X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
החל מיום 2.4.06 מחירי התדלוק העצמי הופכים למחירים הרשמיים של הבנזין בישראל כל תחנת תדלוק תהיה מחויבת לאפשר לצרכנים תדלוק בשרות עצמי תחנה שבה לא תהיה לפחות משאבה אחת לתדלוק עצמי, לא תוכל לגבות תוספת עבור שירות מלא בתדלוק בנזין וכמו כן, לא תוכל לגבות תוספת לילה, חג או שבת
▪  ▪  ▪

ביום 2.4.06 ייכנס לתוקפו צו פיקוח מחירים על מחירי מצרכים ושירותים (מחירים מרביים בתחנות תדלוק). הצו קובע, שבכל תחנות התדלוק בישראל יהיה ניתן לתדלק ולקבל מחירים בשירות עצמי (11 אגורות פחות). מחיר השירות העצמי הופך למעשה למחיר הרשמי בישראל.
המחיר הבסיסי המפורסם על-ידי מנהל הדלק במשרד התשתיות הלאומיות, מדי חודש, הינו מחיר בתדלוק עצמי (ולמחיר זה ניתן להוסיף דמי שירות מלא בהתאם להוראות הצו). התחנות היחידות דבהן ניתן לגבות מחיר בתדלוק מלא (דהיינו שירות של מתדלק ובתוספת של 11 אג' לכל ליטר), יהיו תחנות שבהן קיימות עמדות פעילות לתדלוק עצמי במחירי תדלוק עצמי.
תחנה שבה לא תהיה לפחות משאבה אחת לתדלוק עצמי, לא תוכל לגבות תוספת עבור שירות מלא בתדלוק בנזין וכמו כן, לא תוכל לגבות תוספת לילה והמחיר שינתן בכל תדלוק בתחנה יהיה מחיר תדלוק עצמי (למרות שיינתן שירות מלא).
עוד נמסר מהמשרד לתשתיות לאומיות, כי אנשים הסובלים ממוגבלות פיזית (נכים) ואשר מחזיקים באישור רשמי לכך (תו נכה) יהיו זכאים לקבלת שירות מלא במחירי שירות עצמי.
על חברות הדלק לציין בכל תחנה, וזאת על-ידי שילוט מתאים, את העמדות המיועדות לתדלוק עצמי. כמו כן מחובתם של חברות הדלק להעניק סיוע והסבר כתוב על אופן התדלוק העצמי.
זהו למעשה השלב השלישי והאחרון בצו פיקוח מחירים על מחירי מצרכים ושירותים (מחירים מרביים בתחנות תדלוק). לשלב זה קדמו שני שלבים: השלב הראשון, שנכנס לתוקפו באפריל 2004, חייב את החברות למינימום של 20% מכלל תחנות החברה אשר בהן יהיה ניתן לבצע תדלוק עצמי. השלב השני שנכנס לתוקפו באפריל 2005 דרש מהחברות מינימום של 30% מכלל תחנות החברה אשר בהן יהיה ניתן לבצע תדלוק עצמי. כמו כן קבע הצו שבאותן תחנות שבהן נקבעו עמדות לתדלוק עצמי, לפחות 25% מהעמדות יהיו עמדות לתדלוק עצמי. כאמור השלב השלישי הופך את מחירי השירות העצמי למחיר הרשמי של הבנזין בישראל.
מנכ"ל משרד התשתיות הלאומיות, אלי רונן: "מהפכת התדלוק העצמי פותחת עידן חדש במשק הדלק הישראלי. כל צרכן יוכל להחליט איזה שירות הוא בוחר. אין ספק שפתיחת עידן התדלוק העצמי במלואה תגביר את התחרות במחירי הדלק בישראל".

תאריך:  19/03/2006   |   עודכן:  19/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורון חדי
בכתב האישום מיוחסות לפדרמן קריאות גזעניות נגד הציבור הערבי במדינה    הוא צוטט כאומר "הדיקטטור הזה אריק שרון, יימח שמו ושם זכרו... צריך לדעת שיהיו בעיות כי לא נשתוק על גירוש יהודים"
עינב רוזיליו
נירלט משיקה מרכז לעיצוב בצבע, הראשון מסוגו בישראל, במרכז העיצוב "דיזיין סנטר", בהשקעה של 1.5 מיליון שקל
עינב רוזיליו
ערוץ 9 נערך ליום שידורים מיוחד ביום הבחירות, בהשקעה של 500 אלף שקל    שידורי הערוץ יועברו ביום הבחירות גם בארה"ב ואוסטרליה
גלית יצחק
לדברי ארנון יוסף, חברות רב לאומיות, המוכרות ציוד רפואי ותרופות לישראל, יכולות להגביר את פעילותן בארץ על-ידי רכש מוצרים, השקעות, מו"פ ושיתופי פעולה תעשייתיים עם חברות ישראליות
מירב לוי
80% מהתלמידים שהשתתפו בחידון "ארץ מולדת", הפגינו ידע במפות ובשאלות בנושאים סביבתיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il