X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
t
הרב שמעון בעדני יצא במתקפה חריפה על הקואליציה, שגרמה, לדבריו, להרס היהדות מזהיר מפני גהינום למי שלא יצביע שס שופטי בית המשפט העליון - אשמאים זקנים
▪  ▪  ▪
[שרון. שוכב כמו בול-עץ]

   עידן יוסף
"בוחרי שס לא יכרעו ולא ישתחוו לשופטת"

הדרך לגן-עדן עוברת בגהינם
עידן יוסף
על אליהו ישי לחדול מהזלזול בכבוד השופטת וההשתלחות הפוסלת ולאמץ גישה הגונה וישרה הנגזרת מאורחותיה של תורה אשר דרכיה דרכי נועם וכל נתיבותיה שלום, שתדגיש את מה שחיובי בה ולא את מה שרע באחרים
לרשימה המלאה

הרב שמעון בעדני, חבר מועצת חכמי התורה של שס, קובע כי ראש הממשלה לקה בשבץ מוחי, משום שפגע ביהדות ובמוסדותיה והקים קואליציה עם שינוי במקום עם שס. "לכן הוא שוכב כמו בול-עץ", אמר אמש (מוצ"ש, 18.3.06) הרב בעדני, בדרשה שנשא בבית-כנסת ה"יזדים" בירושלים.
בעוד שהרב עובדיה יוסף נוקט בשיטת ה"גזר" ומבטיח גן-עדן למי שיצביע שס, נוקט הרב בעדני בשיטת ה"מקל" ומבטיח לתומכי שס, כי מי שלא יבוא להצביע בבחירות מתוך עצלות או אדישות, צריך לפחד מגהינם. בכך למעשה מפריך הרב בעדני את הפרשנות שהעניק חה"כ אליהו ישי. יו"ר שס, אמר בראיונות לתקשורת, כי בדבריו לא התכוון הרב יוסף לקבוע עונש גהינם למי שלא יצביע לשס.
"כולם נותנים את הדין"
הדברים נאמרו בתום שיעורו השבועי של הרב יוסף בהלכות פסח. לאחר שסיים את דרשתו, נתן את רשות הדיבור לכמה מחברי מועצת חכמי התורה, והאזין בקשב רב לדבריהם.
הרב בעדני האשים את הליכוד כגורם הראשי להרס היהדות. "רבותי, לאן הגענו, דווקא הליכוד הזה שאמרו עליו 'מסורתי' - הרס את הדת, כמובן - בהנהגתה של שינוי. הרסו את הדת. כולם הלכו אחריהם כמו גלמים. לא אכפת להם. העיקר שיהיה להם כסאות. שינוי הרס ת'כל, הרס ת'כל. חורבן! עברנו חורבן", אמר.
"עכשיו, מי אשם בזה? ודאי שינוי אשם, ודאי אין ספק, (ו)באמת קיבלו כולם את עונשם. כל אלה שהצטרפו - קיבלו את עונשם: אם (זה) ראש הממשלה המסכן ששוכב כמו בול-עץ, אם זה שינוי - שהלך לעזאזל, ואם זה הליכוד שהולך ומתרסק, ואם זה המפד"ל שהולך ואובד מן העולם - כולם נותנים את הדין".
גם ממוסדות השלטון לא חסך את שבטו. את הכנסת ובית המשפט העליון כינה הרב בעדני כבתי עבודה-זרה, מוקצים ואשמאים זקנים.
בסוף דבריו אישר הרב עובדיה יוסף את דברי קודמו, וקרא לתלמידים הספרדיים בישיבות האשכנזיות שלא להישמע לרבותיהם בישיבות, ולהצביע לשס.
התגובות לא איחרו לבוא. יו"ר רשימת חץ אמר בתגובה כי "ההתבטאות מוכיחה שוב את הרשעות וחוסר הרגישות של מנהיגות שס. גם ישיבתה באופוציזיה לא גרמה לשס ומנהיגיה ללמוד מהי דרך ארץ", אמר חה"כ אברהם פורז וקרא למ"מ ראש הממשלה, אהוד אולמרט, להתנער משס גם בממשלה הבאה.
מרזל: שפעת העופות - בגלל ההינתקות
לרשימת יודעי דרכי הבורא הצטרף אתמול גם יו"ר רשימת חי"ל, ברוך מרזל, שתלה את התפרצות שפעת העופות ביישובים הגובלים עם רצועת עזה בשיתוף פעולה עם תוכנית ההינתקות. "קיבלתם עונש משמיים. נראה שבשל העובדה שתמורת בצע כסף שימשו הקיבוצים אכסניה למפקדת הגירוש, דווקא בהם התפרצה שפעת העופות", כתב במכתב לתושבי קיבוץ עין השלושה, "אני לא שמח לאיד. אבל יש דין ויש דיין".

תאריך:  19/03/2006   |   עודכן:  19/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
הממשלה הקובנית אמרה, כי מעצרם של האסירים הפוליטיים נעשה כדי להגן על המדינה מפני "שכירי חרב", שנשכרים על-ידי גורמים מחו"ל כדי לחתור תחת המערכת הסוציאליסטית
הדר פרבר
המשתתפים, שדחפו רכבת בידיהם, החליקו    שבעה מהם נהרגו ורבים נפצעו
יפעת גדות
נשים שאכלו את הכמות הרבה ביותר של גזרים, עגבניות וירקות בעלי עלים, נטו לסבול הכי פחות מממחלות ריאה
מירב לוי
למי שעדיין לא הצטרף לנהירה הגדולה - דילים וחבילות נופש למגוון יעדים בחו"ל
יואב יצחק
התלונה הוגשה בספטמבר 2004 ע"י ועד העובדים במשרד התמ"ת    החשד: אולמרט והמנכ"ל דינור ביצעו מינויים פוליטיים אסורים וניצלו קשרים אישיים    המבקר מאשר: נוציא בקרוב דוח מיוחד    אולמרט ודינור מכחישים הטענות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il