X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הפרקליטות הגישה את כתב האישום לאחר 5 שנים בית המשפט התחשב והקל בעונש
▪  ▪  ▪

בית משפט השלום בחיפה גזר הבוקר (21.3.06) 24 חודשי מאסר בפועל על יעקב בן אבגז, פקיד השמה בלשכת התעסוקה בחיפה, אשר הורשע בארבע עבירות של לקיחת שוחד.
במסגרת תפקידו בלשכת התעסוקה, הפנה בן אבגז דורשי עבודה שהוגדרו "בלתי מקצועיים" לעבודה מתאימה. במידה ולא אותרה להם עבודה מתאימה, היה אחראי על רישום התייצבותם של המובטלים בלשכת התעסוקה, דבר שהינו תנאי לקבלת דמי אבטלה.
לכתב האישום קדמה חקירה, במסגרתה התגלה כי החל מחודש אוקטובר 1999 לקח בן אבגז שוחד בסכומים של בין 1500-2000 ש"ח ממובטל, זאת בתמורה לכך שלא יפנה את פרטיו לעבודה בתקופת האבטלה.
במקרים אחרים לקח שוחד בסך 500 ש"ח ממובטל נוסף, כך גם בין החודשים אוקטובר 1999 ועד פברואר 2000, שבהם לקח סכום של 1,950 ש"ח ממובטלת ו- 1,500 ש"ח ממובטל נוסף.
בפרקליטות ציינו, כי מדובר בחלק מפרשיה רחבה שנחקרה, לפיה מספר פקידי השמה לקחו שוחד ובראשם עמד בן אבגז. להגנתו טען סנגורו של בן אבגז, כי הוא הודה במעשה ואף הואיל להתפטר מעבודתו בשירות התעסוקה מיד לאחר גילוי העבירות ומבלי להמתין לפיטוריו.
"לאחרונה עדים אנו לעלייה במספר מקרי השוחד, והנגע הרעיל החל לחלחל אף למקומות שעד לפני מספר שנים לא העז להתקרב אליהם", כותב השופט זאיד פלאח בגזר הדין.
עם זאת מציין השופט פלאח את העובדה, כי הפרקליטות הגישה את כתב האישום רק לאחר חמש שנים מיום ביצוע העבירות, וזאת ללא הסבר המניח את הדעת למעט עומס עבודה. "על המאשימה לדאוג להעמיד את הנאשמים לדין בסמוך לסיום חקירת הארועים, ועליה לדעת שעיכוב בהגשת כתבי האישום יגרור הקלה בענישה", מעיר השופט.
בית המשפט גוזר על בן אבגז עונש של 24 חודשי מאסר בפועל.

תאריך:  21/03/2006   |   עודכן:  21/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
קבוצות התמיכה משפרות את הדימוי העצמי ואת תחושת השייכות    ממצאי המחקר מלמדים שבני נוער רבים חווים קשיים אך ממעטים לפנות לקבלת עזרה מקצועית
טלספורט
דינמו מוסקבה ערכה בישראל את האימון לקראת המשחק הראשון בחצי גמר היול"ב-קאפ מול הפועל ירושלים    איבקוביץ′: "יהיה מעניין לשחק מול קהל כזה"
מירב לוי
קדימה רק במקום השלישי עם 17 מנדטים בלבד    העבודה, כנגד כל התחזיות, במקום השני עם 29 מנדטים    חד"ש זכתה ל- 16 מנדטים ובמקום האחרון: גיל (גמלאים) עם 3 מנדטים    יו"ר האגודה: מהתוצאות מסתמן כי הסטודנטים בתל אביב נוטים אל השמאל
עומר שיקלר
ישראל איפשרה פתיחת מעבר קרני למרות ההתרעות הביטחוניות על כוונת ארגוני הטרור לבצע במקום פיגוע    ברצועת עזה קיים מחסור במוצרי מזון בסיסיים וכן בתרופות
עינב רוזיליו
חברת "ג'ונסון אנד ג'ונסון" יוצאת בקמפיין פרסום לסדרת האנטי-אייג'ינג החדשה מבית ROC-RETIN -OX +    תקציב הקמפיין כחצי מיליון דולר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il