות עובדים, וחדירה באמצעותם למאגר הרכבים הממוחשב של החברה.
המאבטח, ג'יימס ס. גרין השני, בן 35 מהעיירה וושינגטון טאונשיפ, חשוד, כי לאחר שזיהה אלו מהרכבים שייכים לעובדי החברה, שלח להם הודעות דוא"ל מזוייפות בהן התבקשו לחוות דעתם על איכותן של המכוניות.
במסגרת כתב-האישום שהוגש נגדו (ב', 13.03.06) בבית המשפט המחוזי, מואשם גרין בשמונה סעיפים שונים של גניבת והעברת מידע על זהויות אישיות, סעיף אחד של שימוש במחשב לביצוע פשע, וסעיף אחד של הטרדה שאינו קשור במקרה דנן. החשוד שוחרר ממעצרו לאחר ששילם 10% מהערבות שנקבעה לו בסך 50 אלף דולר.
דוברי משרד השריף של מחוז מקומב ציינו, כי גרין השיג את מספרי הביטוח הלאומי של למעלה מ- 100 עובדי ענקית הרכב המועסקים באיזור דטרויט רבתי, ושלח להם את ההודעות תוך כדי התחזות לעובד במחלקת בדיקת הרכבים של החברה. הדוברים הדגישו, כי בידי גרין נמצאו גם כל פרטיהם האישיים של העובדים, שהיו שמורים במאגר כוח האדם הממוחשב.
השתלשלות החקירה בנושא העלתה, כי לא מדובר בפושע מתוחכם במיוחד. החשדות הראשונים לגבי חדירה אפשרית למאגרי החברה, הגיעו דווקא מקורבנות המזימה, אשר קיבלו, למרבה הפלא, את הודעות הדוא"ל המזוייפות מכתובת הרשומה באתר יאהו!, ולא מכזו השייכת לחברת המכוניות.
העובדים מצידם העבירו תלונה בהולה למחלקת הביטחון של ג'נרל מוטורס, אשר פתחה בחקירה עצמאית תוך כדי העברת המידע לרשויות החוק של המחוז. מאוחר יותר, נתפס גרין "על חם", כאשר הוא רוכן על מחשב בספריה הציבורית של וושינגטון טאונשיפ, ובידו רשימת המספרים הגנובה.
בשלב זה ברור לחוקרים, כי גרין השיג את המידע תוך כדי עבודתו כמאבטח מטעם חברת שמירה פרטית במתקן הטכנולוגי וורן. מנגד, צויין, טרם התברר כיצד בדיוק הצליח לחדור ולהוציא את הרשימה מתוך המאגרים המאובטחים, ולמה בכלל עשה זאת.
בכל מקרה, עד עתה כבר קיבלו כל עובדי החברה המעורבים בפרשה הודעה על חשיפת פרטיהם האישיים, ועל-אף שלא נמצאה כל ראיה כי גרין עשה שימוש כלשהו במידע שברשותו מעבר למשלוח הדוא"ל, התבקשו הנפגעים לבדוק היטב את חשבונות כרטיסי האשראי שלהם בתקופה הקרובה.

תאריך:  17/03/2006   |   עודכן:  17/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר שיקלר
תחקיר צה"ל שבוצע על-ידי מפקד פיקוד מרכז קובע כי סמ"ר עידו שפירא נהרג מאש כוחות צה"ל    בפעולה נעצרו שישה מבוקשים פעילי ג'יהאד ותנזים
אלעזר לוין
תפתח שמונה סניפים בשדרות, אופקים, נתיבות, דימונה, אום-אל-פחם, סכנין, שפרעם וכפר יסיף    תשלם 14-10 דולר למ"ר לחודש    משלמת 24 דולר למ"ר בירושלים
עומר שיקלר
3 עובדים בלולים בנגב פונו לסורוקה בחשד שנדבקו במחלה    במשרד החקלאות הורו להשמיד העופות    חשד לשפעת העופות גם בנחשון בשפלה ובשדה משה בחבל לכיש
יפעת גדות
היהודים שהגיעו למחנות האלה נועדו כמעט אך ורק לתאי הגזים ולא למחנות עבודה בקרבת מקום
יפעת גדות
התרופות כוללות תרופות לטיפול בחרדה, דכאון, מיגרנות וכימותרפיה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il