X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חוקרים זיהו רמות אינסולין נמוכות יותר לאחר צום וטמפרטורת גוף נמוכה יותר אצל משתתפים ששמרו על משטר קלוריות מוגבל זהו הצעד הראשון שנעשה לכיוון חקר ההשפעות המועילות של צמצום בקלוריות אצל בני אדם
▪  ▪  ▪
תזונה דלה בקלוריות - שומרת על לב צעיר
יפעת גדות
תוצאות מחקר חדש: אלו שהגבילו את צריכת הקלוריות נהנו מתפקוד לב צעיר הדומה לשל אנשים הצעירים מהם ב-15 שנים * מחקר שנעשה בעכברים וחולדות הראה כי ניתן להאריך את תוחלת החיים בכ-30% עם משטר עקבי ומחמיר של קלוריות
לרשימה המלאה

   יפעת גדות
תזונה דלת קלוריות מגנה מפני פרקינסון

   יפעת גדות
'ביג-מאק' של מקדולנד - 15 קילומטר הליכה כדי לשרוף את הקלוריות

מחקר שנעשה בבני אדם מציע, כי צמצום הקלוריות עשוי למעשה להאריך חיים, כך דיווחו חוקרים השבוע בעיתון של איגוד הרפואה האמריקני.
קיימות כבר ראיות רבות לכך שצמצום בקלוריות מעלה את תוחלת החיים המקסימלית אצל מספר סוגי בעלי חיים. עד כה לא נמצאה הוכחה לכך שהדבר נכון גם בבני אדם וזהו הצעד הראשון שנעשה לכיוון חקר ההשפעות המועילות של צמצום בקלוריות אצל בני אדם.
החוקרים מאוניברסיטת לואיזיאנה כללו במחקרם 48 גברים ונשים בריאים שסבלו מעודף משקל, בניסוי שארך 6 חודשים, ובחנו את השפעות הגבלת הקלוריות.
המשתתפים חולקו לאחת מארבע קבוצות: קבוצת ביקורת שעקבה אחר דיאטה נורמלית; קבוצה שהוגבלה במספר הקלוריות וקיבלה 25% פחות קלוריות מאשר הכמות היומית הנדרשת; קבוצה שלישית שהתעמלה והורידה את צריכת הקלוריות (צמצום ב- 12.5% קלוריות ועליה של 12.5% בהוצאת אנרגיה); או קבוצה ששמרה על דיאטה נמוכה מאד בקלוריות - התחילה ב- 890 קלוריות ליום ושמרה על ירידה במשקל של 15%.
לאחר 6 חודשים, הורידו המשתתפים בקבוצת הביקורת כ- 1% ממשקלם. לעומתם, המשתתפים בשתי הקבוצות שצמצמו את כמות הקלוריות (עם או ללא התעמלות) ירדו כ- 10%. משתתפים בקבוצה של הדיאטה הדלה מאד בקלוריות ירדו בכמעט 14% ממשקלם.
החוקרים זיהו גם רמות אינסולין נמוכות יותר לאחר צום וטמפרטורת גוף נמוכה יותר אצל כל המשתתפים ששמרו על משטר קלוריות מוגבל.
טמפרטורת גוף ורמות אינסולין בדם הם סימנים לאריכות ימים כמו שיער אפור או קמטים, ציינו החוקרים. נמצא כי הן בבעלי חיים והן בבני אדם, אלו עם טמפרטורת גוף נמוכה יותר נטו לחיות זמן רב יותר וכך גם אלו עם רמות אינסולין נמוכות יותר אחרי צום.
ממצא חשוב נוסף היה כי פחות נזק לדנ"א נמצא אצל אנשים עם צריכת קלוריות נמוכה יותר.
אחת מהתאוריות הרבות לגבי ההזדקנות היא כי מתרחש נזק רב יותר לדנ"א, כלומר הרס מידע גנטי. מעשנים לדוגמא סובלים מנזק רב יותר לדנ"א גם כן. לכן, מדגישים החוקרים, מדובר במידע חשוב ביותר, ולגמרי חדש בבני אדם - המסקנה היא כי צמצום קלוריות יכול להפחית נזק לדנ"א.

תאריך:  05/04/2006   |   עודכן:  05/04/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל אביב
הכוח הגיע לשכם בעקבות מידע מודיעיני לפיו מספר מבוקשים הסתתרו בבית בעיר    במהלך כיתור הבית נפתחה אש לעבר החיילים והקצין נפצע    במהלך הלילה תקף צה"ל בירי ארטילרי מקורות ירי בצפון רצועת עזה
הדר פרבר
עם זאת אמרה, כי לא תיכנע לדרישה להפסיק לחלוטין את פעילות העשרת האורניום
מחלקה ראשונה
אתמול אחר-הצהריים הגיעו זוג ירושלמים לחגוג את חתונתם במשטח ההחלקה על הקרח - "ימבקרח", במיתחם הרכבת הישן
יואב יצחק
בכינוס שנערך הציע דיכטר לערוך בדיקה מדוקדקת: מי אחראי לכישלון    דיכטר חושש שלא יקבל תיק בכיר    מופז חושש שתיק הביטחון יילקח ממנו לעמיר פרץ
מירב לוי
בין 4 ל-6 לוטרות בממוצע נדרסות כל שנה בעת חצייתן את הכבישים    ברשות הטבע והגנים ממליצים לבנות מעברים יבשים תת-קרקעיים בניסיון להציל את הזן הנכחד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il