X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חתמה על עסקה לייצוא חיזוקית, רגיעון ומוצרי ויטמינים נוספים בהיקף של כ-100 אלף מוצרים בשנה צפי המכירות של החברה בישראל לשנת 2006 עומד על כ-45 מיליון ש"ח
▪  ▪  ▪

חברת פלוריש-הדס חתמה בימים אלה על עסקת ייצוא שנתית של כ-100 אלף יחידות רגיעון וחיזוקית לארצות הברית. המשלוח הראשוני שייצא הוא בסדר גודל של 40 אלף יחידות ובהיקף של כ-400 אלף שקלים.
החברה מייצאת כיום לארצות-הברית בעיקר את מוצרי פרופוליס C, שם הם זוכים להצלחה רבה, גם בזכות העובדה שלמוצרים קיים הכשר דתי-חרדי בד"צ.
עסקת הייצוא הנוכחית החלה בעקבות פניית רופא אמריקני חרדי, שהחליט לייבא את מוצרי החברה בכמות מסחרית. בעקבות הדרישה הרבה למוצרים מהצרכנים באזורו הקים חברה לשיווק תוספי מזון וויטמינים, המייבאת את מוצריה מהחברה.
פלוריש-הדס מייצאת גם לאירופה - בעיקר תוספי מזון ומולטי ויטמין סי בצורת שוקולדים וסוכריות הזוכים להתלהבות רבה. מספר חודשים קודם חתמה החברה על עסקה למכירת תוספי מזון ברומניה בסך של חצי מיליון שקלים. כך ממשיכה מגמת החדירה שלה גם לשווקים באירופה. לפני כן ייצאה החברה לסלובקיה תוספי מזון ומולטי-ויטמינים לילדים בהיקף של למעלה מחצי מיליון שקלים.
החברה מדווחת על צפי מכירות בישראל של כ-45 מיליון ש"ח לשנת 2006, ובכוונתה להגדיל את ייצוא המוצרים להיקף של כשני מיליון דולר בשנה הקרובה.
סמנכ"ל השיווק, אלחנן ברודי, מציין, כי החברה מנהלת מגעים מתקדמים ביותר עם מדינות נוספות באירופה. הוא הוסיף: "המודעות באירופה לתוספי מזון וויטמינים עלתה מאוד בשנים האחרונות. באירופה ובארצות-הברית מתעניינים במיוחד בתוספי מזון לילדים בהם מתמחה פלוריש-הדס - סוכריות ומוצרי שוקולד המכילים ויטמינים".

תאריך:  19/03/2006   |   עודכן:  19/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר שיקלר
רכבת ישראל מתחילה בפרויקט הקמת גשרי רכבת איילון דרום בהשקעה של 25 מיליון שקלים    הפרויקט יימשך כשנתיים    חלק מביצוע קו רכבת ת"א- ראשל"צ (מערב)
עומר שיקלר
מידרוג העניקה דירוג של Aa1 לרפאל לגיוס של עד כ- 500 מיליון ש"ח בהנפקת אג"ח    נכון לספטמבר 2005 עומד הרווח הנקי על כ- 64.5 מיליון ש"ח
עומר שיקלר
טוענת כי מדובר בהחלטה שגויה ומבישה שנתקבלה בניגוד מוחלט לחובת הממונים ובניגוד לטובת הציבור    "מדובר בעיסקה המשדרת לכל המונופולים בישראל שכדאי להפר את החוק"
ברוך לוי
מודיעה על "אקזיטים" מספר שש ושבע    מספר חברות ההיי-טק התורמות גדל ל-69
מחלקה ראשונה
לאחר שבקיץ האחרון נחלקו רבני חב"ד בשאלה כיצד לנהוג במאבק נגד תוכנית ההינתקות, קשה לשמוע כיום דעה אחידה בחב"ד למי להצביע בבחירות    השאלה המהותית העולה בציבור החסידים, האם להצביע למפלגה שקיים חשש כי לא תעבור את אחוז החסימה או שעדיף להסתפק ב"רע במיעוטו"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il