סדרת מוצרי טיפוח ועיצוב השיער של שוקי זיקרי, תשווק לראשונה מחוץ לישראל, והיעד הראשון - רוסיה. סדרת המוצרים של זיקרי היא סדרת המוצרים הראשונה בתחום טיפוח ועיצוב השיער המיוצאת לחו"ל בצורה נרחבת. מאז יציאתה לשוק, היא ממוקמת במקום השני במכירות המוצרים לשיער עם נתח שוק של כ- 15%.
מייק זיקרי, מנכ"ל רשת "שוקי זיקרי": "סדרת המוצרים שהושקה רק לפני שנתיים זכתה להצלחה רבה ובתוך זמן קצר טיפסה למקום השני במכירות ברשתות הפארם. אנו צופים כי המוצרים יצליחו גם בחו"ל, בארצות שבהן הקהל הרחב בכלל והקהל המקצועי של מעצבי השיער בפרט מכיר את המוניטין של שוקי זיקרי ואת יכולותיו המקצועיות. מעבר לשם המותג המוכר גם בחו"ל איכותם של המוצרים והתוצאות המדויקות שהם מקנים לשיער ידברו בשם עצמם".
רשת "שוקי זיקרי", בבעלותם הפרטית של מייק ושוקי זיקרי, הוקמה בשנת 1985. כיום היא מונה 12 מספרות ו- 2 בתי ספר לעיצוב שיער ומעסיקה כ- 180 עובדים. הרשת, בשיתוף חטיבת מוצרי הצריכה של "אגיס", השיקה לפני כשנתיים סדרה של 30 מוצרים לעיצוב השיער, תחת שם המותג "שוקי זיקרי". הסדרה משווקת בכל רשתות הפארם.