X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
במהלך ישיבת מנהלת היחידה לספורט הישגי ייחס ראובן קינן חשדות למעשים פליליים למאמן בוריס טבצ'ניק, זאת במטרה לסכל את מינויו
▪  ▪  ▪

בית משפט השלום בתל אביב קיבל את תביעתו של מאמן ההיאבקות בוריס טבצ'ניק כנגד מי שכיהן כמנכ"ל איגוד ההיאבקות בישראל, ראובן קינן, אשר ייחס לטבצ'ניק מעשים פליליים, דבר שמנע את העסקתו כמאמן.
בחודש אוגוסט 2003 הוחלט באיגוד ההאבקות להפסיק את עבודתם של כל המאמנים האישיים ולהחליפם במאמן הלאומי בוריס וינקורוב. בעקבות הצלחתו של המתאבק יורי איבסייצ'יק באליפות אירופה, הוזמן טבצ'ניק לאמן את איבסייצ'יק לקראת האולימפיאדה של שנת 2004 .
בישיבה של מנהלת היחידה לספורט הישגי נדונה, בין היתר, דרישה לסלק את וינוקורוב מתפקידו כמאמן הלאומי וזאת עקב דוחות שקריים שהגיש לאיגוד בקשר להשתתפותו של אחד מהספורטאים במחנה אימונים.
בהמשך הישיבה, משהועלתה על הפרק שאלת העסקתו של טבצ'ניק כמאמנו האישי של איבסייצ'יק, אמר קינן:"במהלך הקרבות זקוקים לשני מאמנים. למאמן [של] איבסייצ'יק [טבצ'ניק נ.י] יש בעיה חמורה, האיגוד בעבר פיטר אותו בהקשר לאי-סדרים פליליים. אני מציע לא לעורר מהומות לפני המשחקים".
בעקבות זאת הוחלט שלא להעסיק את טבצ'ניק כמאמנו של איבסייצ'יק לקראת המשחקים האולימפיים. בעקבות כך הגיש טבצ'ניק תביעה בגין לשון הרע כנגד קינן.
"אין ספק שייחוס מעשים פליליים, ואפילו היתה מתקבלת גרסת הנתבע על כי ייחס לתובע 'אי-סדרים כספיים חמורים', הינה בבחינת לשון הרע, כמשמעות המונח בסעיף 1 לחוק. לא זו בלבד שבדבריו של הנתבע יש כדי להשפיל ולבזות את התובע בעיני הזולת, אלא שדבריו כוונו על-מנת לפגוע בתובע ולסכל מינויו כמאמנו האישי של איבסייצ'יק לקראת תחרויות האולימפיאדה", קובעת השופטת שושנה אלמגור בפסק הדין.
לדברי השופטת אלמגור, אין שמץ של ראיה לחשד לביצוע מעשה פלילי על-ידי טבצ'ניק וכי "מהעדויות שהובאו בפני אין כל ספק כי כוונתו של הנתבע באמירת הדברים לא היתה, אלא על-מנת לסכל כל אפשרות של מינוי התובע כמאמן למתאבק איבסייצ'יק".
לאור הפגיעה בשמו הטוב ובמקור פרנסתו של טבצ'יק, קובע בית המשפט, כי קינן ישלם לטבצ'ניק כפל לסכום הפיצוי הסטטוטורי הקבוע בחוק ובסך-הכל פיצוי בסך 100,000 ש"ח.

א 046384/04
תאריך:  29/03/2006   |   עודכן:  29/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מתי טוכפלד
בליכוד רוצים את תפקיד יו"ר האופוזיציה    איחוד עם ליברמן נשלל כיוון שעבר במנדט את הליכוד    אריה אלדד: "אנו מזמינים את הליכוד"
מירב לוי
המדינות המועדפות על בני הנוער: אנגליה, הולנד, צרפת, ספרד, ארה"ב וקנדה    בעיני ההורים המחנה מעצב את דמות הילד ותורם לבגרותו והם רואים בילדיהם שגרירים של ישראל
גלית יצחק
כך ממליץ פורום CFO    לטענתם, הבזבוז העצום שנבע מיום השבתון אמש והחובה של המעסיקים לשלם לעובדיהם עבור יום חופש בפארקים ובקניונים, הם תופעה פסולה
ענבל אביב
הרווח הנקי ב- 2005 עמד על 2,136 מיליון ש"ח, גידול של 14.6% לעומת שנת 2004    תשואת הרווח הנקי על ההון העצמי ב- 2005 עמדה על 14.3%, לעומת 13.1% בשנת 2004
נוה יוסף
בית המשפט המחוזי דחה דרישה של האחים כדורי לפסילת פסק בורר שניתן על-ידי הרב שמואל כהן בגיל 95
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il