X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
רוב מוחלט של חברי סיעת הליכוד הביע התנגדות לכניסה לקואליציה סילבן שלום ומיכאל איתן היו נחרצים פחות נתניהו: "עדיין לא קיבלנו הזמנה רשמית מאולמרט"
▪  ▪  ▪

הליכוד, כפי הנראה, לא יהיה בקואליציה של אולמרט. כך מסתמן לאחר ישיבת הסיעה, שקיימו חברי הליכוד לפני הצהריים. יו"ר המפלגה, בנימין נתניהו, סקר בפני חברי הסיעה את המגעים ואת פרטי הפגישה בינו לבין מ"מ ראש הממשלה, אהוד אולמרט, והבהיר: "לא קיבלנו עדיין הזמנה רשמית".
בישיבת סיעת הליכוד, שהתקיימה במצודת זאב בתל אביב, התברר כי רוב מוחלט של חברי הכנסת בסיעה, מתנגד להיכנס לקואליציה אותה ירכיב אהוד אולמרט. גורמים בליכוד אומרים כי שני חברי הכנסת היחידים שלא הביעו התנגדות נחרצת הם סילבן שלום ומיכאל איתן.
בישיבה, שהיתה סגורה לתקשורת, אמר סילבן שלום כי לדעתו יש לבחון את עניין הכניסה לקואליציה לאחר שיתפרסמו קווי היסוד של הממשלה. לדברי שלום, יש לשקול את האפשרות להשפיע מבפנים, ולכן לפני שפוסלים ישיבה בממשלה, יש לבחון את מידת ההשפעה של הליכוד, במידה שייכנס. חבר הכנסת מיכאל איתן, הביע אף הוא עמדה נחרצת פחות לקביעה, כי הליכוד לא יהיה חלק מהממשלה הבאה.
נתניהו, שהבהיר לחברי הסיעה כי בפגישתו עם אולמרט לא קיבל ממנו הזמנה רשמית להצטרף לקואליציה, אישר כי "האפשרות עלתה, אבל מי שמרכיב את הממשלה זה אולמרט, והוא עדיין לא הזמין אותנו".
בליכוד החליטו שלא לקבל החלטה בעניין, עד שתגיע הצעה מסודרת מקדימה, כדי לא להצטייר כמי שלהוט להצטרף לממשלה. כאמור, מלבד שני חברי הכנסת איתן ושלום, שהביעו הסכמה לכניסה לקואליציה עם הסתייגויות מסוימות, הביעו השאר עמדה נחרצת נגד הכניסה לקואליציה.

תאריך:  06/04/2006   |   עודכן:  06/04/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלומי דיאז
הצעיר תושב רמלה שוחרר בערבות    מחשביו הוחרמו והמשטרה בודקת את מעלליו
נוה יוסף
בשנת 2004 הגישה ספורטאית ידועה תביעה נגד קליין לאחר שפרסם צילומים מניתוח להגדלת חזה שעברה    היום הוגש נגדו כתב תביעה נוסף בגין פגיעה בפרטיות
נוה יוסף
הפרקליטות הודיעה לזילברשטיין ולסולימני כי החליטה לסגור את תיק החקירה נגדם לאחר "חשיבה מחודשת" ומכיוון ש"מכלול נסיבות העניין אינן מצדיקות הגשת כתב אישום"    אהוד ברק מברך על סגירת התיקים
עידן יוסף, נוה יוסף
זועמים: מאז בג"צ בבלי לא ניתן פסק-דין המכרסם עד כדי כך במעמד בתי הדין הרבניים    עיקר הזעם: חתימת השופט חשין על פסק המנוגד להחלטה שנתן בבג"צ אחר התלוי ועומד
ברוך לוי
ועד העובדים של הבנק פנה להסתדרות בבקשה לאישור סכסוך עבודה    הסיבה לסכסוך: הרעת תנאי העובדים בעקבות הכבדת עומס העבודה בבנק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il