X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שלוש החברות יציגו בפני חבר השופטים את חזונן העסקי והטכנולוגי בכנס TheMarker Com.Vention בשיתוף Orange
▪  ▪  ▪

שלושה סטארט-אפים נבחרו לשלב הגמר בפרויקט הסטארט-אפ המבטיח לשנת 2006 של TheMarker בשיתוף מיקרוסופט ישראל. עשרות סטארט-אפים הגישו את מועמדותם לפרויקט. לאחר מיון ראשוני נבחרו 10 חברות בלבד ומתוכן נבחרו 3 הסטארט-אפים שעלו לשלב הגמר ויתמודדו על התואר הסטארט-אפ המבטיח 2006.
שלוש החברות שנבחרו: Double Fusion ,Approtect ו-Hiro Media יזכו להציג בפני חבר שופטים בינלאומי את חזונן העסקי והטכנולוגי, במסגרת כנס שיערך ב-1-3 לאפריל 2006.
הכנס, יתחיל בקוקטייל חגיגי, של בכירי עולם העסקים, האינטרנט, המדיה והיי-טק במוצ"ש בהשתתפות האורח המרכזי סיימון לוין, סמנכ"ל הפיתוח העסקי של Yahoo באירופה, המזה"ת ואפריקה.
יושבי הראש של הכנס הם ד"ר יוסי ורדי, גורו האינטרנט הישראלי וגיא רולניק המייסד של TheMarker. זוהי הפעם הראשונה בו יגיעו לישראל לכינוס מקצועי נבחרת כה גדולה, מגוונת ומשפיעה בתחום האינטרנט.
חברת הסטארט-אפ Double Fusion מעניקה למפרסמים אפשרות לשלב בצורה קלה ואפקטיבית, מסרים שיווקיים ופרסומיים במדיה האטרקטיבית ביותר למתבגרים ובני נוער - משחקים אינטראקטיביים.
חברת הסטארט-אפ Approtect מעניקה לחברות תוכנת הגנה אנטי-פיראטית מתקדמת ביותר, אשר מגנה בצורה יצירתית על זכויות יוצרים ברשת.
חברת הסטארט-אפ Hiro Media מפתחת פטנט המשלב תוכנה, שמאפשרת ליצרני תוכן וחברות מדיה להרוויח מתכנים מבוססי ווידיאו, בלי קשר למקור ההורדה של הקבצים.
במסגרת הפרויקט הוזמנו חברות הסטארט-אפ, אחרי שלב השקעות הון סיכון, להגיש תקציר מנהלים של המוצר או הטכנולוגיה שפיתחו. המוצר או הטכנולוגיה צריכים לעסוק בתחומים הקשורים באינטרנט בהם, מנועי חיפוש איתור ואחזור מידע באינטרנט, אבטחת מידע אישית באינטרנט, פרסום ושיווק On Line.
תקצירים שעברו את הסינון הראשוני הוגשו לוועדת מומחים בתחום ההון סיכון והטכנולוגיה, בהם: שמחה פונד - רו"ח שותף KPMG סומך חייקין, רונן סמוכה - מנהל קבוצת .Net מיקרוסופט, ברק שיין - מנהל פיתוח עסקי ISVs and Emerging Business מיקרוסופט, שלמה גרדמן - יו"ר פורום מנכ"לי ההיי-טק וגליה ימיני - עורכת מדור הייטק והטלקום ב-TheMarker.
החברה שתציג את המוצר או הטכנולוגיה שימצאו כבעלי הפוטנציאל הרב ביותר תוזמן לפגישה במטה מיקרוסופט ברדמונד, ארה"ב ולהצטרף לתוכנית מיקרוסופט לשיתוף פעולה עם חברות סטארט אפ.
התוכנית, אותה השיק ביל גייטס בישראל באוקטובר שנה שעברה, מתמקדת באיתור אקטיבי של הזדמנויות עסקיות לשיתופי פעולה טכנולוגיים ועסקיים בין מיקרוסופט וחברות סטארט אפ ישראליות במגוון תחומים. הניהול וההובלה של התוכנית מתבצעים במיקרוסופט ישראל בצמוד להנהלת החברה ברדמונד, עובדה המשקפת את תשומת הלב והרצינות שמפנה מיקרוסופט לחברות ישראליות.
במסגרת התוכנית, החברה שתבחר כסטארט אפ המבטיח 2006 תוכל להסתייע במיקרוסופט בידע ובהכוונה במספר תחומים לרבות: ייעוץ טכנולוגי על מוצרי מיקרוסופט, חשיפה מוקדמת של מוצרים עתידיים ומפת הדרכים של מיקרוסופט, ייעוץ טכני סקירת ארכיטקטורת הפיתוח, הדרכה וייעוץ בתחומי הגנה על קניין רוחני ומודלים של רישוי.
כמו כן, אם החברה תימצא מתאימה היא תוכל ליהנות משיתוף פעולה עסקי עם מיקרוסופט שיבוא לידי ביטוי בשיווק ויחסי ציבור משותפים, פיתוח עסקי וחשיפה נוספת לשוק הבינלאומי. מיקרוסופט אף תמליץ בפני המדען הראשי להעניק סיוע לחברה הזוכה במסגרת תוכנית "תנופה", המאפשרת לחברות ליהנות ממענקים בגובה של עד $50,000.
לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר האינטרנט של הכנס בכתובת: www.comvention.themarker.com

תאריך:  29/03/2006   |   עודכן:  29/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נוה יוסף
"אנו מוצאים עצמנו שוב ושוב משתאים כיצד אנשים נורמטיביים בכל מישורי חייהם האחרים, שהיו מוכנים לסכן את חייהם למען המדינה במלחמות ישראל - אינם מהססים לרמות את המדינה בעיניים פקוחות, ככל שהדבר אמור בעבירות המס", כותבת השופטת ברלינר
מירב לוי
ישראייר תעמיד לשירותי משרדי הממשלה נציגים מיוחדים לטיפול בהזמנות, שירותי קרקע, בתי מלון ורכבים ברחבי העולם    תקציב הנסיעות הממשלתי מגיע ל- 12 מיליון דולר בשנה
ניר וייס
בית המשפט נזף בעיריית ת"א וציין, כי הגיעה השעה שמדיניות האכיפה שלה, באמצעות עובדיה, "תחדל מלמתוח את הגדרת 'מדרכה' באופן מלאכותי, עד שהופכים מונח זה לפלסתר, תוך הפגנת כושר יצירתיות ולוליינות ראויה לשמה..."
הדר פרבר
שליש מדוא"ל הזבל בחודש מרס - תעמולת בחירות    בראש עומדות מפלגת שינוי ומפלגת העבודה
נוה יוסף
על-פי כתב האישום, פעל בניזרי במשך שנים רבות על-מנת לסייע לאיש העסקים משה סלע בתמורה לשוחד של מיליוני שקלים    נאשם גם בשיבוש מהלכי משפט והדחה לעדות שקר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il