X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בלי מכבי ת"א והפועל י-ם, שהמשחק בינהן נדחה, ינסו שאר קבוצות הליגה לשפר עמדות בקרב על הפיינל-פור ונגד הירידה במוקד: הפועל ת"א-עירוני אשקלון יתר המשחקים: גליל עליון-ר"ג, בני השרון-רמה"ש, גבעת שמואל-נהריה
▪  ▪  ▪

המחזור ה- 19 של ליגת העל יערך ללא נוכחותן של מכבי ת"א והפועל י-ם, שהמשחק בניהן נדחה ל- 20/4. בהיעדר שתי הגדולות, ינסו שאר קבוצות בליגה לשפר עמדות במאבקים על הכניסה לפיינל-פור (עירוני נהריה, בני השרון והגליל העליון) ובתחתית ימשכו הקרבות על המקום בליגת העל (רמה"ש ועירוני ר"ג).
הפועל ת"א-עירוני אשקלון
(19:15, היכל נוקיה, שידור משולב בספורט 5)
שתיים מהקבוצות המשתפרות של השבועות האחרונים, נפגשות פנים אל פנים, אולי בניסיון אחרון להדביק את חבורת הצמרת. לאדומים יש יתרון של שתי נקודות בטבלה, אך גם משחק אחד יותר.
בשבוע שעבר הפועל התעללה במה נשאר מגבעת שמואל ורשמה ניצחון חמישי בשבעת המשחקים האחרונים. אשקלון, נמצאת בחודש האחרון בכושר טוב ומראה סימנים של יציאה מהמשבר שפקד אותה בסוף הסיבוב הראשון. במחזור האחרון היא רשמה ניצחון חוץ גדול בראשון והעלתה את רצף הניצחונות שלה לשלושה. שתי הקבוצות עדיין חולמות על הפיינל-פור והקבוצה שתנצח הערב, תוכל לחלום לפחות עוד שבוע.
גליל עליון-עירוני ר"ג
(19:45, כפר-בלום, שידור ישיר בספורט 5)
מסע הקסם המופלא של עודד קטש, חוזר הערב לגליל אחרי הניצחון המרשים בנהריה בשבוע שעבר. מאז חזר הקוטש לקווים בגליל, הקבוצה ניצחה שני משחקים וחדוות המשחק חזרה ליוגב אוחיון וחבריו. בגליל מצהירים כי המטרה היא השתלבות בפיינל-פור וניצחון ביתי על ר"ג החלשה, הוא בבחינת הכרח עבור החניכים של קטש.
ר"ג היא הסיפור העצוב של הסיבוב השני. אחרי סיבוב ראשון מוצלח והתברגות בשיפולי הצמרת. החבורה של דני פרנקו, נמצאת ברצף של שבעה הפסדים ועדיין לא ניצחה בסיבוב השני. ר"ג שקועה עמוק בתחתית וחייבת להתעורר מהר, כיוון שמבט מהיר בטבלה מראה, שרק נקודה אחת קטנה מפרידה בינה לבין רמה"ש שנמצאת במקום שמוביל לליגה הלאומית.
בני השרון-רמה"ש
(אולם היובל, 19:30, שידור משולב בספורט 5)
בני השרון, שערב המחזור מדורגת שישית בטבלה, עדיין נמצאת בתמונת הפיינל-פור. לקבוצה של ג′ינו יש את אותו מספר נקודות כמו לעירוני נהריה במקום הרביעי, אבל לנהריה יש משחק אחד פחות. בשבוע שעבר, בני השרון ניצחה בר"ג אחרי הארכה ונשארה צמודה לצמרת. הערב, יש לה הזדמנות לסגור חשבון עם רמה"ש, לה הפסידה בסיבוב הראשון.
רמה"ש החתימה השבוע את גריידי ריינולדס במקום טרנס שאנון והוא יערוך היום את הופעת הבכורה שלו. את הניצחון הראשון שלה העונה, השיגה רמה"ש דווקא בדרבי ואם תצליח לגבור על בני השרון פעם נוספת, סיכויי ההישרדות שלה ישתפרו פלאים.
גבעת שמואל-עירוני נהריה
(אור-יהודה, 19:30)
משחק הבכורה של עופר ברקוביץ′ על הקווים בגבעה, מזמן לו דווקא את נהריה החזקה מהצמרת. בגבעה אומנם מצהירים כלפי חוץ שהעונה עדיין לא תמה ושלקבוצה עוד יש סיכוי להישאר בליגה, אולם מעשית, הקבוצה נמצאת עם יותר מרגל וחצי בליגה הלאומית, וחייבת להתחיל לנצח. אולי (שוב) השינוי על הקווים יעורר משהו בגבעה ויגרום לה זעזוע, לפני שהירידה תהפוך לרשמית.
נהריה מגיעה למשחק אחרי ההפסד הביתי לגליל בשבוע שעבר. הקבוצה של אבי אשכנזי עדיין חזק מאוד בתמונת הצמרת, אבל בכדי שמקומה בפיינל-פור לא יעמוד בסכנה, היא חייבת לדלג מעל המכשול של גבעת שמואל. הפסד מפתיע של הצפוניים, יפתח מחדש את המאבק על המקום ברביעייה הראשונה.

תאריך:  26/03/2006   |   עודכן:  26/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
התאחדות המלונות מדווחת על עליה תלולה של 56% בלינות התיירים ועלייה של 5% בלינות הישראלים    תפוסת החדרים עמדה על 52%
אשר גולדברג
אוהדי בית"ר ירושלים נפצעו אתמול במהלך תגרות במשחק הנוער שבו גברה הפועל ת"א על בית"ר ירושלים 1:2    עמרי אפק לא בסגל של פרננדז למשחק וכנראה ייפרד בתום העונה מהקבוצה
הדר פרבר
אוסר עישון במקומות ציבוריים    מעשנים ומתנגדים לחוק טוענים, כי החוק מוגזם וכי יוביל לסגירת הפאבים במדינה, אך התומכים בו מאמינים, כי מדובר בעתיד בריא יותר וכי בקרוב מאד, ייפרדו הסקוטים מההתמכרות לטבק
עומר שיקלר
הפלשתינים דיווחו כי מדובר בצעיר שניסה לחצות את גדר המערכת ברצועת עזה    חיל האוויר תקף ארבעה צירי גישה למרחבי שיגור הקסאמים    חיילי צה"ל פגעו במחבל באיזור ג'נין
מירב לוי
ישמש כמנכ"ל החברה בנוסף לתפקידו כמנכ"ל דיזנהויז יוניתורס    אור יחליף את שלמה פרייס שהודיע על פרישתו מהחברה לאחר 23 שנות עבודה בקבוצה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il