X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אות "נגישות ישראל" יוענק היום לבנק הפועלים על פעילותו הנרחבת לשירות אנשים עם מוגבלות
▪  ▪  ▪

בנק הפועלים יקבל היום את אות "נגישות ישראל". הבנק, בשיתוף וסיוע עמותת נגישות ישראל החל בתהליך נרחב ומקיף להענקת שוויון בשירותי הבנק עבור אוכלוסיית האנשים עם מוגבלות.
הבנק חנך היום 8 סניפים שהוכשרו לנכים והצפי כי עד סוף 2006 הבנק יסיים התאמת נגישות ב- 60 סניפים ובשנים הקרובות יותאמו כל הסניפים לאנשים עם מוגבלות. הבנק, יחל בתהליך הדרכה של צוות עובדיו להתאמת השירות הניתן לאנשים עם מוגבלויות שונות: כיצד להחתים אדם לקוי ראייה על מסמכים, או כיצד לתקשר עם אדם כבד שמיעה. הדרכה דומה תעשה ב"פועלים ישיר" בטלפון, על-מנת לאפשר גם לאנשים עם מוגבלות בשמיעה, בהבנה, בדיבור או בראייה, לקבל שירות מותאם באמצעי זה.
בנוסף יתאים הבנק את אתר האינטרנט לאוכלוסיית הנכים. הבנק מחשיב את האתר כחלופה חשובה ביותר לציבור הנכים הקשים, מכיוון שכלי זה יכול לחסוך מהם את הקושי הכרוך בהגעה לסניף. המטרה היא שאנשים עם מוגבלות תנועה בידיים או בראייה וכן אנשים המתקשים בהפעלת המחשב והאינטרנט, יוכלו לגלוש בנוחות וליהנות משירותי הבנקאות המקוונים. תשופר הנגישות גם למכונות לשירות עצמי כגון הבנקטים, עמדות להזמנת תורים, מכונות להפקדת שיקים ועוד, כך שגם אנשים עם ליקויי ראייה ייהנו מהתועלות של שירותים אלו בסניפים. על מהלך כולל זה מוענק "אות נגישות ישראל" לבנק הפועלים.
צבי זיו, מנכ"ל בנק הפועלים: "אנו רואים זכות גדולה לתת שירות לאנשים עם מוגבלויות, תוך כבוד והכרה בצורך לשוויון ועצמאות. בשיתוף עם עמותת "נגישות ישראל" נוודא כי סניפינו ושירותינו יהיו מתאימים לכולם. זיו הוסיף "כי בבנק, עובדים אנשים עם מוגבלויות פיזיות, אשר שולבו לפי כישוריהם. ובתקופה האחרונה אנו בוחנים ביחד עם "בית הגלגלים" אפשרויות להעסיק עובדים נוספים עם מוגבלויות על-פי יכולתם וכישוריהם. אנו יוצאים נשכרים מכך פעמיים: בפעם הראשונה-מהיכולת והכישורים של עובדים אלה, ובפעם השנייה משאר הרוח וגדלות הנפש של אלה המתגברים על מגבלותיהם ואינם מאפשרים למגבלות לקבוע את גורלם, כי אם מעצבים אותו בעצמם".
יובל וגנר, יו"ר עמותת נגישות: "מדובר בפרויקט גדול, מורכב ובעיקר חשוב ביותר עבור אוכלוסיית האנשים עם מוגבלות ומשפחותיהם. יום שבו בנק הפועלים, הבנק המוביל והגדול בישראל פועל באופן מקיף ורחב ופותח את הדלת בפנינו האנשים הנכים. ביצוע כלל הפעילויות יאפשר לראשונה לאוכלוסיית הנכים לקבל את מלוא שירותי הבנק בצורה, מכובדת, שוויונית ועצמאית". יובל הוסיף: "עסק נגיש שווה עסק מרוויח. אוכלוסיית האנשים עם המוגבלות מהווה קהל מטרה עצום שעד כה הוזנח ולא זכה לתנאי שוויון. כל עסק שיטפל בנושא הנגישות ובשירות מקצועי לאנשים נכים יזכה לשיפור בתדמית ולגידול במכירות".

תאריך:  26/03/2006   |   עודכן:  26/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלומי דיאז
20 נעצרו באיזור עכו    14 באיזור המשולש ונתניה    הופללו על-ידי סוכני משטרה סמויים
מירב לוי
בנק הפועלים מפעיל את הפרויקט זו השנה השניה    הבנק השקיע כ- 5 מיליון ש"ח בפרויקט    בין האתרים: יער הקופים, בן לאומי בית שאן, בית התפוצות, גן החיות בחיפה, מוזיאון יד ושם, חי בר יטבתה ועוד
ענבל אביב
בישיבת הממשלה השבועית ציין אולמרט: רוחו של שרון ודרכו ימשיכו להיות נדבך מרכזי במערכות מדיניות וציבוריות    מסייעים לרש"פ בהתמודדות עם השפעת
הדר פרבר
הפיצוץ אירוע בשעות הבוקר המוקדמות כשהילדים הגיעו לבית הספר    הרוגה בפיצוץ פצצה בבגדד
עינב רוזיליו
בית הלוויות "עלי שלכת" מציע שרות חדש: הפיכת אפרם של נפטרים ליהלום    "עלי שלכת" קיבלו את הנציגות הבלעדית של חברת "לייף-גם" האמריקנית, המובילה את נושא יצירת היהלומים המלאכותיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il