X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
על-פי הערכות בז"ן, מחיר בנזין 95 אוקטן ו-96 אוקטן צפויים להתייקר בכ-20 אגורות מחיר הסולר לתחבורה יתייקר בשיעור מתון של 0.5% בחודש שעבר ירדו מחירי הדלק ב-2.25%
▪  ▪  ▪

מחירי הבנזין לרכב צפויים להתייקר בראשית חודש אפריל בכ-3.5%, כך על-פי הערכות בתי הזיקוק לנפט (בז"ן). זאת, על-פי היום השני מתוך חמשת הימים הנלקחים בחשבון לצורך קביעת מחירי התזקיקים.
על-פי הערכות בז"ן, מחיר בנזין 95 אוקטן ו-96 אוקטן צפויים להתייקר בכ-20 אגורות; מחיר הסולר לתחבורה יתייקר בשיעור מתון של 0.5% שהם כ-3 אגורות בתחנה; הסולר להסקה יתייקר בכ-4.5% והדלק הסילוני בכ-2%.
מול העליות המתונות, צפוי מחיר הגפ"מ (גז לבישול) לרשום ירידה חדה של 21% בשל עונתיות. גם המזוט ירשום ירידה של 5% והנפט ישיל כ-1.2% ממחירו בחודש מארס. בחודש שעבר ירדו מחירי הדלק ב-2.25%. מחיר ליטר בנזין 95 אוקטן נכון להיום, הוא 5.72 שקלים ומחיר ליטר 96 אוקטן יהיה 5.76 שקלים. מחיר הדלק בשירות עצמי זול ב-11 אגורות - 5.61 שקלים לליטר בנזין 95 אוקטן ו-5.65 שקלים לליטר 96 אוקטן.
מדובר בהיפוך נוסף, שכן לפני הירידה בחודש שעבר, נרשמה ירידה רצופה של מספר חודשים בהם עלו מחירי הדלק בכ-7%, לעומת ירידה מצטברת של יותר מ-10% ברבעון האחרון של 2005.
העלייה מיוחסת בעיקר לעליית מחירי הנפט בשווקים העולמיים. החודש נע מחיר חבית נפט סביב 62 דולר לחבית. המחירים בישראל יהיו צמודים למחירים שנקבעו בנמל לה-וירה באיטליה, המייצגים את המחירים באגן הים התיכון. הנוסחה משקללת את המחירים של מוצרי הדלק בישראל בחמישה מתוך שבעה ימי המסחר האחרונים בכל חודש בנמל לה-וירה. הרציונל מאחורי נוסחת העידכון היה שחמשת ימי המסחר האחרונים לקראת סוף החודש, מייצגים את מגמת המחירים לחודש הבא.

תאריך:  26/03/2006   |   עודכן:  26/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אסף רותם
שיעור ההפרשה לחובות מסופקים מסך תיק האשראי בקבוצה בשנת 2005 הגיע לכ- 0.45%, לעומת כ- 0.56% אשתקד; המניה יורדת ב- 1.3%
הדר פרבר
בשבוע שעבר פתנה העמותה למבקר המדינה בבקשה לבדוק את המחדלים, ובראשם, "השירותים הווטרינריים במשרד החקלאות בעניין שפעת העופות"
גלית יצחק
מארגון יד שרה נמסר, כי ועדת הבחירות לא תממן הסעות נכים ביום הבחירות    גורמים ביד שרה: חבל שהמדינה לא דואגת שכל הנכים יוכלו להגיע לקלפיות
ענבל אביב, שלומי דיאז
הרקע לפיצוץ הוא פלילי    שניים מהפצועים מוכרים למשטרה כבעלי קשרים עם משפחת הפשע של האחים אברג'ל    עדי ראיה תיארו כי הפצועים נכנסו לרכב, הניעו אותו ואז אירע הפיצוץ. שניהם עפו אל מחוץ לרכב
מירב לוי
חתם על אמנת הסטודנטים והודיע על הקמת קרן הלוואות לצורכי שכ"ל לסטודנטים    יו"ר התאחדות הסטודנטים: קדימה לא טרחו כלל להיפגש עם מנהיגי הסטודנטים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il