רשת האופנה TNT יוצאת בימים אלה קמפיין פרסום רחב להשקת קולקציית קיץ 2006. היקף ההשקעה בקמפיין עומד על מיליון דולר. קמפיין הפרסום, בכיכובה של הדוגמנית הברזילאית דניאלה פריטס ולצידה הדוגמן האמריקני אמברוז, יעלה השבוע ויימשך כשלושה שבועות.
מסע הפרסום נערך באמצעות משרד הפרסום "גלר נסיס". הקמפיין כולל שני סרטוני פרסומת, באורך 12 שניות ו- 14 שניות, שישודרו בערוץ 2, ערוץ 10 בערוצי המוזיקה, שילוט חוצות, קולנוע ובאינטרנט וכן מודעות במגזינים וקטלוג שיופץ בחנויות ובאינסרטים בעיתונות יומית בכ- 750 אלף עותקים. בנוסף, תערוך TNT מבצעי קד"ם רחבים ברשת.