X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המיתחם, לבניית 240 דירות יוקרה, יועבר לאזורים ויהיה פרויקט הדגל של החברה בוימלגרין קנה את השליטה באזורים אישית ולא באמצעות גמביט הציבורית ינתק את היחסים עם אפריקה-ישראל ויתמודד נגדה
▪  ▪  ▪

איל הנדל"ן היהודי-אמריקני, ישעיהו (שעיה) בוימגלרין, ירכוש ביום ג' (מחרתיים) את מיתחם אסותא, ברחוב ז'בוטינסקי בצפון ת"א. הוא ישלם למוכרים, דני גולדשטיין וגד זאבי, 47 מיליון דולר. המיתחם, 9 דונם, מיועד לבניית 240 דירות יוקרה בשני מגדלים, ושוויו במחירי מכירה מוערך בכ- 150 מיליון דולר לפחות.
בוימלגרין יעביר לאחר מכן את הפרויקט לבעלות אזורים, שאותה קנה ביום ה' האחרון ב- 318 מיליון דולר. "מגדלי אסותא" יהיו פרויקט הדגל של אזורים בבעלותה החדשה. החברה מסיימת כיום את בנית הבנין האחרון בפרויקט אזורי חן בצפון ת"א, ופרויקט אסותא יהיה המוביל החדש שלה בעיר.
ל- Nfc נודע, כי בוימלגרין רכש את השליטה באזורים באמצעות חברת ש. בוימלגרין אחזקות, הנמצאת בבעלותו המלאה, ולא באמצעות חברת ש. בוימלגרין (גמביט לשעבר), שהיא חברה בורסאית. פירוש הדבר, שבוימלגרין מעדיף לעשות את עיקר עסקיו הרווחיים בארץ באמצעות חברה פרטית, ולא באמצעות חברה שבה שותף גם הציבור ברווחים.
ש. בוימגרין אחזקות נוסדה באוקטובר אשתקד, בוימגרין הוא הנשיא שלה, ויתר המנהלים בחברה הם סגנו והאחראי על העסקים בארץ יוסף שניאורסון, וכן זאב ונאוי זיילר מירושלים.
מקורות המקורבים לבוימלגרין מעריכים, כי הוא ינתק בשנה הבאה את קשריו עם אפריקה-ישראל בארה"ב, ויתמודד מול החברה על שוק מגורי היוקרה בישראל. ניתוק היחסים נראה עתה הכרחי, משום שבוימלגרין יהיה בקרוב בעליה של חברת אזורים, הבונה אלפי דירות וידועה כמתחרה ישיר של אפריקה-ישראל. השותפים לשעבר, בוימלגרין ולב לבייב, יהפכו על כן למתחרים.
נראה שזוהי הסיבה לכך, שהחוזה בין בוימגלרין לנוחי דנקנר קובע, שהעברת הבעלות והניהול על אזורים יהיו רק בעוד כשמונה חודשים, בנובמבר 2006. הדבר יהיה בסמוך לסיום החוזה לשיתוף הפעולה בארה"ב עם לבייב. שני אילי הנדל"ן בנו ורכשו בשנים האחרונות אלפי דירות בארה"ב, בעיקר בניו-יורק, בשורת חברות שבהן אפריקה היתה בעלת 65% ובוימלרין בעל 35%.
בוימלגרין, שזיהה את ההזדמנות העיסקית בנדל"ן בישראל, רכש בתוך מספר חדשים נכסים ב- 600 מיליון דולר בישראל, ובראשם כמובן אזורים, ששוויה המלא הוא 500 מיליון דולר. מחרתים יקנה כאמור את מיתחם אסותא. לפני זמן קצר קיבל אופציה לקנות 50% מפולאר נדל"ן, שיש לה עסקים בארץ ובחו"ל, בכ- 42 מיליון דולר.
בכוונת בוימלגרין, ישראלי לשעבר, לרכז עתה את עיקר פעילות הנדל"ן שלו בישראל. לפני זמן קצר מכרה אזורים לקרדן את חלקה, 20 אחוז, בחברת הנדל"ן GTC, הפעילה בהיקף גדול במזרח אירופה. בוימלגרין מעריך, ששוק הנדל"ן בישראל, בפרט במגורים ברמה גבוהה, עומד בפני פריצה וגאות, וזו הסיבה למפנה שחל בעסקיו בחודשים האחרונים.

תאריך:  19/03/2006   |   עודכן:  19/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
משרד הבריאות ממליץ לאכול עופות ותוצריהם, כגון ביצים, לאחר בישול יסודי, להקפיד על שטיפת ידיים במים וסבון ולהימנע מביקור בחוות
הדר פרבר
שוחרר אחרי 5 שנות מאסר    אמר כי לא שינה את דעותיו, ולהיפך
עידן יוסף
הרב שמעון בעדני יצא במתקפה חריפה על הקואליציה, שגרמה, לדבריו, להרס היהדות    מזהיר מפני גהינום למי שלא יצביע שס    שופטי בית המשפט העליון - אשמאים זקנים
הדר פרבר
הממשלה הקובנית אמרה, כי מעצרם של האסירים הפוליטיים נעשה כדי להגן על המדינה מפני "שכירי חרב", שנשכרים על-ידי גורמים מחו"ל כדי לחתור תחת המערכת הסוציאליסטית
הדר פרבר
המשתתפים, שדחפו רכבת בידיהם, החליקו    שבעה מהם נהרגו ורבים נפצעו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il