X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
רשת תכשיטי "מילר" משקיעה 800 אלף שקל בהשקת קולקציות קיץ 2006 ההשקה תתבצע באמצעות אירוע השקה בחנויות שילווה בקטלוג, קמפיין חוצות ומודעות בעיתונים מובילת הקמפיין: הדוגמנית לירז מסילתי
▪  ▪  ▪

רשת תכשיטי "מילר" משיקה קולקציות חדשות לקראת אביב-קיץ 2006 באמצעות אירועי השקה בחנויות בו מוזמנים הלקחות לחנויות להחשף למגוון הקולקציות החדשות. בהשקת הקולקציות יושקעו כ-800 אלף שקל.
חיים מילר, מבעלי הרשת: "השנה בחרנו לבצע השקה נוספת של קולקציות חדשות לקראת הקיץ דרך אירוע השקה מכובד לקהל לקוחותינו בו הם מוזמנים לבוא לחנויות הרשת ולהחשף למגוון הקולקציות החדשות. הקשר הישיר עם קהל לקוחותנו הוא ערך ראשון במעלה, אותו אנו מטפחים לאורך השנה כולה באמצעות אירועים ייחודיים, פניה ישירה ללקוחות ומגוון הטבות.
אנו נוהגים להשיק קולקציות לאורך השנה ובכך דואגים להביא לקהל לקוחותינו המבקש להצטייד בפריטים המעוצבים והעדכניים ביותר, את פרי יצירותיהם של מיטב מעצבי התכשיטים בעולם לצד עיצובים מקוריים של הסטודיו שלנו".
קמפיין קיץ 2006 מהווה המשך של קמפיין החורף, ומשתמש באותה שפה עיצובית: הצבע לבן, הסגנון חו"ל. "דרך הקמפיין אנו משדרים ניקיון, יוקרה ואלגנטיות באווירה עתידנית, אך גם יוצרים דרמה", אומרים במשרד הפרסום "ברוקנר-נטע", שמנהל את הקמפיין.
את הקמפיין מובילה עונה שניה ברציפות הדוגמנית הישראלית לירז מסילתי. על מסילתי אומר מילר: "בחרנו בלירז להוביל את הקמפיין עונה שניה מאחר והיא מגלמת היטב את פרופיל הלקוחה הפוטנציאלית של תכשיטי 'מילר'- האישה האופנתית של שנות ה-2000, המשלבת נשיות ואסרטיביות".

תאריך:  27/03/2006   |   עודכן:  27/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל אביב
כוח צה"ל פתח באש לעבר החמושים    הלילה, תקף צה"ל בצפון רצועת עזה מהאוויר, חוליית פעילי טרור המעורבים בשיגור ירי תלול מסלול לעבר שטח ישראל. שני פלשתינים נפצעו
הדר פרבר
גורמים בעירק טוענים כי מדובר בפשיטה על מסגד    לדברי הכוחות האמריקנים לא נפגע המסגד
שוש מיימון
המדובר בקונצרט משותף של ביה"ס למוזיקה ע"ש בוכמן-מהטה והתזמורת הפילהרמונית הישראלית    יום הולדתו ה-70 של זובין מהטה יהווה את אות הפתיחה ליום ההולדת ה-70 של התזמורת הפילהרמונית הישראלית
שוש מיימון
פסטיבל "דוקאביב" 2006 - עשרות סרטים דוקומנטריים מהארץ והעולם, תחרות ישראלית, תחרות בינלאומית, תחרות סרטי סטודנטים, תחרות "דוק צעיר", מחווה ללארי ויינשטיין, מחווה לקירבי דיק, רטרוספקטיבה לפילם ד'איסי ,זרקור לאפריקה, מסגרת לסרטים קצרים , סרטי מוזיקה בחצות, אירועי חוצות
שוש מיימון
זו השנה העשירית ברציפות בה מתקיים טקס חלוקת פרסי התיאטרון הישראלי בקטגוריות השונות    הטקס יתקיים במעמד שר החינוך וראש עיריית תל אביב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il