X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
נפתחו המגעים הלא רשמיים לקואליציה אולמרט: לא נמסור את תיק האוצר כבל: פרץ יהיה שר האוצר היום ייפגשו אלי ישי ופרץ להקמת גוש חברתי גדול
▪  ▪  ▪

למרות שנשיא המדינה עדיין לא הטיל על איש מהמועמדים את משימת הרכבת הממשלה, בשטח כבר החל המשא-ומתן הקואליציוני. מפלגת העבודה, שותפה בכירה בממשלת קדימה דורשת את תיק האוצר ובקדימה כבר יש מאוכזבים.
מפלגת השלטון, הפייבוריטית בקרב על ראשות הממשלה הבאה, קיבלה רק 28 מנדטים ושיבשה לאנשיה את התוכניות. במפלגה כבר מדברים על ויתור על תיק בכיר וגם ויתור על תיק החינוך. המפתח לחלוקת התיקים יהיה כפי הנראה שר על כל שלושה מנדטים. יו"ר צוות משא-ומתן קואליציוני מטעם קדימה כבר יש - עו"ד יורם טרובוביץ'.
"ברור לנו שהנשיא יטיל על קדימה את משימת הרכבת הממשלה", אומר בכיר במפלגה, "ואנחנו כבר נערכים. התוצאה הלא כל כך טובה שלנו בבחירות תאלץ אותנו לוותר, וכמה מחברי המפלגה יתאכזבו, אין כל ספק בכך". אותו בכיר אומר עוד, כי עדיין מוקדם לדעת מי מהמיועדים לקבלת שרים לפני הבחירות, ימצאו את עצמם מחוץ לממשלה, אך מציין כי "כמה מהשרים הנוכחיים של קדימה לא יהיו שרים בממשלה הבאה". במקומם יתמנו מועמדים חדשים הנחשבים בכירים יותר.
שם אחד של מפסיד אותו ניתן כבר לציין, הוא שמו של אוריאל רייכמן. בקדימה אומרים, כי אולמרט לא מתכוון לכבד בכל מחיר את התחייבותו של שרון למנותו לשר חינוך, וכי אם הדבר יעלה כדרישה נחרצת מצד מפלגת העבודה, תקבל היא את התפקיד.
במפלגת העבודה יוזמים במקביל הקמת גוש חברתי גדול, כדי לגשת יחד למשא-ומתן מול קדימה. בין השותפות הפוטנציאליות לאותו גוש: ש"ס והגמלאים. יחד מדובר בכ- 40 מנדטים, כוח שלא ניתן להתעלם ממנו.
היום ייפגשו פרץ וישי לדון בהקמת הגוש החברתי. במפלגת העבודה כבר מעלים את האפשרות כי פרץ הוא שירכיב את הממשלה הבאה, ובכל מקרה בכוונת המפלגה להמליץ בפני הנשיא כי פרץ הוא שירכיב את הממשלה. בקדימה מעריכים כי אין אפשרות למפלגת העבודה להקים קואליציה.
בתוך כך, יו"ר קדימה, אהוד אולמרט, אומר כי הוא אינו פוסל גם את הליכוד כשותף קואליציוני. אולמרט אף אומר, כי אין בכוונתו למסור את תיק האוצר לאחריותה של מפלגה אחרת. ח"כ איתן כבל, מזכ"ל המפלגה, אמר בתגובה כי בכל מקרה בכוונת מפלגת העבודה לדרוש עבור עמיר פרץ את תיק האוצר.

תאריך:  30/03/2006   |   עודכן:  30/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
בשלושת החודשים הראשונים של שנת 2006 נרשמה ירידה של 22 הרוגים בתאונות דרכים, לעומת התקופה המקבילה אשתקד    נצ"מ משה בן-זיקרי: מדי סוף שבוע נתפסים יותר מ- 50 נהגים במצב שכרות
עינב רוזיליו
רשת האופנה H&O יוצאת בקמפיין קיץ בהשקעה של 6 מיליון שקל    יו"ר דירקטוריון H&O, ד"ר ישראל פלג: "שער הקטלוג נוצץ והקולקציה זוהרת"    הדוגמנית גלית גוטמן תוביל את הקמפיין
מחלקה ראשונה
מנכ"ל חברת "כרומגן": "העדר הכרעה ברורה עלולה לגרום להעדר יציבות"    מנכ"ל "פלנט טיים": "המחאה שבאה לידי ביטוי בבחירות האלו, מעידה על המצב הקשה ביחסי האמון בין האזרח לבין הפוליטיקאים הנוכחים"
מירב לוי
כך קורא אבי אלה, נשיא התאחדות המלונות בישראל, לקראת אישור תקציב 2006    אלה שלח מכתב למ"מ רוה"מ וביקש להסדיר בחקיקה את חופש תחרות התעופה בישראל
הדר פרבר
אמרה כי לאחר ששבה לעבודה בעקבות הניתוח, המנהל שלה החל להקדיש לה תשומת לב לא רצויה והציע כי תדגמן בלוח-שנה
רשימות נוספות
במרצ דורשים מביילין לקחת אחריות למפלה  /  מתי טוכפלד
אלי ישי: כבשתי את הנהגת המפלגה  /  מתי טוכפלד
ארה"ב וקנדה משעות הקשר עם הרשות  /  עומר שיקלר
המלך החדש  /  מאיר גז
נצחון האתרוגיזם  /  אוריה הוכצייט
דוגית שטה או דוגית שוטה  /  אפרי הלפרין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il