X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ביהמ"ש קיבל את עמדת הפרקליטות, שטענה כי אם ישוחרר ינסה להימלט מהדין גזר דינו במשפט ההונאה ינתן בחודש הבא
▪  ▪  ▪

שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב, דוד רוזן, הורה הבוקר (יום ה, 6.4.06) להאריך עד תום ההליכים המשפטיים את מעצרו של גרגורי לרנר, שנמלט בשבוע שעבר מישראל לפרגוואי, נלכד והוחזר ארצה.
לרנר טען בדיון, באמצעות סניגורו, עו"ד משה פרידמן, שהוא מבקש לעבור בדיקות רפואיות מקיפות ולהמצא בהשגחה מאחר והוא סובל בין היתר מבעיות בכבד ובכליות.
מצבו הרפואי קשה, טען הסניגור, והוסיף כי אם לא יהיה בשגחה יתכן וחייו יהיו בסכנה. הפרקליטות טענה מנגד כי לרנר הפר את תנאי השחרור שאסרו עליו לצאת מן הארץ והעובדה שנמלט בדרכון מזוייף מצביעה על כוונתו להמלט מהדין.
כפי שדיווחנו כאן לרנר עזב את הארץ תוך שהוא מצליח לרמות את משטרת הגבולות. הוברר כי נמלט תחילה לקפריסין ב-10 למרס, ובהמשך הגיע לפארגוואי תוך שהוא משתמש בדרכון מזויף על שם ולרי בראונשטיין.
ב-14 בחודש הבא יגזר דינו של לרנר שהורשע באחרונה בעבירות של הונאה ומרמה, זיוף, הלבנת הון ושימוש במסמך מזויף. לאחר ששני אנשי עסקים התלוננו כי הונה אותם בסכום כולל של יותר ממיליון דולר.
הפרקליטות אף הודיעה, כי היא מבטלת את עיסקת הטיעון שנחתמה עם לרנר, לפיה ירצה מאסר קצר תמורת הודאתו בתיק.
כפי שחשפנו כאן בלעדית לפני יומיים, המשטרה בודקת חשד חדש שאיש העסקים, גרגורי לרנר, הונה במאות אלפי שקלים קשישים באזור אשדוד ולכיש ומכר להם "אשלייה".
על-פי המידע שבידי Nfc, בתחנת אשדוד התלוננו עשרות קשישים תושבי אשדוד, עולים מחבר העמים, שלדבריהם נפלו קורבן לתרמית מצד לרנר.
מעדותם של כל הקשישים עולה, כי בחודשים ספטמבר אוקטובר 2005 בעקבות פרסום בעיתונות בשפה הרוסית על חברה אטרקטיבית שמי שמשקיע בה יוכל לזכות לנתח רווחים עד 27 אחוז ריבית בשנה, הגיעו הקשישים למשרד שפתח גריגורי לרנר ברחוב העצמאות באשדוד, ושם הנ"ל, יחד עם פקידיו, שיכנע אותם להשקיע כספם בחברת נפט המניבה רווחים גדולים, והבטיח להם כי בתוך שנה יוכלו להכפיל את כספם.
רוב הקשישים התפתו ושילמו כספים שנעו בין 5,000 דולר למאה אלף דולר, כל אחד לפי יכולתו הכספית, וקיבלו תעודות קניין מניות פיקטיביות בחברת נפט "רוסנפט גזאינבסט", שמקום מושבה במוסקבה רוסיה. לאחר מעצרו של לרנר בדרום אמריקה הבינו המתלוננים כי הונו ולרנר ברח עם כספם.

תאריך:  06/04/2006   |   עודכן:  06/04/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
הדייג, ישראלי תושב טבריה המוכר לפקחי אגף הדייג, הרעיל דגים כדי לאספם בקלות, ומכר אותם לאחת החנויות בעיר    אין סכנה לבריאות הציבור
מירב לוי
ועד עובדי הרשות דחה לשבוע הבא את המשך העיצומים    דורש קביעות לעובדים בעקבות הגידול בתנועת הנוסעים    אתמול הופסקה העמסת המטענים המסחריים על מטוסי הנוסעים    החשש - שיבוש קשה בלוח הטיסות
שלומי דיאז
נפגע על-ידי דודו שנסע לאחור ולא הבחין בו    נהג משאית נפצע קשה בתאונת פגע וברח בכביש 2    צעיר נפצע אנושות ברמת גן לאחר שאיבד שליטה על רכבו והתנגש בעץ
הדר פרבר
מהדוח עולה, כי שירותי הביון חוכרים מטוסים כדי להטיס חשודים בטרור למדינות שבהן אפשר לחקור אותם באמצעות שיטות אכזריות והתעללות
אריאל שמידברג
בעוד אמריקה עוסקת ללא הרף במלחמה בטרור, סין מנצלת את המומנטום ומסייעת למדינות באמריקה הלטינית    ארצות הברית מתחילה לדאוג
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il