קבוצת "קרסו", יבואנית מותג הרכב "ניסאן", יוצאת בקמפיין תדמיתי ומכירתי משולב להשקת הגרסה החדשה של Pathfinder Dune ("פאת'פיינדר דיון") - הנחשבת לגרסה הקשוחה והמאובזרת.
השבוע יעלה מסע הפרסום רחב ההיקף, בהשקעה כוללת הנאמדת במיליון שקל. רועי שחורי, מנהל מותג "ניסאן": "רכב ה4X4 Pathfinder Dune הינו הרכב האולטימטיבי לחובבי השטח, ולכן בחרנו לצאת במסע פרסום הפונה ישירות לקהל היעד, על-ידי השימוש בסלוגן "עוד יום של חול" - המציג את הפאת'פיינדר דיון 'נלחם' ועובר כל דיונה הנקראת בדרכו".
עוד הוסיף שחורי כי, "הקמפיין הינו משולב - מכירתי ותדמיתי, כך שלצד הקונספט המציג את המאפיינים הבולטים ביותר של הרכב, הוא מפרט את חבילת האבזור בשווי של מעל 15,000 ש"ח הכלולה במחיר, ואת האפשרות לטרייד אין במחיר מחירון, שתינתן לא רק עם רכישת הרכב כיום, אלא גם התחייבות לטרייד אין זהה עוד 3 שנים".