X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
פרסום ראשון: יו"ר חזית יהודית לאומית אומר כי חבר כנסת מטעם מפלגת הימין המאוחדת הציע לו כסף ותפקיד תמורת הסרת מועמדותו האיחוד הלאומי- מפד"ל: "לא היו דברים מעולם"
▪  ▪  ▪

המלחמה בין מפלגות הימין מתחממת. יו"ר חזית יהודית לאומית, ברוך מרזל, אומר כי בכיר באיחוד הלאומי-מפד"ל הציע לו שוחד, כדי שיסיר את מועמדותו. באיחוד הלאומי מכחישים.
לדברי מרזל, מדובר בחבר כנסת המכהן מטעם האיחוד הלאומי-מפד"ל, עמו נפגש לאחרונה. לדבריו, הציע לו הבכיר תפקיד ואף סכום גבוה של כסף, תמורת הסרת מועמדותו מהבחירות לכנסת. מרזל אינו מוכן לחשוף את שמו של חבר הכנסת עמו נפגש, ואומר כי "אין לו כוונה להיכנס למשחק של הפוליטיקאים באיחוד הלאומי, שמרוב לחץ ופאניקה מכפישים אותי, משקרים על ימין ועל שמאל ומייצרים ספינים על בסיס יומיומי, כדי לפגוע בי".
הוא המשיך ואמר, כי "אני אינני מתכוון לפגוע באיש, ובכך אני שונה מהם. אני רץ לכנסת מתוך כוונה להיבחר, ואינני מתכנן לנהל מלחמה שכזו עם האיחוד הלאומי".
מהאיחוד הלאומי מכחישים מכל וכל את הדברים. "מצער מאוד המסע שברוך מרזל ממשיך להוביל לבזבוז קולות ומנדטים מהימין. מסע שהמרוויח היחיד ממנו יהיה השמאל בראשות קדימה ואולמרט, והמפסיד היחיד יהיה עם ישראל וההתיישבות ביהודה ושומרון שעלולה להיעקר בגלל הגימיקים שהוא ממשיך להוביל", לשון התגובה.
יו"ר סיעת האיחוד הלאומי-מפד"ל, ח"כ צבי הנדל, אומר כי הוא "מציע למרזל להפסיק להפיץ שמועות. כל יום יש שקר שמופץ, אך האמת היא מה שהוא אומר לחבריו, כי הוא יודע שהוא אינו עובר את אחוז החסימה".
לעניין האשמות של מרזל כאילו גורם במפלגה הציע לו שוחד תמורת הסרת המועמדות, אומר הנדל: "אף אחד מהאיחוד הלאומי-מפד"ל לא דיבר איתו. שיאמר את השם ואז נוכל להתעמת איתו. הוא לא אומר שמות ומפריח האשמות באוויר. הכול עורבא פרח אצלו". הנדל מוסיף ומציין שכיו"ר המטה, אם הוצע למרזל תפקיד או כסף על-ידי גורם במפלגה, היה הדבר צריך לקבל את אישורו.
"מי יכול להציע תפקיד בשם המפלגה? ", הוא שואל, "מי יכול להציע כסף?. הרי הכסף הזה היה צריך לעבור אישור שלי ושל מוסדות המפלגה".
ממטהו של מרזל נמסר כי "הפאניקה של האיחוד הלאומי-מפד"ל נובעת מהעובדה שמתחילים להבין שם שמרזל כבר מקבל 40 אלף קולות, ועד הבחירות הוא כבר יעבור את אחוז החסימה".

תאריך:  19/03/2006   |   עודכן:  19/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ברוך לוי
חתמה על עסקה לייצוא חיזוקית, רגיעון ומוצרי ויטמינים נוספים בהיקף של כ-100 אלף מוצרים בשנה    צפי המכירות של החברה בישראל לשנת 2006 עומד על כ-45 מיליון ש"ח
עומר שיקלר
רכבת ישראל מתחילה בפרויקט הקמת גשרי רכבת איילון דרום בהשקעה של 25 מיליון שקלים    הפרויקט יימשך כשנתיים    חלק מביצוע קו רכבת ת"א- ראשל"צ (מערב)
עומר שיקלר
מידרוג העניקה דירוג של Aa1 לרפאל לגיוס של עד כ- 500 מיליון ש"ח בהנפקת אג"ח    נכון לספטמבר 2005 עומד הרווח הנקי על כ- 64.5 מיליון ש"ח
עומר שיקלר
טוענת כי מדובר בהחלטה שגויה ומבישה שנתקבלה בניגוד מוחלט לחובת הממונים ובניגוד לטובת הציבור    "מדובר בעיסקה המשדרת לכל המונופולים בישראל שכדאי להפר את החוק"
ברוך לוי
מודיעה על "אקזיטים" מספר שש ושבע    מספר חברות ההיי-טק התורמות גדל ל-69
רשימות נוספות
קרב מאסף על קולות חסידי חב"ד  /  מחלקה ראשונה
בחירות 2006 - מורה נבוכים  /  מתי טוכפלד
ערוץ 9 נערך לשידור מיוחד ביום הבחירות  /  עינב רוזיליו
הקנקן יפה מבחוץ  /  מאיר גז
(כי תשא סו) פוליטיקה ועגל הזהב   /  נסים ישעיהו
הנוער חזק עם הליכוד  /  איציק מזרחי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il