X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
רשת האופנה H&O יוצאת בקמפיין קיץ בהשקעה של 6 מיליון שקל יו"ר דירקטוריון H&O, ד"ר ישראל פלג: "שער הקטלוג נוצץ והקולקציה זוהרת" הדוגמנית גלית גוטמן תוביל את הקמפיין
▪  ▪  ▪

רשת האופנה H&O יוצאת היום בקמפיין וקטלוג לקיץ 2006 בהשקעה כוללת של כ- 6 מיליון שקל. את הקמפיין מובילה כוכבת התקשורת גלית גוטמן, אשר חזרה הביתה ל- H&O אחרי הפסקה של שנה.
ד"ר ישראל פלג, יו"ר דירקטוריון H&O: "קטלוג הקיץ וסרטוני הפרסומת מחזקים את המותג H&O באמצעות משחק של אלמנטים גרפיים קייציים בצבע אדום שהוא צבע הלוגו של הרשת, השולט בפרסומים ובנקודות המכירה. הנוכחות המותגית בכל פריים בסרטון, המתחברת לפריטי אופנה, גלית גוטמן ועולם של קסם וחלומות יוצרים בולטות וזכירות לרשת, ללוגו, לקולקציה ולסרטונים. שער קטלוג הקיץ משובץ במעין זרקונים המעטרים את הלוגו של H&O ומסמלים את אופנת הקיץ המאופיינת באיבזור נוצץ".
בסרטוני הפרסומת נראית גלית גוטמן כשהיא אוחזת באלמנטים אדומים שהופכים בין ידיה לפריטים אחרים, הסרטונים משקפים את קסמי הקיץ של גוטמן המתחברים לקולקציה האופנתית של H&O.
פלג מוסיף, כי חזרתה של גוטמן להוביל את קמפיין הרשת היא מהלך טבעי לשני הצדדים. ב- 4 העונות שבהן הובילה את הקמפיין הפכה להיות מזוהה עם הרשת וחיזקה את ערכי המותג: אופנתיות, חדשנות והורות צעירה ואופנתית, התומכת בחוויית הקניה ורלוונטית עבור פלח גדול מקהל הלקוחות של הרשת - משפחות צעירות. מסקרים שערכה רשת H&O עולה כי גלית גוטמן, כוכבת התקשורת הישראלית, זוהתה עם H&O גם בשנה בה לא שימשה כפרזנטורית של הרשת.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, כולל פרסום בטלוויזיה, מודעות עיתונות, פרסום בנקודות המכירה וקטלוג שיופץ בכמיליון עותקים.

תאריך:  30/03/2006   |   עודכן:  30/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
מנכ"ל חברת "כרומגן": "העדר הכרעה ברורה עלולה לגרום להעדר יציבות"    מנכ"ל "פלנט טיים": "המחאה שבאה לידי ביטוי בבחירות האלו, מעידה על המצב הקשה ביחסי האמון בין האזרח לבין הפוליטיקאים הנוכחים"
מירב לוי
כך קורא אבי אלה, נשיא התאחדות המלונות בישראל, לקראת אישור תקציב 2006    אלה שלח מכתב למ"מ רוה"מ וביקש להסדיר בחקיקה את חופש תחרות התעופה בישראל
הדר פרבר
אמרה כי לאחר ששבה לעבודה בעקבות הניתוח, המנהל שלה החל להקדיש לה תשומת לב לא רצויה והציע כי תדגמן בלוח-שנה
אשר גולדברג
מו"מ חשאי מתנהל עם החלוץ שאמור להסדיר את שחרורו מסיבאספור וכך לסלול את דרכו חזרה לקבוצה    בפגישה עם יצחק שום, נאמר לו כי שמו יחליף את זה של קשטן על החוזה
עינב רוזיליו
יקבי כרמל עולים בקמפיין חדש למבצע תירוש חגיגי לפסח בהשקעה של כמיליון שקל    מותג התירוש הוא הנמכר ביותר בקטגוריית מיצי הענבים עם נתח שוק של 72% (עפ"י נילסן)
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il