X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הורשע באחרונה בעבירות מרמה והלבנת הון יצא ככל הנראה מן הארץ באמצעות דרכון מזוייף ישראל תבקש את הסגרתו נבדק חשד לרשלנות של ביקורת הגבולות
▪  ▪  ▪

איש העסקים גרגורי לרנר, שהורשע באחרונה בעבירות מרמה והלבנת הון, הצליח לצאת מן הארץ, ככל הנראה באמצעות דרכון מזוייף. המשטרה מסרה (יום ב', 27.3.06) כי לרנר נעצר אמש כשהוא בגילופין בבית מלון באסוניסיון בירת פרגואיי שבדרום אמריקה וכעת ישראל פועלת להסגרתו. נציין כי לפרגואיי אין הסכם הסגרה עם ישראל.
ל-Nfc נודע כי הדיווח על מעצרו הועבר לקונסוליה הישראלית בפרגואי וזו, כשהבינה במי מדובר דיווחה למשטרת ישראל. על-פי גורם משטרתי לא היה ידוע שלרנר הצליח לצאת מן הארץ. "יש פה מחדל רציני כי גם היחב"ל וגם מערכת המשפט לא ידעה דבר על יציאתו. הוא כנראה יצא מן הארץ בעשירי למארס או אולי קודם לכן. המשטרה תבדוק את נושא ביקורת הגבולות".
בתגובה לטענת הגורם מסרה המשטרה כי מידע על יציאתו התקבל בימים האחרונים ולכן הוצא צו איסור פרסום על הפרשה. לדברי משטרת ישראל נעשתה פניה למשטרת פרגואיי לעוצרו על-ידי הוצאת צו מעצר בינלאומי.
באחרונה דיווחנו כאן, כי בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע את לרנר, במסגרת עסקת טיעון, בביצוע שורה של מעשי מרמה, זיוף והלבנת הון, לאחר שהונה שני אנשי עסקים בסכום של כמיליון דולר תוך כדי ביצוע עסקות פיקטיביות.
על-פי כתב האישום, המעשים בוצעו בשנים 2003 ו-2004, כאשר לרנר, בן 54 מאשקלון, היה בעל שליטה בכמה חברות בארץ ובחו"ל לייבוא ולשיווק נפט וגז, זאת על אף שלא בכל המקרים היה רשום כמנהל או כבעלים שלהן בפועל.
לרנר הואשם, כי יצר מצג שווא בפני שני אנשי עסקים, לפיו אחת החברות בבעלותו, פסיפיק פטרוליום ישראל בע"מ, מתכוונת לבצע עסקת גז עם חברת פטרובל. לפי כתב האישום, שכנע לרנר את השניים להשתתף במימון העסקה, וזאת בשעה שהתכוון להעביר את הכסף לכיסו ותוך שימוש בחוזים כוזבים וזיוף המחאות ומסמכים בנקאיים. לרנר אף הציג מסמכים מזויפים המעידים כי הוא איש עסקים לגיטימי המוקף אנשים מכובדים ומהוגנים.
לאחר שעלה חשד בקרב אותם מתלוננים כי לרנר הונה אותם וביקשו את כספם בחזרה, נתן להם, לטענתם, המחאות מזויפות, שאותן לא יכלו לפדות.
הדיון בנושא מתן גזר הדין של לרנר נקבע לחודש מאי 2006. במסגרת אותה עיסקת טיעון נקבע כי ירצה מאסר בפועל.

תאריך:  27/03/2006   |   עודכן:  27/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
הגיע לאוסטרליה כדי להשתתף בטקס הנעילה של המשחקים במלבורן ולקיים פגישות עם הממשלה האוסטרלית
יואב יצחק
דחיית אסיפת הנושים שנועדה להיום (יום ב') - בגלל דוח בלתי סופי שהגישו החוקרים שמינתה השופטת אלשיך    בעלי השליטה לשעבר טוענים: הוגש דוח ביניים מופרך מיסודו מבלי ששמעו את עמדתנו    נעיר כאן, כי בניגוד לשיטת המשפט בישראל, השופטת אינה מכירה בזכותם להגיב בפני החוקרים על הטענות נגדם
מחלקה ראשונה
סך השקעותיו הישירות ב"תעוזה" עלה ל- 6 מיליון דולר, זאת בנוסף ל- 15 מיליון דולר שהזרים ל"ביונס" ארה"ב, המשותפת לו ולנאסס מרעננה
מירב לוי
המלגות ינתנו על-ידי המכללה האקדמית עמק יזרעאל    המטרה: שיפור עצמאותן הכלכלית של הנשים    הבעיה: בעקבות הצטרפותן של אמהות אלה לאקדמיה הן נפלטות ממעגל מקבלי הקצבאות
שלומי דיאז
נאשם בתקיפת אנשיו של עמיר מולנר במסעדה בתל אביב    הפרקליטות תבקש להאריך את מעצרו עד תום ההליכים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il