X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יום הבחירות והמפלגות השונות ממשיכות לשים רגליים זו לזו, להתלונן, לנסות להשפיע ולמשוך אליהן מצביעים נוספים
▪  ▪  ▪

ניסיונות נואשים: יום הבחירות והמפלגות השונות ממשיכות לשים רגליים זו לזו, להתלונן, לנסות להשפיע ולמשוך אליהן מצביעים נוספים.
מפלגת הגימלאים הגישה הבוקר תלונה לוועדת הבחירות המרכזית. התלונה הוגשה, מכיוון שלטענת חברי המפלגה, נציגי מפלגות אחרות מחליפים את מיקומם של פתקי ההצבעה של המפלגה מאחורי הפרגוד.
במטה המפלגה הסבירו, כי "הזזת פתקי ההצבעה מקשה מאוד על המצביעים הפוטנציאלים שלנו למצוא את הפתק וגורמת לבלבול רב. אנחנו בטוחים שלמרות הניסיונות הנואשים של מפלגות אחרות לפגוע בהצלחתנו, נשיג את מטרתנו ונייצג את הגימלאים בצורה הטובה ביותר בכנסת הבאה".
חרות: סגירת הר הבית - שוחד בחירות
רשימת חרות פנתה היום ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופטת דורית ביניש, בטענה כי סגירת הר הבית ליהודים הינה "שוחד בחירות" וניסיון לרצות את ציבור הבוחרים של ערביי ישראל, על-ידי מפלגת קדימה.
מחרות נמסר, כי הוחלט לבסוף לפתוח את הר הבית לביקורי יהודים בשעות הרגילות. עוד נמסר, כי כבר בשעות הבוקר עלו עשרות יהודים להר הבית. בצהריים צפויים לעלות עוד רבים.
קדימה התלוננו במשטרה נגד פעילי איחוד לאומי-מפד"ל
בקדימה הגישו תלונה רשמית למשטרת ירושלים, לפיה פעילי איחוד לאומי-מפד"ל התנהגו באלימות כלפי פעילי קדימה. לדברי בכירים בקדימה, הבחירות האלה הן על הפסקת בריונות הימין הקיצוני.
מהתלונה במשטרה עולה, כי הבוקר אירעו שני אירועים אלימים בירושלים, בהם הופעלה אלימות כנגד פעילי קדימה בשני צמתים בעיר - צומת עמק רפאים וצומת הגבעה הצרפתית. על-פי התלונה, הגיעו פעילי איחוד לאומי-מפד"ל, השחיתו את שלטי קדימה בצמתים והיכו את פעילי המפלגה.
דווח, כי אוטובוס מלא במשקיפים מטעם האיחוד הלאומי מפד"ל עוכב אחה"צ במשך שעה ארוכה על-ידי המשטרה. במפלגה הגישו עתירה לוועדת הבחירות המרכזית שתורה למשטרה לאפשר מייד למשקיפים להגיע לקלפיות.
בעקבות מעצר אוטובוס המשקיפים והותרת עשרות קלפיות במגזר הערבי ללא משקיפים שוקלים ברשימה המשותפת לעתור לוועדת הבחירות המרכזית על-מנת לפסול את אותן קלפיות.
העלמת פתקים
ח"כ דוד טל, נציג קדימה בוועדת הבחירות המרכזית, פנה בכתב, בשמה של קדימה, לשופטת דורית ביניש וביקש ממנה לזמן את נציג הליכוד בוועדת הבחירות על-מנת לבדוק מידע שהגיע למטה התנועה ולפיו ניתנה הנחיה במטה הבחירות של הליכוד להעלים פתקים של קדימה בקלפיות.
שס - השחתת פתקי הצבעה
נציג שס ביישוב נשר שבצפון הארץ הגיש תלונה במשטרה על השחתת פתקי הצבעה שלטענתו נגרמה על-ידי יריבים פוליטיים בקלפי עליה הוא אחראי. בשס מברכים את מפלגת יהדות התורה על כך שרכבי הסעה לקלפיות מטעם יהדות התורה מסיעים גם מצביעים של שס לקלפי בעיר ביתר עילית.
ברוך מרזל - לא מן הנמנע שמבקשים לפגוע בנו
חזית יהודית לאומית בראשות ברוך מרזל אומרת בתגובה לתיק שנמצא ובתוכו פתקים של ברוך מרזל וממנו יצאו חוטי חשמל כאילו מדובר במטען כי "פתקי ההצבעה אינם מוכרים לנו אך אנו מקווים שלא מדובר בפרובוקציה או בתכסיס של אחד המתחרים שלנו. אנו קרובים לכנסת ולא מן הנמנע שיש מי שמבקש לפגוע בנו".

תאריך:  28/03/2006   |   עודכן:  28/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
כך עולה מסקר שערכה V-S-M    כשמופיעה צלמית וידאו ליד כתבה, גודל משמעותית אחוז הכניסה אליה עד שיעור של 85%
יפעת גדות
במחקר, האנשים הבודדים ביותר שנחקרו סבלו מלחץ דם גבוה משל אלו שלא היו בודדים מה שמציע כי הבדידות יכולה להזיק ללב לא פחות מעודף משקל או חוסר פעילות גופנית
גלית יצחק
כך עולה ממחקר שנערך באוניברסיטת חיפה    איכות השינה של הילדים שסבלו מהתקפי אכילה היתה גרועה באופן משמעותי    החוקרות: יתכן שהתקפי האכילה נובעים מאיכות השינה הגרועה של הילדים
יפעת גדות
גברים דיווחו על פחות כאבי ראש ופחות חולשה עם תערובת של אלכוהול ו'רד בול'    למרות זאת, הגברים לא ביצעו טוב יותר מבחנים אובייקטיבים לקואורדינציה בין היד לעין
ענבל אביב
המבצע הוגדר על-ידי סגן הרמטכ"ל, האלוף משה קפלינסקי, כ"בעל חשיבות לאומית גדולה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il