אלי פייגלין, מנהל השיווק ביפאורה, הודיע היום על השקת פעילות שיווקית חדשנית וראשונה מסוגה בישראל בתחום האינטרנט למותג R.C קולה, במסגרתה יפאורה מציגה, לראשונה בישראל, סדרת תוכניות בידור אינטראקטיביות בשידור חי, בהנחיית שלישיית פרוזק.
פייגלין הוסיף, "אנו מאמינים כי הפעילות השיווקית הנוכחית תחזק את התדמית של המותג R.C קולה וערכיו וכן, תביא לעלייה במודעות ובמכירות של R.C קולה בישראל".
סדרת התוכניות האינטראקטיביות - The RC Live Show - הן תוכניות אירוח תוססות במיוחד ונושאות פרסים, בהנחייתם של שלישיית פרוזק ובשיתוף גולשים באינטרנט. בזמן שידור התוכנית כל גולש שיכנס לאתרים וואלה ונענע יצפה בשידור החי בעמוד הבית של האתר.
התוכנית הראשונה בסדרה תעלה לאוויר באתרי האינטרנט וואלה ונענע ב- 2/4/06 בשידור חי בשעה 18:00 למשך כ- 30 דקות ותמשיך עד ה- 11/4/06. בתוכניות ישולבו תכנים ממזריים, מצחיקים ובעלי תעוזה, המשקפים את ערכי המותג תוך שיתוף הגולשים בתוכניות, ע"י כתיבת תגובות וביקור באולפן.
כל תוכנית מורכבת ממספר אייטמים: בכל יום יוכלו הגולשים לרשום סיפור שקרה להם ובו הם "יצאו ממזרים". שני הגולשים הכי ממזריים יזכו בהשתתפות בתוכנית. בתוכנית יספרו המשתתפים את הסיפור לשאר הגולשים. המתמודדים שיגיעו לאולפן, יקבלו משימה לא שגרתית הבוחנת את קצה גבול היכולת שלהם. מולם תעמוד ועדת "השופטים" (פרוזק) שיבקרו, יקטלו, ישבחו ובעיקר יצחקו ולבסוף יעניקו את הפרס למנצח.