X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
סך השקעותיו הישירות ב"תעוזה" עלה ל- 6 מיליון דולר, זאת בנוסף ל- 15 מיליון דולר שהזרים ל"ביונס" ארה"ב, המשותפת לו ולנאסס מרעננה
▪  ▪  ▪

המיליארדר אלפרד מאן, מגדולי המשקיעים בתחומי מדעי החיים בארה"ב, השקיע בקרן הון הסיכון "תעוזה" כשלושה מיליון דולר (כ- 14,010,000 ש"ח) ורכש במסגרת הקצאה פרטית 11.1 מיליון מניות רגילות בנות 1 שקל ע"נ כל אחת. המניות נרכשו על-ידי מאן במחיר הגבוה ממחיר הסגירה בבורסה ביום ההקצאה. ההשקעה האחרונה תנוצל בין היתר להמשך הפיתוח של ציוד להנעת איברים משותקים שמפתחת נאסס רעננה.
השקעה זו מצטרפת לשתי השקעות קודמות של מאן בתעוזה, בסך כולל של מיליון דולר ב- 2005 ועוד שני מיליון דולר ב- 2004. מאן מוכר בישראל גם כמי שעומד מאחורי תרומה למוסד הטכניון בסך כולל של כ- 100 מיליון דולר.
ההשקעות של אלפרד מאן בתעוזה ובנאסס מייצגות שינוי דרמטי במדיניות ההשקעות שלו, לאחר שנים ארוכות שבהן נמנע מכל קשר עם קהילת העסקים בארץ. בשוק ההון זוקפים את החלטות מאן לזכות תפיסתו האומרת, שפיתוחי נאסס ישראל מהווים פיתוח משלים לביונים שמפתחת ביונס ארה"ב.
לצד ההשקעות הישירות של מאן בתעוזה עד כה - כאמור סך מצטבר של למעלה משישה מיליון דולר - הזרים מאן כ- 15 מיליון דולר ל"ביונס", חברת שיווק בארה"ב השותפה עם חברת נאסס מקבוצת חברות הפורטפוליו של תעוזה, שמפתחת מערכות לשחזור פונקציות הידיים אצל נפגעי שיתוק.
ביונס הגיעה בדצמבר 2005 לקצב מכירות של כ- 400.000 דולר. תעוזה, שמחזיקה 34% ממניות נאסס, מחזיקה בשרשור כ- 12% ממניות ביונס ארה"ב. מאן מסר: "אני משקיע בתעוזה, משום שאני סבור שזאת הדרך הנכונה גם להעביר לנאסס כספים שהיא זקוקה להם כעת. אני מאמין ביכולות של הנהלת תעוזה ובמועצת המנהלים של תעוזה ולכן ההשקעה האחרונה היא מהלך טבעי עבורי".
אבי קרבס מתעוזה אומר: "אני שמח לראות פעם נוספת את המחויבות של אלפרד מאן לתעוזה. נאסס זקוקה כעת לכסף נוסף. ההתעניינות של מאן בנאסס איננה מקרית והוא לא נוהג לפעול מבלי שחקר ובדק את השקעותיו בצורה יסודית. אלפרד מאן כבר הוכיח בעבר מה הוא יודע לעשות עם חברות בתחום הביו-טק וכמות האקזיטים שלו בעבר יכולה לעורר רק אופטימיות".

תאריך:  27/03/2006   |   עודכן:  27/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
המלגות ינתנו על-ידי המכללה האקדמית עמק יזרעאל    המטרה: שיפור עצמאותן הכלכלית של הנשים    הבעיה: בעקבות הצטרפותן של אמהות אלה לאקדמיה הן נפלטות ממעגל מקבלי הקצבאות
שלומי דיאז
נאשם בתקיפת אנשיו של עמיר מולנר במסעדה בתל אביב    הפרקליטות תבקש להאריך את מעצרו עד תום ההליכים
טל לוי
בדומה למכתב שצירף יו"ר גזית-גלוב למשקיעים, גם מנכ"ל דלק נדל"ן, איליק רוז'נסקי, פירסם מכתב    "גיוון תחומי הפעילות יכול לתרום להשאת הרווחיות ולפיזור הסיכונים"
עינב רוזיליו
לאומי עולה בקמפיין תדמיתי חדש תחת סלוגן: "האנשים של לאומי איתך בכל צעד"    הקמפיין מבוסס על אלמנט הריקוד ותקציבו כשני מיליון דולר
הדר פרבר
צעיר מלונדון הואשם בשידול לרצח ובהצתת שנאה    המשטרה ביצעה מעצרים נוספים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il