X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מכבי ת"א ערכה את האימון המסכם שלה לקראת המשחק השני מול אולימפיאקוס הערב דרור חג′ג′ בא לבקר את שחקני מכבי ופיני גרשון רגוע: "נעבור אותם פה או בת"א" ארנולד: "באנו לפה כדי לעבוד"
▪  ▪  ▪

מכבי ת"א סיימה את ההכנות לקראת המשחק השני בסדרת הטוב משלושה מול אולימפיאקוס פיראוס היוונית הערב (20.45, שידור ישיר בערוץ 1).
הצהובים, שלהם יתרון של 0-1 אחרי הניצחון ביום ג', הגיעו בשעות הצהריים ליוון אחרי טיסה קצרה. דווקא הדרך משדה התעופה למלון ארכה יותר משעה, מה שגרם לכעס אצל אנשי מכבי.
אתמול קיימו השחקנים את האימון המסכם שלהם, כשדרור חג′ג′ המשחק באא"ק אתונה הגיע לאולם בכדי לבקר את חבריו. הבוקר תערוך מכבי אימון קליעות קל. השאיפה הברורה במכבי היא לסיים את הסדרה כבר מחר ולחזור לארץ בבוקר יום שישי, כשבידם כבר מונח הכרטיס לפיינל-פור בפראג.
במכבי גם יודעים, שהדרך להגשמת השאיפה תהיה קשה ומסובכת, בעיקר כשבאולם "השלום והאחווה" יחכו להם 12 אלף יוונים נלהבים, שירעישו עולמות בכדי למנוע ממכבי את התענוג של חגיגות ביוון.
ג′יימי ארנולד מקווה לעשות את חג הפסח בישראל ואמר: "עשיתי ליל סדר בשנה שעברה או לפני שנתיים, אני די מנסה לשמור על זה ואני מאוד מקווה שיהיה לנו סדר בלי דאגות השנה. אנחנו חושבים רק על ניצחון. אתה אף פעם לא יכול להיות מרוצה עד שאתה מסיים את העבודה. אני לא יודע כלום על פראג, אבל בהחלט מצפה להיות שם השנה ומאמין שהסדרה תיגמר בשני משחקים. לא באנו לפה כדי לחזור לעוד משחק בתל אביב, באנו לפה לעבוד".
פיני גרשון, דיבר עם העיתונאים הישראלים שיצאו עם מכבי ליוון וכהרגלו, הקרין הרבה ביטחון עצמי ולדבריו מכבי תגיע לפראג או היום או ביום חמישי הבא בת"א: "כבר שיחקנו מול 12 אלף איש ואני לא בלחץ, מה הם אוכלים שחקני כדורסל?" הסביר גרשון את הרוגע היחסי שלו והמשיך: "אני מעריך שיהיה בסדר, נעבור אותם כאן או בתל-אביב, כי קשה לי להאמין שנפסיד משחק עלייה לפיינל פור בבית. אם היה חשש מהמשחק הראשון, אז עברנו אותו בשלום, ואם כבר מדברים על לחץ אז עכשיו הוא עליהם, היום אני יותר אופטימי".
גרשון המשיך: "במשחקים האחרונים הם לא עמדו בלחץ. הם הובילו בהפרש של 19 נקודות על ברצלונה והפסידו. גם בהיכל נוקיה הם חזרו למשחק, הישוו וכשהכסף היה על השולחן - הם לא עמדו בלחץ. נכון, לא היה לנו משחק גדול בנוקיה, אבל עברנו אותו בשלום. אנחנו כבר מכירים סדרות, ולכן התכוננו לשני המשחקים ולא רק לאחד ואז לשני השינויים בינהם לא יהיו גדולים. אין ספק שמחר נבוא יותר מוכנים, כי אני מעריך שעל כל שריקה של השופטים יהיו 12 אלף שריקות של הקהל. אנחנו משחקים כל השנה בסגנון שיביא אותנו לאליפות אירופה. כל השנה אנחנו משחקים באותו סגנון כדי להגיע לפיינל פור עם אותה שיטה ועם אותה דרך שעשינו כל השנים, וזה הצליח לנו".
וויל סולומון שמכיר את האולם בו ייערך המשחק מימיו באריס סלוניקי אמר: "המטרה שלנו היא לסיים את הסדרה בשני משחקים, אבל אנחנו יודעים שזה יהיה קשה. נבוא למשחק בדיוק כמו באותה הצורה שבאנו לנוקיה, אבל הם יבואו אגרסיביים בתוספת לתמיכה של 12 אלף איש. נצטרך לשחק אגרסיבי מאוד בהגנה ולעצור את הגבוהים שלהם. אני מרוכז רק במשחק הזה ולא חושב על פראג. זה כבר סיפור אחר לגמרי".

תאריך:  06/04/2006   |   עודכן:  06/04/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ברוך לוי
SiteAdvisor, המתמחה בהגנת גלישה ובדירוג אתרים, פיתחה פטנט הנותן למשתמש הביתי משוב לגבי רמת הסיכון באתר
ברוך לוי
על-פי נתוני התאחדות התעשיינים, רבע ממפעלי המתכת והחשמל הבינוניים והגדולים העבירו קווי יצור לחו"ל    הסיבה - מחסור חמור בעובדים מקצועיים    בשנת 2005 גדלו מכירות תעשיית המתכת והחשמל בכ- 8%, והסתכמו בכ- 58 מיליארד שקלים
מירב לוי
חוקרי מאובנים מדווחים כי גילו את "החוליה החסרה" בהתפתחות החיים על-פני האדמה    מאובן של דג כבן 383 מיליון שנה מהווה פריצת דרך במחקר האבולוציוני
ברוך לוי
לקראת ליל הסדר צפויות המכירות לעלות בכ- 50%    רוב הישראלים יעדיפו להגיע לחנות ולא לקנות טלפונית או באמצעות האינטרנט    זר ממוצע עולה 50 ש"ח    הפרח האהוב על ישראלים הוא הוורד
גלית יצחק
תרופת קופקסון אשר ניתנה לחולים במינון גבוה יותר (40 מ"ג), הראתה יעילות גבוהה יותר בקרב חולים בשלב ההתקפי (RRMS)    הכפלת המינון הפחיתה עוד יותר את ההתקפים ואת כמות הנגעים במוח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il