X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
טוען, כי ממפקד שערכה מפלגתו עולה, כי הם עוברים את אחוז החסימה ובגדול מספר 3 במפלגה: "צעירי עמונה הם הקהל שלנו"
▪  ▪  ▪

יו"ר החזית היהודית הלאומית, ברוך מרזל, קיים היום מסיבת עיתונאים, ובה הציג את ממצאי המפקד אותו יזם, על-מנת לבחון האם המפלגה עוברת את אחוז החסימה (יום ד', 22.3.06).
במסיבת העיתונאים אמר מרזל, "סקרי עומק קובעים שהפוטנציאל שלנו, הוא הרבה מעבר לאחוז החסימה, פוטנציאל שיכול להגיע אפילו ל- 5 מנדטים, אולם גם בסקרים לא נוכל לבטוח וכולם שואלים בציבור ובתקשורת, האם אנו עוברים את אחוז החסימה או לא. החלטנו לקיים בחירות לפני יום הבחירות ב- 28 במרס".
לצורך קיום המפקד הקים מרזל ועדה המורכבת מעו"ד ורבנים, שתפקח על תקינות ההצבעה. לדברי מרזל, הרב יעקב יוסף, חבר ועדת המפקד אף בדק באופן מדגמי ובאקראיות את הרשימות ומצא כי הן אותנטיות לחלוטין.
מרזל מציין, כי מתפקדים שהתפקדו יותר מפעם אחת ייפסלו וכי ועדת המפקד בדקה שכל המתפקדים הם בעלי זכות הצבעה. לאור ממצאי המפקד, אומר מרזל, "אנחנו נהיה בכנסת הבאה. אנחנו עוברים ובגדול את אחוז החסימה".
עוד אמר: "קרוב ל- 58 אלף איש שלחו SMS, חתמו בדוכנים שהקמנו ברחובות, חתמו כשאנשינו עברו מבית לבית, שלחו אימיילים והשיבו כי הם מתכוונים להצביע למערך הטלפנים שהקמנו לצורך המפקד".
מספר 2 במפלגה, פרופ' ישראל חלקוגליו, אמר במסיבת העיתונאים: "המפד"ל היתה שותפה לממשלות האחרונות וההידרדרות ניראית בכל התחומים. כשהולכים לרופא ורואים שהוא רושם פעם אחר פעם את התרופה הלא נכונה, קמים ועוזבים אותו. עזבתי את האקדמיה והצטרפתי למרזל. היחיד שייתן את התקווה שמשהו ישתנה הוא ברוך מרזל. מרזל הוא דינמו ערכי וחרוץ וזה האיש שיביא את השינוי של כל המנגנונים שצריכים שינוי במדינה. אני אהיה נציג האקדמיה בכנסת".
במסיבת העיתונאים סיפר מרזל, כי לפני יומיים ביקשה להיפגש איתו דמות מרכזית בליכוד, כדי לברר האם הוא מוכן להצטרף לגוש חוסם בראשות הליכוד. "שאלתי אותו מדוע אתה פונה אליי", אמר מרזל, "והוא השיב לי כי 'על-פי הבדיקות שלנו, נראה שאתם עוברים את אחוז החסימה וחשוב לנו לדעת'".
לגופו של עניין, השיב מרזל כי בכוונתו לעשות הכל למנוע הקמת ממשלת שמאל, אך הוא מסייג ואומר: "לא אתמוך בנתניהו בכל מחיר, נבדוק האם הוא מתחייב לשמור על כל העמדות שלנו ובמקרה הצורך נתמוך בו מבחוץ מבלי להיות חלק ממשלתו".
מספר 3 במפלגה, מיכאל בן ארי, אמר כי "מועצת יש"ע אכזבה את הציבור. עמונה היתה תחילתה של דרך. צעירי עמונה הם הקהל שלנו. מועצת יש"ע עשתה פליק פלק לאחור בזמן הגירוש מגוש קטיף, אך זה ייגמר, אנחנו נוטלים מהם את ההנהגה לידינו".

תאריך:  22/03/2006   |   עודכן:  22/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
נגיף שפעת העופות הגיע כעת גם לרפיח    משרד החקלאות סגר את הלול במושב בקעות ומבצע בדיקות    חשד להופעת שפעת העופות בכפרים הבלתי מוכרים בנגב
עינב רוזיליו
רשת TNT יוצאת בקמפיין רחב להשקת קולקציית קיץ 2006 בהשקעה של מיליון דולר
גלית יצחק
רבים מאיתנו צופים בטלוויזיה וגולשים בו זמנית באינטרנט    כך עולה ממחקר שערכה פורסטר ריסרץ'
שלומי דיאז
חשוד בעבירות מרמה, הונאה וזיוף    נעצר אמש לאחר חקירה משטרתית שנפתחה בחשד כי נטל הלוואות וניסה להחזירן בהמחאות ללא כיסוי
שלומי דיאז
תושב לוד נעצר על-ידי חוקרי רשות המס    מעצרו הוארך עד תום ההליכים    יועץ מס ירושלמי חשוד בהעלמת מס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il