X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בשל הפרשות האחרונות מפרסמת רשת טיב טעם את מערכת בקרת האיכות שלה כמו כן, לרגל הפסח מפיצה הרשת קטלוג קולינרי חדש ההשקה הכוללת - כחצי מיליון דולר
▪  ▪  ▪

רשת טיב טעם יוצאת בקמפיין משולב לקראת הפסח. השלב הראשון של הקמפיין הוא מיתוג מערכת בקרת האיכות הייחודית, תחת הכותרת "בקרת האיכות המשולשת". מערכת זו, הפועלת באופן ייחודי בטיב טעם, מעניקה לצרכן שלושה מעגלי בקרה ייחודיים המשלימים זה את זה.
ההודעה של הרשת באה במקביל לפרסום של פרשה חדשה באתר Ynet, ממנה עולה כי ברשת משווקות ביצים גם לאחר שתאריך התפוגה הרשמי עבר. כמו כן, באחרונה פורסם בטלוויזיה כי הרשת שיווקה מוצרי עוף שאינם ראויים למאכל. בעקבות הפירסום על פרשת העוף המתובל החליטו ברשת להקים את מנגנון בקרת האיכות המשולש.
מהרשת נמסר, כי הקמפיין החדש מוערך בעלות של 150,000 דולר ויכלול פרסום בעיתונות וחלוקת אינסרט מיוחד ל- 500,000 בתי אב.
בנוסף למיתוג מערך הבקרה החדש, יוצאת הרשת בקמפיין חדש לקראת החג. הקמפיין כולל קטלוג קולינרי בינלאומי. הקטלוג, היוצא לראשונה במתכונת זו, מציג את עולמות האוכל השונים של הרשת ומעניק לקורא מידע, טיפים וסיפורים אודות כל אחד מסוגי המעדנים המשווקים בחנות. במקביל, נותן הקטלוג מידע רב בכל הנוגע למקומות בארץ ובעולם, בהם ניתן לרכוש את מוצרי העילית בכל תחום ותחום.
את הקטלוג מלווה קמפיין טלוויזיה חדש, תחת הכותרת "טיב טעם - לאחרים פשוט אין את זה". הקמפיין כולל צילומי מזון באיכות שטרם נראתה בישראל.
הקטלוג וקמפיין הטלוויזיה הופקו על-ידי משרד הפרסום GPS מקבוצת אדלר חומסקי ורשבסקי ועלותם הכוללת 350,000 דולר.

תאריך:  05/04/2006   |   עודכן:  05/04/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
אבד צרור המפתחות של מפעל גרעיני בגרמניה    הרשויות הורו על החלפת 150 מנעולים בתחנת הכח הגרעינית שבמערב המדינה
אור אריה ומערכת טלספורט
מכבי תל אביב יצאה ליוון    השחקן המצטיין אמש בניצחון מכבי ת"א על אולימפיאקוס הרגיש נפלא: "זהו צעד ראשון לקראת היעד האמיתי"    פיני גרשון: "זה לא היה קל הערב וזה לא יהיה קל בהמשך"
הדר פרבר
ינסו לפתור את המחלוקת בנושא חוק התעסוקה החדש    כמעט 400 איש נעצרו בהפגנות אמש
ענבל אביב
מה הכי מעצבן בעת עריכת הקניות? כמה זמן תבלו במטבח במהלך החג? המון מוצרים חדשים וכשרים שכדאי לטעום ואפילו כמה מתכונים
ענבל אביב
"אחיות לחוק", סרטן של קים לונג'ינוטו ופלורנס אייסי, הוא זוכה פרס התחרות הבינלאומית בפסטיבל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il