X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חברת "ביטוח ישיר" מציגה מהפיכת מחירים בתעריפי ביטוח הרכב ומעלה קמפיין פרסום חדש בהשקעה כוללת של חצי מיליון דולר
▪  ▪  ▪

חברת ביטוח ישיר יוצאת במהפיכת מחירים חדשה בתעריפי הביטוח לרכב, במסגרתה יוזלו תעריפי הביטוח בכ- 25% בממוצע בביטוח המקיף. מהפכת המחירים החדשה של ביטוח ישיר בתעריפי ביטוח הרכב תלווה בקמפיין פרסומי, באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי/ Y&R, תחת הסלוגן: "מהפיכת המחירים של ביטוח ישיר".
הקמפיין יעלה בטלוויזיה בערוץ 2, בערוץ 10, באתרי האינטרנט וברדיו. ההשקעה הכוללת בקמפיין כחצי מיליון דולר.
בסרט הפרסום רואים נהג תמים שעוצר לבדיקת רשיונות שיגרתית ולהפתעתו מוזנקות למקום ניידות רבות ואף המפכ"ל בעצמו מגיע במסוק לבדוק את ניירות הנהג המבוהל, שמגלה לבסוף כי בסה"כ כולם רוצים לדעת מהיכן השיג כזה מחיר לביטוח המקיף.
רענן סעד, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי, אמר היום בנושא: "מטרת הקמפיין החדש היא חיזוק תפיסת המחיר של ביטוח ישיר וביסוס מעמדה, בקרב הצרכנים, כחברת הביטוח המשתלמת ביותר לצרכן הישראלי".

תאריך:  19/03/2006   |   עודכן:  19/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל אביב, הדר פרבר
נציגי המפלגות השונות אומרים כי התקשורת הישראלית נמנעת מלדבר רעות על אולמרט וכי קיימת אפלייה בסיקור התקשורתי בין קדימה לבין יתר המפלגות    דנקנר: קדימה מקבלת קצת יותר מכיוון שהיא תופעה חדשה
עינב רוזיליו
רשת TAGWOMAN מייעלת את השירות והמכירה ע"י הקמת מחלקת הדרכה פנימית לעובדי הרשת: TAGWOMAN קולג'    המחלקה תוקם בהשקעה של 50 אלף דולר
עינב רוזיליו
חברת התרופות "טבע" העבירה תקציבים נוספים למשרד יחסי הציבור "יעל קופר תקשורת שיווקית"
אלעזר לוין
רווחי ביטוח חיים גדלו ב- 49% ל- 670 מיליון שקל    עליה חדה ברווחי ביטוח חובה לרכב    ירידה של 42% בהכנסות מהשקעות    גידול בפעילות בתחומי פיננסים והשקעות
יפעת גדות
החוקרים גילו כי החולדות שזכו לשעות שינה רבות יותר ייצרו יותר תאים בהיפוקמפוס שבמוח, האחראי על הידע המרחבי גם אצל בני אדם, והצליחו טוב יותר למצוא את דרכן החוצה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il