X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
רשת "שילב" פותחת תת רשת "שילב גדולים", ומציגה קונספט חדשני ובינלאומי, המשלב אופנה, צעצועים ומשחקים חינוכיים עד כיתה א' הרשת תתרחב בשלוש השנים הקרובות בהשקעה של 25 מיליון שקל
▪  ▪  ▪

איציק ושושי אורן, יו"ר ובעלים של "קבוצת שילב", הכריזו היום על פתיחת תת רשת "שילב גדולים". הזוג אורן אמר היום במסיבת עיתונאים: "בחרנו להרחיב את מותג שילב, תוך הקשבה לצרכי הלקוחות, ולהוביל מהלך חדשני של רשת חנויות המלוות את הילד בהתפתחותו כל הדרך עד כיתה א'. בדיוק כפי שהבאנו לעולם את המונח 'הזמנת לידה' ושינינו את שוק התינוקות, כך בכוונתנו להביא בשורה חדשה בחנות חווייתית המתמקדת בהתפתחות, עבור הורים וילדים עד כיתה א'".
איציק אורן: "כחלק מערכי שילב והקשבה לצרכי הלקוחות, ומתוך רצון להמשיך ולהוביל את מגמת ליווי המשפחה הגדלה והמתרחבת, הוחלט להקים מערך של חנויות המתמקדות בשכבת גיל מאד מוגדרת שאינה מטופלת באופן ממוקד בשוק. וכן לשלב בין ביגוד אופנה ובין צעצועים ומשחקים חינוכיים והתפתחותיים עד לכיתה א'".
אורן הוסיף כי: "בשלב ראשון יפתחו שתי חנויות "שילב גדולים". האחת בקניון הגדול בפ"ת, והשניה בגן העיר בת"א. במהלך 3 השנים הקרובות צפויות להיפתח 20 חנויות בהשקעה כוללת של כ - 25 מיליון שקל. אורן ציין כי היקף מכירות כל רשת שילב אמור להגיע בתוך 3 שנים לכ - 400 מיליון שקל בשנה.
ענת לוין מנכ"ל "שילב", אמרה היום: "המעבר לכיתה א' הוא מעבר מורכב עבור הילדים והוריהם. הדרישות מתלמידי כיתה א' הן רבות ומקיפות את כל התחומים, הן הלימודיים והן הרגשיים. כדי להתמודד בהצלחה עם הדרישות המורכבות אנו מאמינים, כי ההכנה לכיתה א' צריכה להיעשות במהלך השנים בהדרגה ובהנאה, תוך טיפוח ופיתוח המיומנויות והתפקודים השונים, בהדרגה. לצורך זה הקמנו מערך ייחודי וחדשני של משחקי וצעצועי התפתחות חינוכיים, המחולקים על-פי שכבות הגיל 2-4 ו - 4-6 וכן על-פי עולמות על התפתחותיים ביניהם: הבנת חיי היום יום, שפה חשיבה ומושגי יסוד, מוכנות לציור, מוכנות לחשבון, מוכנות לקריאה, מוכנות לכתיבה, בנייה והרכבה ועוד".
לוין ציינה כי, בהקמת קונספט "שילב גדולים" לקחו חלק מעצבות האופנה של שילב, וכן צוות פדגוגי מיוחד, בראשותה של יעל כץ פסיכולוגית מומחית לצעצועים התפתחותיים ויועצת לרשת שילב, שהורכב מפסיכולוגית התפתחותית ומרפאה בעיסוק, קלינאית תקשורת מומחית, ורכזת גיל הרך בחינוך המיוחד.
לוין הוסיפה, כי בהמשך להצלחת אופנת רשת שילב בארץ ובארה"ב, שם היא נמכרת בהצלחה ברשתות מובילות כגון: בלומיגדיילז, נורדסטרום וכן בבוטיקים יוקרתיים, היה זה אך טבעי להקשיב לצרכי הלקוח ולהתרחב עד למידה 7. מחלקת האופנה בחנויות
"שילב גדולים" תכלול מגוון שיספק מענה מלא ומושלם החל מאופנה בינלאומית מובילה, דרך ביגוד ספורטיבי ונוח לשעות הפעילות, עד לביגוד שינה ואביזרים נילווים.
חנויות "שילב גדולים" תוכננו ועוצבו על-ידי האדריכל מיכאל אזולאי. והן כוללות מגוון מתקנים חווייתיים, מרכזי ההתנסות וחלל שפותח באופן ייחודי ובלעדי עבור שילב. זאת מתוך כוונה להעניק הן להורה והן לילד חוויית קניה מלאה.
עוד ציינה לוין, כי רשת "שילב גדולים" תיתמך בפעילות פרסום ושיווק שיתמקדו, בשלב הראשון, בפרסום בעיתונות המקומית, בשלטי חוצות ובאתרי האינטרנט. כמו כן ישולבו בקמפיין הפרסום של רשת "שילב", זאת בתקציב ראשוני הנאמד בכחצי מיליון שקל, התקשורת השיווקית והטיפול במותג נעשו על-ידי חברת Open.
רשת "שילב", המתמחה בעולם התינוקות והפעוטות, נוסדה בשנת 1974, ומונה כיום 38 סניפים בכל רחבי הארץ, המציעים מגוון פתרונות לצרכיי ההורים והתינוקות, החל מגיל 0 (New Born) ועד לגיל שנתיים. רשת "שילב" הינה בבעלות מלאה של משפחת אורן, והיא אוחזת בנתח שוק המהווה כ- 25%- 30% משוק המוצרים לתינוקות בישראל. רשת "שילב" הינה חלק מקבוצת
"שילב" הכוללת את חברת "שסק", ליבוא מותגי מוצרי תינוקות,
“Tiny Love”, יצרנית צעצועי התפתחות, "שילב Baby&Kids" ו"שילב ארה"ב".

תאריך:  19/03/2006   |   עודכן:  19/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
יצרנית התרופה מסרה כי לא היו מקרי מוות בקרב חולים שנטלו פלצבו    התרופה, לטיפול במחלת אלצהיימר במצב קל עד מתון, נבדקה בקרב חולים עם דימנצינה וסקולרית (של כלי הדם)
עינב רוזיליו
HP ו- Symantec השיקו שירות משותף בתחום אבטחת המידע    יספקו ניטור וניתוח רציפים של הסיכונים ושל רישומי מערכות אבטחת המידע הארגוניות    השירות מתאים לחברות נסחרות, למוסדות פיננסיים וביטוח, לארגונים בעלי ביזור גלובלי, לארגוני בריאות, לגופי טלקום ועוד    הפעילות בישראל ב- 2006 צפויה להסתכם בלמעלה ממיליון שקל
גלית יצחק
במסגרת תפקידו יהיה אלאלוף אחראי על ישום, יעוץ ומתן פתרונות ללקוחות Oracle Application
מירב לוי
גם בעסקות השכרת רכב חו"ל צפוי גידול של 15%    גידול משמעותי בביקוש לרכב שכור במגזר החרדי
מחלקה ראשונה
אגודת הפאלון דאפא הישראלית: במקום חותכים את איבריהם של מתרגלים חיים ושורפים את גופותיהם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il