X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
דוברי החברה מסרו, כי ההשקעה בת כמיליארד הדולר בספקית האינטרנט האמריקנית תושלם במהלך הרבעון השני של השנה
▪  ▪  ▪

דוברי חברת גוגל, מפעילת מנוע החיפוש הפופלרי בעולם, אשר מנהלת בשנה האחרונה מסע התרחבות ורכישות אינטנסיבי, מסרו (ה', 16.03.06) בהודעה מיוחדת לרשות ניירות הערך בארה"ב, ה- SEC, כי ההשקעה בסך מיליארד הדולר בספקית האינטרנט האמריקנית AOL, תושלם במהלך הרבעון השני של השנה.
מדובר, לדברי מומחי השוק, באיחור קל מהמועד המקורי אותו תכננו ראשי החברות בראשית המשא-ומתן. באותם הימים, דובר כי רכישת 5% ממניות AOL תבוא לסיומה עוד לפני חודש מרס השנה. עתה, לאור נוסח ההודעה שהועברה ל- SEC, נראה כי העסקה תבוא לכדי שכלול רק במהלך שלושת החודשים המסתיימים ביוני 2006.
במסגרת הדיווח המיוחד לא נמסרו פרטים על הסיבות לעיכוב הבלתי צפוי, אולם מקורבים לעסקה הסבירו, כי שתי החברות זקוקות לזמן נוסף כדי ללטש את הפרטים האחרונים בשיתוף הפעולה המתקרב ביניהן.
כבר היום, נחשבת AOL, השייכת לתאגיד התקשורת וורנר, כשותף העסקי הגדול ביותר של גוגל העולמית. בשנה שעברה היוו התמלוגים שהעבירה AOL לגוגל עבור קישורים ופרסומות כ- 9% מסך ההכנסות הכולל של החברה, או למעלה מ- 550 מיליון דולר.
ההסכם המתהווה צפוי להגביר את שיתוף הפעולה בין החברות להרבה יותר מסתם יחסי לקוח, ועתיד להעמיד את מיקרוסופט בעמדת נחיתות אשר תכפה עליה את הגברת שיתוף הפעולה עם יריבתה המרה גוגל.
מצד אחד, צפויה AOL לקבל אשראי של כ- 300 מיליון דולר לפירסום מוצריה ושירותיה דרך רשת המכירות המתעצמת של ענקית החיפוש ברשת. מהצד שני, בונה גוגל על הגברת מכירות הפירסומות והקישורים הגראפיים דרך AOL, דבר שיגוון וירחיב את יכולות מנוע החיפוש שלה הרבה מעבר לקישורי הטקסט הבסיסיים שלו כיום.
גוגל ביצעה השנה כאמור, סדרת רכישות מגוונות של חברות בתחומי פעילות שונים בשוק התקשורת. בין השאר, דיווחה החברה בדוחותיה הכספיים האחרונים על הוצאה בסך 130.5 מיליון דולר, במניות ובמזומן, להשלמת ההשתלטות על כ- 15 סטארט-אפים קטנים ולא ידועים, בתחומי התקשורת הסלולרית ופעילות הגולשים ברשת.
בנוסף, הודיעה גוגל על העברת ממענקי עידוד לעובדיה, בסך של כ- 342 מיליון דולר במניות, וזאת לעומת 201 מיליון בלבד בשנה שעברה.
תאריך:  17/03/2006   |   עודכן:  17/03/2006
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
מפלגת חרות פנתה למרזל כי יסיר מועמדותו והציעה לו הבטחות נדיבות, לאחר שסקרים העלו כי ריצה משותפת של שניהם תביא כ-3 מנדטים    מרזל עיקש בסירובו ורוצה לרוץ עד הסוף    במקביל: מסע פרסום חדש לאיחוד כוחות במפלגות הדתיות
שלומי דיאז
אישה נהרגה בכביש מודיעין לטרון    גבר נהרג ליד קיבוץ יסודות    בשתי התאונות מדובר בהתנגשות של רכב ברכב עקב סטיה מנתיב
ניר וייס
Bananas.com, שעל לקוחותיו נמנים קרלוס סנטנה, דייב מת'יוס ומרי ג'יי. בליג', הודיע לגולשים על חדירה למאגר כרטיסי האשראי שברשותו
ניר וייס
השתמש במספרי הביטוח הלאומי של העובדים כדי לקבל את כתובותיהם האלקטרוניות, ואז שלח להם הודעות דוא"ל בהן התבקשו לחוות דעתם על רכבי החברה שברשותם
עומר שיקלר
תחקיר צה"ל שבוצע על-ידי מפקד פיקוד מרכז קובע כי סמ"ר עידו שפירא נהרג מאש כוחות צה"ל    בפעולה נעצרו שישה מבוקשים פעילי ג'יהאד ותנזים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il