X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ספר התהילים נפוץ בכל שדרות החברה כעת ניתן למצוא את הספר כולו ברשת האינטרנט, כשאליו מצורפים פירושים, קטעי אודיו לקריאה, סגולות, דרשות ועוד והכל - בהתאמה אישית לגולשים
▪  ▪  ▪

אחרי אלפי שנים זוכה סוף-סוף ספר התהלים למקום של כבוד גם ברשת האינטרנט. המדובר בפרויקט שטרם נראה כמותו, ועל הקמתו טרח בעבודת נמלים "מפעל הלכה ברשת", עמותה רשומה בנשיאות הרב יעקב יוסף, בנו של הרב עובדיה יוסף.
חיבור הנפש אל אלוהיה, כפי המתבטא בספר זה, חוצה גבולות וציבורים ומשותף לדתיים ולשאינם דתיים, ליהודים ולגויים. תואם את כל מאורעות הזמן והמקום ומשמש בעיתות משבר ואבל, בעיתות שמחה חגיגיות או סתם בזמן הפנוי.
יוזמי הפרויקט שמו להם למטרה להפיץ את ספר התהילים, המשמש גורם מאחד בין כל חלקי העם, וגלומים בו חיי הכלל והפרט. למעלה מ-2,500 פסוקים בק"ן פרקים, המתפרסים על-פני חמישה ספרים נכנסים לאתר אחד - תהלים נט - הכולל מידע רחב על ספר התהילים.
האתר בנוי באופן המותאם ליום הגלישה. לכל יום בשבוע פרק משלו, לכל יום בחודש יום משלו ולכל מועד מיוחד בשנה פרק משלו. באתר החדש ניתן למצוא מלבד פרקי התהילים גם פירושים וגם את האופן בו יש לבטא את הפסוקים בקריאה עריבה לאוזן בנוסח ירושלמי של הרב החזן ציון פלח.
תהלים נט ליקט מעשיות, סגולות, דרשות ושירים, המיוחסות לכל פרקי הספר. האתר מאפשר גם הצטרפות לחבורה שקוראת תהילים במטרה לחלק את הפרקים בין הקוראים ולהשלים קריאת ספר אחר ספר במשותף.
פְּסוֹק לִי פְּסוּקְךָ
בפתיחה לאתר נכתב: "אתר זה נבנה לכבוד מלך מלכי המלכים הקדוש ברוך הוא, בשביל שיהיה לו תענוג שעל-ידי האתר לומדים תהילים לכבודו". אורן שקלים, יו"ר מפעל הלכה ברשת, אומר ל-Nfc כי "כל מה שהיה ניתן להכניס על ספר התהילים הכנסנו לאתר". שקלים מצביע על כך שבאתר ניתן גם למצוא את הטרנד של "תיקון הכללי", עשרה פרקי תהילים שקבע רבי נחמן מברסלב, ונועדו לסייע לחוטאים בתיקון מעשיהם הרעים.
הוא גם מראה אופציה שמאפשרת לכל אחד לקבל פסוק אישי מספר התהילים. הקשת שמך בחלונית מיוחדת ולחיצה על אופציית החיפוש תאפשר לך לראות את כל הפסקים המתחילים באות הראשונה של שמך ומסתיימים באות האחרונה. הזכרת פסוק אחד מן הרשימה בסיום תפילת "שמונה עשרה" מועילה כסגולה לכך ששמו של אדם יוזכר שם למעלה.
לו היה דוד המלך חי היום והיה רואה את העבודה שהושקעה באתר סביר להניח כי היה שמח על זיכוי הרבים והנגשת התהילים לציבור הרחב.

תאריך:  31/03/2006   |   עודכן:  31/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אור אריה ומערכת טלספורט
מכבי ת"א נחתה לפנות בוקר בארץ אחרי הניצחון על אולקר ותשומת הלב של קפטן אלופת אירופה מופנית כבר לאולימפיאקוס: חושבים כבר על יום שלישי    דן שמיר: תהיה סדרה מעניינת
אשר גולדברג
הבעלים של מכבי ת"א, חוזר מעסקיו בחו"ל בצל משבר אי וודאות סביב ההכנות לעונה הבאה    מכבי ת"א 2007 - לאן?
גלית יצחק
משרד החקלאות הורה לסגור את האזור כולו ואף להשמיד כ- 20,000 עופות במהלך היום    ביום ג' האחרון הגיע הנגיף הקטלני לקיבוץ מעלה החמישה שבירושלים
עומר שיקלר
ההשפעה המצטברת כתוצאה משינוי שיעור המס, תרמה לחברה רווח נקי של 838 מיליון    התשואה להון בשנת 2005 עמדה על 3.16%, לעומת 6.62% אשתקד
עומר שיקלר
אל-קוקה, החבר בוועדות ההתנגדות, נהרג בהתפוצצות מכונית תופת    צה"ל: אנחנו לא מעורבים    מאשימים את הביטחון המסכל במעורבות בחיסול
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il