X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
t
נציגי המפלגות השונות אומרים כי התקשורת הישראלית נמנעת מלדבר רעות על אולמרט וכי קיימת אפלייה בסיקור התקשורתי בין קדימה לבין יתר המפלגות דנקנר: קדימה מקבלת קצת יותר מכיוון שהיא תופעה חדשה
▪  ▪  ▪

בתגובה לחשיפת Nfc הבוקר לפיה ממלא-מקום ראש הממשלה, אהוד אולמרט ומקורביו, ביצעו מינויים פוליטיים אסורים וניצלו קשרים אישיים, אמרו היום נציגי המפלגות השונות, בראיון לגבי גזית בקול ישראל, כי התקשורת הישראלית נמנעת מלדבר רעות על אולמרט וכי קיימת אפלייה בסיקור התקשורתי בין קדימה לבין יתר המפלגות.
יולי תמיר (העבודה), אמרה: "תמיד העיתונים עושים השוואות כשיש הצעות או תוכניות חדשות. לעומת זאת כל פעם שקדימה הציעה תוכנית כלשהי - היו כותרות ראשיות, תמונות ענק... אין דמיון בסיקור, בדגשים, בין קדימה לשאר המפלגות".
גדעון סער (הליכוד): "לפחות מפלגת העבודה מצטרפת אלינו לטענות האלה... זה מסביר את מה שקורה כאן - זה ריכוז כוח מאוד רציני, אנו בתקופה שיש בממשלה רק שרים מקדימה, וכל מערכות הכוח עובדות בשבילם. אני חושב שהערוץ הראשון יותר מאוזן מהשני, אבל לא חסין מהתופעות האלה, ומידת הביקורתיות שונה לגבי מפלגות שונות. הכתבים שמכסים את קדימה זה הכתבים המדיניים שעובדים מול כל משרדי הממשלה. לעומת זאת מי שמסקר את הליכוד זה כתבים לענייני מפלגות, כתבים פוליטיים שאופי העבודה שלהם שונה לגמרי".
עוד הוסיף ואמר סער, כי "יש גם ספוט שונה על הדברים. כשיש סכסוך פנימי בליכוד הוא מקבל תהודה מאוד חזקה, אבל אם אולמרט יוצא בראינות לסופ"ש וידוע שהייתה מחלוקת בקדימה בנושא הזה, אין לזה זכר... זה הופיע אצל רביב דרוקר בערוץ 10 וכל השאר לא מגיעים לחומרים האלה".
סער התייחס לחשיפות Nfc לגבי אולמרט ואמר: "כל הסיקור שעולה ב- Nfc - איך אפשר להסביר את זה? כל כלי התקשורת במדינה לא יכולים להגיע לסיפור הזה? רק יואב יצחק? לכן יש הרגשה שמשהו כאן לא ישר".
בתשובה לשאלה, "האם זה בגלל ריח השלטון והכסף, או שאולמרט אסף לו את החברים הנכונים?", ענה גדעון סער: "יש אנשים במקצועות מסויימים שאין להם השקפת עולם ואז השאלה כמה הם משתדלים לשמור על כללים של אובייקטיביות, לצערי אצלינו זה שוק פרוע לחלוטין ויש על העניין הזה כמובן גם אינטרסים ללכת עם השלטון או עם מי שאתה חושב שיהיה בשלטון...".
דנקנר:
אמנון דנקנר, עורך מעריב, התייחס לדברים ולכך ש'מעריב' סופג את עיקר הביקורת, ואמר: "קדימה... כנראה תהיה המפלגה שתרכיב את הממשלה... לכן יש חשיבות יתר למה שמועמדים לתיקים פתוחים בקדימה אומרים לגבי העתיד. (יולי תמיר) העלתה טענה לגבי שרותו הצבאי של אולמרט, שכתבנו עליו ולא על עמיר פרץ... אנחנו עיתון ועיתון עובד על אקטואליה... חשבנו שמן הראוי, מכיוון שהנושא חם, לטפל בו... פרשנו את כל הבעיות שהיו בשירות הצבאי של אולמרט. אני לא רואה איזה עניין אקטואלי היה לפרוש מחדש את שירותו הצבאי של פרץ...".
"לכל שלוש המפלגות הגדולות אנחנו נותנים הרבה מקום אבל כמובן... קדימה מקבלת קצת יותר מכיוון שהיא תופעה חדשה ומכיוון שהיא מפלגת שלטון...".
בהתייחסו ליואב יצחק והתחקירים שפרסם כאן ב- Nfc, אמר דנקנר: "לגבי הגילויים של יואב יצחק... בגילוי הראשון שלו לגבי המכירה והקנייה של הדירה... מעריב היה העיתון היחיד מכל העיתונות בארץ שנתן את הידיעה הזאת לא סתם במקום בולט אלא בכותרת ראשית וזאת מכיוון שמבקר המדינה הודיע שהוא בודק את הטענה הזאת... התייחסנו לזה באופן עיתונאי... אבל למרבה הצער מסתבר... שהסיפור הזה לא החזיק מים והסיפורים שבאו אחריו הוכתמו באיזה כתם של חשד שבו מתנהל קמפיין ולכן התייחסנו לסיפור השני בזהירות רבה... ולכל השאר אנחנו מתייחסים בחשד. זאת האמת...".
"לגבי אהוד אולמרט, הרי אומרים דנקנר חבר של אולמרט... כן, אני חבר של אולמרט... אבל כשמגיע למשרדי עיתונאי טוב, נדב אייל... ומביא לי סיפור על-פיו אהוד אולמרט מינה מינויים לא ראויים פוליטיים של חברי מרכז ומקורביהם בעודו בליכוד... אני החלטתי לתת את הידיעה הזאת בכותרת הראשית של מעריב ביום שישי... ז"א שהחלטתי החלטה מקצועית בלי לשים לב לחברות משום שאני יודע להפריד...".
על דן מרגלית אמר דנקנר, כי הוא "כותב... דברים ביקורתיים על אולמרט... בעניינים שקשורים לשחיתות, טוהר מידות, הקשרים של אולמרט עם משפחת שרון וכו'... אני חושב... שהוא מגזים בהצקה הזאת לאולמרט...".
על יחסי הון-שלטון, אמר דנקנר כי "במידה שמעריב מתנהל באופן מערכתי... באותה מידה ובכל מידה אחרת אין בטיפול במערכת הבחירות שום קשר להון ושלטון ואין קשר למו"ל העיתון, הוא לא מתערב בכך...".

תאריך:  19/03/2006   |   עודכן:  19/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עינב רוזיליו
רשת TAGWOMAN מייעלת את השירות והמכירה ע"י הקמת מחלקת הדרכה פנימית לעובדי הרשת: TAGWOMAN קולג'    המחלקה תוקם בהשקעה של 50 אלף דולר
עינב רוזיליו
חברת התרופות "טבע" העבירה תקציבים נוספים למשרד יחסי הציבור "יעל קופר תקשורת שיווקית"
אלעזר לוין
רווחי ביטוח חיים גדלו ב- 49% ל- 670 מיליון שקל    עליה חדה ברווחי ביטוח חובה לרכב    ירידה של 42% בהכנסות מהשקעות    גידול בפעילות בתחומי פיננסים והשקעות
יפעת גדות
החוקרים גילו כי החולדות שזכו לשעות שינה רבות יותר ייצרו יותר תאים בהיפוקמפוס שבמוח, האחראי על הידע המרחבי גם אצל בני אדם, והצליחו טוב יותר למצוא את דרכן החוצה
אלעזר לוין
המיתחם, לבניית 240 דירות יוקרה, יועבר לאזורים ויהיה פרויקט הדגל של החברה    בוימלגרין קנה את השליטה באזורים אישית ולא באמצעות גמביט הציבורית    ינתק את היחסים עם אפריקה-ישראל ויתמודד נגדה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il